Plussa vai ei?

Jukkapalmu, tuo on tyylipuhdas nega. Digitaalinäyttö koostuu elementeistä, jotka ovat joko päällä tai pois, ja elementtien rajat näkyvät aina. Jos tuo olisi plussa, olisi ne pystyviivan elementit pois päältä, mutta nyt kun se on nega, ovat pystyviivan elementit päällä. Elementtien reunaviivat eivät merkitse yhtikäs mitään, ja nega näyttää aina tuolta.

Ahaa okei, oon tehnyt ennen vaan negoja niillä digeillä mihin tulee teksti niin en osannu tulkita tota nyt. Mut kiitti avusta:)
 
Jukkapalmu23 mulla tuli kerran tollanen mut se ku hävisi 24 tunnin sisään niin tajusin että selvä nega ku se positiivinen tulos säilyy vissiin vuoden taitaa lukea ohjeissa
 
Jukkapalmu23 mulla tuli kerran tollanen mut se ku hävisi 24 tunnin sisään niin tajusin että selvä nega ku se positiivinen tulos säilyy vissiin vuoden taitaa lukea ohjeissa

Jep, katoin kans et aamulla hävinnyt kokonaan näytöstä. No eiku vaan oottelemaan menkkoja ja jos ens kierrosta sit tärppäis
 
Nyt holskaa valkkari ihan kunnolla

Laita kuvaa, toivottavasti vahvistuu ja olis plus ihanaa :Heartred

Tässä nyt yksi (melko monesta :nailbiting:). Taidan olla raskaana kunnes toisin todistetaan
 

Liitteet

  • IMG_20190417_190840__01.jpg
    IMG_20190417_190840__01.jpg
    30.2 KB · Katsottu: 492
Täällä sama tilanne . Oon nyt tehny monta eri testii ja jokaisessa viiva. Haalee mut viiva. Ja väriä jokaisessa...

Ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan :Heartred
 
IMG_20190419_233350.jpg
En tiedä mut kuivuttua testi oli niiiiin selkeet 2 viivaa et jopa mun skeptinen sisko näki ne. Ja mun kaveri sano et hassua, sun maha on iha ku oottaisit, siskollaan sama tilanne. Huoh, kyl mä uskon että se on plus et hcg on koholla. Toivottavasti kohdussa on joku :Heartred
 
Niin ja en tiedä miksei vahvistu. Joka testissä on kuitenkin 2 viivaa. Ei se Pco ihan niin kaikkivoipa ole.. On ehkä haamui tai viivanpaikkoja tullu harvemmin mut ei joka testiin joten todellakin toivon et toi on nyt se plus
 
Jesbe, milloin se verikoe otetaan?
Aikoivat ottaa yhteyttä kunhan on aikaa. Kohta kävelen sinne ja pakotan ne. Ei ole mitenkään mahdollista saada joka testiin viivaa jos hcg ei koholla. Ja tuskin ovulaatio on kolmea viikkoa (mulla pari haamua tullu oviksen aikaan johtuen pcosta ilmeisesti oon huvikseni aikoinaan sen testannut) kestää...
Jos nyt en ole raskaana niin joku hormoni häiriö on ja paha.
 
On kyllä todella omituinen tilanne jesbellä! Kyllä noissa nyt selkeä värillinen viiva näkyy! Toivottavasti ei vaan jostain syystä sulla vahvistu vaikka kaikki ois hyvin. Joskus toi voi merkitä kohdun ukkosta tuuli munaa yms :sad001
 
Minä en edelleenkään näe noissa niin vahvaa viivaa, että sen plussaksi laskisin, valitettavasti. :sad001 Mutta kun kerran ei näy kuukautisiakaan, varmaan tuossa tilanteessa menisin terveyskeskuksen kautta raskaustestiin, kun ei kerran neuvolan kautta tapahdu mitään.
 
Eikö sitä verikoetta otettukaan jo 15 päivä?aika kummallista touhua ettei muka siellä ulkomaillakaan pääse tollasessa tilanteessa heti verikokeisiin...... Jos lapsi on toiveissa, niin kyllä tekisin mitä vain että pääsisin asap ultraan sekä verikokeisiin. Enkä pitkittäisi asiaa yhtää enempää, minusta tuo ei nyt vaan vaikuta normaalilta ettei ne viivat ole vahvistunut 4 viikkoon?

Enkä nyt halua ilkeyttäni tätä sanoa.
 
Kaveri oli ostanut vahingossa ovistestejä raskaustestien sijaan.. tämä on tänään tehty (ei aamupissa) ja kiertopäivä hänellä 25/28.
Onko jollain kokemusta ovistestistä näyttääkö raskauden. Normaalisti hänellä täysiä negoja jos ei ole ovis.
 

Liitteet

  • 20190420_085609.jpg
    20190420_085609.jpg
    17.3 KB · Katsottu: 379
On kyllä todella omituinen tilanne jesbellä! Kyllä noissa nyt selkeä värillinen viiva näkyy! Toivottavasti ei vaan jostain syystä sulla vahvistu vaikka kaikki ois hyvin. Joskus toi voi merkitä kohdun ukkosta tuuli munaa yms :sad001
Sitä se minäkin oon pelännyt ja täällä ei niin kauhean helposti tunnu pääsevän ja kohta meen yksityiselle jos ei tuu selvyys.. Oireet löytyy mutta on kiva tietää mikä be oireet ja hcgn nousun aiheuttaa
 
Verikokeessa ainakin selviäisi, onko HCG koholla, monestihan heikkoja hailuroita tulee, vaikka HCG ei koholla olisikaan. Jos verikoekin näyttää negaa, niin sitten on varmaan kyseessä ovuloimaton kierto, joka on PCOS:ssä yleistä, ja siihen kannattaa hakea lääkäriltä lääkkeitä. Minulla on myös PCOS, ja raskaaksi en tule ilman lääkitystä.
 
Verikokeessa ainakin selviäisi, onko HCG koholla, monestihan heikkoja hailuroita tulee, vaikka HCG ei koholla olisikaan. Jos verikoekin näyttää negaa, niin sitten on varmaan kyseessä ovuloimaton kierto, joka on PCOS:ssä yleistä, ja siihen kannattaa hakea lääkäriltä lääkkeitä. Minulla on myös PCOS, ja raskaaksi en tule ilman lääkitystä.
Minulla on edellinen raskaus alkanut ilman lääkkeitä. Oli täysin säännöllinen kierto ennen kuin aloitettiin hormonihoito jolloin se venyi 40 päivään jopa ja kun muutin niin 60. Kuitenkin vuosikaudet ollut se 30 päivää joten mulla Pco lähinnä tekee sitä et ne ovaariot on minkä näköiset on. Siksi en esim ole saanut haamuja uskoakseni koska ovuloin tai en niin vuoto tuli ja vuoto oli välillä erilaista mutta kuukautiset tuli säännöllisesti. Nyt tässä kierrossa en syönyt clomifenia ja olen yrittänyt kysellä josko se olisi syy oireisiin ja noihin testeihin. No kunnon vastausta en ole saanut.
Nyt tässä kierrossa tuli menkkajomot kaikki mut ne jäi pois. Lääkärille yrittänyt tuloksetta ja verikokeisiin pääsee kun he soittaa. Vähä hällä väliä meininki täällä päin maailmaa.

No kuitenkin, oireita on paljon ja siks haluisin vaan selvyyden jotta voi jatkaa joko hoitoja tai hetkeksi keskeyttää ne jotta saan taas kierron normiksi
 
Verikokeessa ainakin selviäisi, onko HCG koholla, monestihan heikkoja hailuroita tulee, vaikka HCG ei koholla olisikaan. Jos verikoekin näyttää negaa, niin sitten on varmaan kyseessä ovuloimaton kierto, joka on PCOS:ssä yleistä, ja siihen kannattaa hakea lääkäriltä lääkkeitä. Minulla on myös PCOS, ja raskaaksi en tule ilman lääkitystä.
Niin ja ovulaatio tapahtui tässä kierrossa 100 prosenttisen varmasti En tiedä oliko follikkeli tarpeeksi iso mutta 2 irtosi kuitenkin.
 
Verikokeessa ainakin selviäisi, onko HCG koholla, monestihan heikkoja hailuroita tulee, vaikka HCG ei koholla olisikaan. Jos verikoekin näyttää negaa, niin sitten on varmaan kyseessä ovuloimaton kierto, joka on PCOS:ssä yleistä, ja siihen kannattaa hakea lääkäriltä lääkkeitä. Minulla on myös PCOS, ja raskaaksi en tule ilman lääkitystä.

Ja joo, luin että näin voi käydä, mulla henkilökohtaisesti oviksen aikaan mutta ei siten et jokaiseen tulee viivat. Raskaaksi tuli aikoinaan ja tein testin toisen perään ja luulin tulleeni hulluksi ku neuvolassa sanottiin ei raskaana ja myöhemmin sain tietää olevani pidemmällä rv8 oli jo ja sydän tykytti ku juna. Eli mulla ei raskaus ikinä tuolloin testiin tullut.

Normaalisti olisin jo juossut lähimpään tk:hon mutta viimeksi he hukkasi mun kohdun ku se on taakse ja oikealle kallellaan. Ja seukki kerralla kerroin heille että mulla on Pco ja he ihmetteli ja sanoi että ei ole vaikka ihan varmasti on. Nyt odotan sitä verikoetta ja oksentelen kotona. On se outoa kuinka naisen kroppa tekee nuo oireet vaik tässä kierrossa en halunnut raskautua kun työkuviot muuttui ja paljon muuta tapahtui. Olen kuitenkin avoin raskaudelle ei siitä ole kyse, mutta vähän mietityttää että miks mun keho heittää raskaus signaaleja koko ajan. Ovuloin sillon tällöin mutta clomifenin kanssa tasan kerran. Lähinnä suututtaa jos se on näin pahasti sotkenut mun kierrot kun näin vuosia vaivaa jotta saisin kuukautiset taas tulemaan.
 
Takaisin
Top