Varhaisajan ultra

Onnea tuhannesti teille kaikille!

Minä kävin varhaisultrassa ja todettiin kesken menneen alkio. Nyt odotetaan viikko, jos vuoto alkaisi itsessään. Jos ei niin sit se on tyhjennys edessä.... Aina ei elämä ole reilua... ❤️

Voi ei :sad001 Voimia! Ja toivotaan että vuoto alkaisi itsekseen mahdollisimman nopeasti, varmasti turhauttavaa odotella tuollaisten uutisten jälkeen :sorry:
 
Voi, voimia sulle Oman elämäni sankaritar :Heartred Toivotaan et vuoto alkais itsestään eikä tulis mitään suurempia komplikaatioita tms.
 
Voimia ikävien uutisten kanssa ja onnea hyviä saaneille!

Täällä pohdiskelen varhaisultran aikaa, varmaan ens viikon pe, laskujen mukaan 7+0 olisi tähtäimessä. Se on niin aikasin että haluaisin vähän pitemmälle, mutta lähdetään seuraavalla viikolla reissuun niin haluan jonkin tiedon ennen sitä.

Eilen tuli hetken aikaa vuotoa, olin jo varma että tässä taas se meni - pari kk sitten oli varhainen km 5+1 ja muutenkin monta km ja kkm mahtuu viime vuosiin. Mutta mulla on hematoomatausta monessa aiemmassa raskaudessa ja vuoto vaikutti enemmän sellaiselta, ja tosiaan loppui pian eli pidän pienestä toivosta yhä kiinni...
 
Kiitos Tipsu! Varasin ultran nyt sinne 7.6. pe, jolloin laskujen mukaan 7+0. Viikko vielä jännitettävää...
 
Tsemppiä lillimaaria, noi "merkkipäivät" on kyllä pahoja! Mulla just meneillään ajat, jolloin edellinen raskaus oli pysähtynyt, ei voi kuin toivoa että tällä kertaa kaikki olisi ok
 
Toinen varhaisultra takana, piti käydä uudestaan tsekkaamassa koko jotta saan tarkan aikaikkunam NIPTiä ajatellen.

Kaikki oli hyvin, ja alkio kasvanut huimasti viikon takaisesta. LA siirtyi viidellä päivällä, pitää päivittää listaa myös täällä. :)
 
Tsemppiä lillimaaria, noi "merkkipäivät" on kyllä pahoja! Mulla just meneillään ajat, jolloin edellinen raskaus oli pysähtynyt, ei voi kuin toivoa että tällä kertaa kaikki olisi ok

Joo, sanopa muuta. Mä oon "kuivilla" merkkipäivien osalta vasta 12 viikolla, kun keskenmenoja on kertynyt niin monta eri vaiheissa. Enkä tiedä millainen luottamus sittenkään on, mutta toivottavasti ainakin vähän helpottaa sitten, jos sinne päästään. Päivä kerrallaan. Musta tää alkuraskaus on niin hidasta tuskallista jännitystä, että kunpa vois vaan herätä paremmilla viikoilla ja todeta kaiken olevan hyvin... No, perjantaina eka etappi kun pääsee katsomaan, miltä näyttää.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)
 
Toinen varhaisultra takana, piti käydä uudestaan tsekkaamassa koko jotta saan tarkan aikaikkunam NIPTiä ajatellen.

Kaikki oli hyvin, ja alkio kasvanut huimasti viikon takaisesta. LA siirtyi viidellä päivällä, pitää päivittää listaa myös täällä. :)
Ihana kuulla :):Heartred
 
Ajattelin alun perin, ettei ole tarvetta mennä varhaisajan ultraan. Pahoinvointi- ja väsymysoireet ovat kuitenkin sitä luokkaa, etten haluaisi kärsiä yhtään turhaan. Jokainen päivä on aika lailla kärsimystä. Jos varsinainen ultra menee todella pitkälle, niin käyn varmaan varhaisultrassa varmistamassa, että siellä todella kasvaa joku. Toinen pointti on tuleva kesäloma, jos kyseessä olisikin esim. tuulimunaraskaus haluaisin keskeytyksen hyvisää ajoin ennen kesälomaa, jolloin lomasta ehtisi ehkä paremmin nauttia. Eli lähinnä riskienhallintaa tässä kohtaa, vaikka uskon kyllä kaiken menevän hyvin :)
 
Täällä jännitetään huomista varhaisultraa, viikkoja pitäisi olla silloin 7+2 :rolleyes:
 
Mä kovasti ajattelin, että en käy varhaisultrassa, vaikka odotan esikoista. Tässä oireettomana ja hyvinvoivana kuitenkin tänä aamuna iski ajatus, että entä jos onkin tuulimunaraskaus tai muuta vastaavaa, juttelin miehen ja kaverin kanssa ja päädyin varhaisultraan. Parin päivän päästä ollaan viisaamipia.
 
Mulla oli tänään lääkäri neuvolan kautta. Menkoista laskettuna olis rv 10+0, mut koko vastasi rv 9+3. Siellä siis muuten kaikki oli niin kuin pitäisikin. Ei kyllä muutellut mitään laskettua aikaa vaan sanoi et muuttavat vasta äitiyspolilla siinä nt-ultrassa.

Mulla ei siis oo mitään hajua hedelmöittymisen ajankohdastakaan kun en ovista testaillut ja kierto on heitellyt 28-32pv. Itse meen kyl vielä sen rv 10+0 mukaan kunnes toisin todistetaan :)
 
Takaisin
Top