Edullisia lastentarvikkeita ja -vaatteita! Tarjousvinkkkiketju!

Lidliin tulossa huomenna Lupilun bodyja hyvään tarjoukseen. Ja samoin vauvan pussilakanasetti edullisesti.
Oli varmaan tää sama pussilakanasetti, joka näytti ainakin pari päivää sitten olleen alennuksessa joku reilu 3e. :)
 
Jos nyt tällä kertaa katsoin oikein huomenna (lauantaina 14.9.) on Lidlissä taas vartalotyynyjä myynnissä. :) Bongasin tarjouslehdestä myös lasten talvitakkejä 10€:lla.
 
Lidlissä taas loppuviikon vauvanvaatteita ja äitiysvaatteita tarjouksessa. :) Jotain muutakin vauvatavaraa tarjouslehdessä oli, mutta en nyt muista kuinka hyvään hintaan olivat.
 
Rustassa vartalotyyny 30€:lla ensi tiistaihin asti (tai niin kauan kun tavaraa riittää). Normihinta siinä 70€. Kyseinen tyyny ei ole sellainen pötkö vaan vähän kapean U:n muotoinen. Pää siis tulee U:n pohjaan.
 
Oulussa ja Kempeleessä asuville, huomasin Zeppeliinin Hippu Kidsissä alennukset. Paljon äitiys- ja lasten merkkivaatteeita -50%. Ilmeisesti uuden tieltä.
 
Tänään on singles day, jolloin monet verkkokaupat järkkäilee alennusmyyntejä.
Ainakin Jollyroom, ozbaby ja Verkkokauppa.com ovat mukana tässä alepäivässä ja oon bongannus näistä jo kaikenlaisia tarjouksia.
Pian on myös black friday ja itsellä on muutama ostos mielessä joita odottelen tulevaksi aleen. :)
 
Kärkkäisellä "Minun ensimmäinen 1 2 3 lastenkirja" 2,5e. Meidän suosikki, ollaan luettu yksi kappale jo riekaleiksi ja ilokseni löysin toisen alekorista! Mun mielestä aika täydellinen kirja taaperon kanssa eläimien, värien ja lukumäärien opetteluun. Voi treenata niin montaa asiaa kerralla, tai vaikka ihan sillä tavalla kun lapsi itse orientoituu.
 
Takaisin
Top