Pelot, huolet ja murheet

Vaikea iloita plussasta kun on km tausta. Milloin voi uskoa että siellä on joku? Kemiallinen ei taida olla kyllä kun niin hyvin viivat vahvistunu
 
Ultraa ootellessa. Itsestään hiipuva raskaus oli edellinen keväällä. Mitenköhän sinne malttaa
 
Aivan samat ajatukset. Keskenmenon kokeneena tämä ei olekaan ihan niin kivaa kuin ennen. Tekee mieli luottaa, että kaikki menee hyvin, mutta kai sitä itseään yrittää suojella siltä, että jos kaikki ei menekään hyvin? Olisi muka valmistautunut.o_O

Viimeksi rv9+6 tosiaan vasta tuulimunaksi todettiin. Nyt on ihan pakko päästä alkuraskauden ultraan, vaikka se kallista onkin. Jos siellä syke löytyy, niin eikös silloin sanota olevan jo hyvät mahdollisuudet välttää keskenmeno. Tosin jollekin se aina osuu se huonokin arpa.
 
Eilen illalla oli alaselkä kipee sitten kipu oli myös alavatsas. Tuli jo kauhukuvat että vuotaako kohta :sad001 Jouduin ottaa panadol että kipu loppui. Mitäköhän se oli? Menkkamaisia kramppeja ja kun eilen oli rv4+2, silloin olisi menkat päällä jos en olis raskaana niin oisko vaan siitä? Luin että voi tuntua oireita raskaana silloin kuin ois normaalisti menkat.
 
Eilen illalla oli alaselkä kipee sitten kipu oli myös alavatsas. Tuli jo kauhukuvat että vuotaako kohta :sad001 Jouduin ottaa panadol että kipu loppui. Mitäköhän se oli? Menkkamaisia kramppeja ja kun eilen oli rv4+2, silloin olisi menkat päällä jos en olis raskaana niin oisko vaan siitä? Luin että voi tuntua oireita raskaana silloin kuin ois normaalisti menkat.

Mulla on myös ollut tämmöistä, ja oon lukenut varmaan kaikki googlen hakutulokset aiheesta. Lopputuloksena se että on ihan normaalia, kipuja voi olla ilmeisesti koko ensimmäisen kolmanneksen. Kohdun kasvukipuja ja lantion alueen verekkyyden lisääntymistä yms :)
 
Mulla on myös ollut tämmöistä, ja oon lukenut varmaan kaikki googlen hakutulokset aiheesta. Lopputuloksena se että on ihan normaalia, kipuja voi olla ilmeisesti koko ensimmäisen kolmanneksen. Kohdun kasvukipuja ja lantion alueen verekkyyden lisääntymistä yms :)
Helpottavaa kuulla!!:greet015
 
Täällä myös ajoittain menkkatuntoja mut ne häviää aina sitten hetken päästä mutta huolettaa kanssa heti :sad001
 
Varhaisultraa vähän mietinkin. Ei tää tosiaan oo niin nautittavaa kuin tytöistä (vaikka olinkin pahoinvoiva ja todella väsynyt). Ei tunnu samalta kohdella vatsaa niin, että siellä rakas olisi. Oireeton pääosinkin vielä.
 
Mulla oli yhtenä päivänä aika häiritsevää kipua alavatsalla. Oliskohan ollut 3+4. Jos en olisi ollut tehnyt raskaustestiä niin aikaisin, olisin kyllä todella ihmetellyt. Kovin vaikea kommentoida onko syytä olla huolissaan vai ei. Mutta tyypillisestihän kaikki tällainen voi olla normaaliakin. Mulla alkoi toisessa raskaudessa supistellakin jo alussa jollain 8-9 viikolla ja silti tuli vauva syliin asti. Tosin tulin kovin araksi fyysisiin ponnistuksiin ja elelin aika hissukseen.

Mulla juilii reiden ulkosyrjät. Myös pohkeisiini asti ollut välillä kipeät. Välillä niin etten ole saanut nukuttua. Nyt tänään googlasin alkuraskaus + kipu reisissä ja ilmeisesti tällainen on ihan yleistäkin. Kaikenlaista.
 
Muokattu viimeksi:
Kovasti on huolestuttanut tänään :sorry:. Menossa rv 5+0 ja vaaleanpunaista vuotoa jäänyt paperiin nyt parin vessakerran aikana, pieni kirkkaanpunainen viiru myös mukana. Kivut myös muuttuneet enemmän kuukautismaisiksi. Tosi vaikeaa rauhoittua nukkumaan ja kivut sen verran kovat, että tekisi mieli ottaa panadol. Pitääkö olla kuinka huolissaan vai meneekö vielä normaalin piikkiin? Kova pelko keskenmenostaI:sad001
 
Kovasti on huolestuttanut tänään :sorry:. Menossa rv 5+0 ja vaaleanpunaista vuotoa jäänyt paperiin nyt parin vessakerran aikana, pieni kirkkaanpunainen viiru myös mukana. Kivut myös muuttuneet enemmän kuukautismaisiksi. Tosi vaikeaa rauhoittua nukkumaan ja kivut sen verran kovat, että tekisi mieli ottaa panadol. Pitääkö olla kuinka huolissaan vai meneekö vielä normaalin piikkiin? Kova pelko keskenmenostaI:sad001
Ota ihmeessä Panadol jos kivut valvottavat. Minäkin äsken otin tähän minun kummaan jalka/reisikipuun. Kyllähän tuo kuulostaa kovin pienelle määrälle mitä sulla on tullut. Monellahan tulee ihan vertakin ja silti kaikki kunnossa. Näihin juttuihin ei vaan voi itse vaikuttaa. Pitää vaan jaksaa uskoa, että kaikki järjestyy.:smiley-angelic003
 
Mulla oli yhtenä päivänä aika häiritsevää kipua alavatsalla. Oliskohan ollut 3+4. Jos en olisi ollut tehnyt raskaustestiä niin aikaisin, olisin kyllä todella ihmetellyt. Kovin vaikea kommentoida onko syytä olla huolissaan vai ei. Mutta tyypillisestihän kaikki tällainen voi olla normaaliakin. Mulla alkoi toisessa raskaudessa supistellakin jo alussa jollain 8-9 viikolla ja silti tuli vauva syliin asti. Tosin tulin kovin araksi fyysisiin ponnistuksiin ja elelin aika hissukseen.

Mulla juilii reiden ulkosyrjät. Myös pohkeisiini asti ollut välillä kipeät. Välillä niin etten ole saanut nukuttua. Nyt tänään googlasin raskaus + kipu reisissä ja ilmeisesti tällainen on ihan yleistäkin. Kaikenlaista.

Mulla oli myös tuollaista kipua alavatsalla suurinpiirtein samoihin aikoihin. Siitä oikeastaan tiesinkin että nyt on tärpännyt. Uskoisin kyseessä olevan kiinnityskipua vaikka moni pitääkin sitä urbaanina legendana. Mulla ei normaalisti ole ennen menkkoja mitään suurempia kipuja, vain vähän turvotusta. Se oli jännän tuntuista, aivan kun joku olisi porannut tuolla sisällä :rolleyes: tytöstä en muista tunteneeni mitään vastaavanlaisia tuntemuksia
 
Kovasti on huolestuttanut tänään :sorry:. Menossa rv 5+0 ja vaaleanpunaista vuotoa jäänyt paperiin nyt parin vessakerran aikana, pieni kirkkaanpunainen viiru myös mukana. Kivut myös muuttuneet enemmän kuukautismaisiksi. Tosi vaikeaa rauhoittua nukkumaan ja kivut sen verran kovat, että tekisi mieli ottaa panadol. Pitääkö olla kuinka huolissaan vai meneekö vielä normaalin piikkiin? Kova pelko keskenmenostaI:sad001

Miten siellä voidaan? Vuoto voi olla ihan vaararatonta tai sitten valitettavasti alkava keskenmeno. Sitä ei oikein mistään voi tietää ennen kuin ultrassa voisi sykkeen havaita. Huolestuttaa kyllä kovasti tuollaiset vuodot, tsemppiä!
 
Mie tyydyn vielä siihen et menkkoja ei kuulu ja äsken itketti yks mainos. Ihmettelen tosi paljon et kahvi maistuu ja muuten olo ihan normaali! Viilonloppuna miehen kanssa remontoitu eli purettu yläkertaa rautakankien kera. Muistam esikoisesta kun sillonkin remontoitiin eli mies remontoi. Ite nukuin vaan ja ihmettelin ku olkkariin oli ilmestyny seinät sillä välin. Tosissaan siis oottelen enemmän oireita
 
Takaisin
Top