RaskaanaKO?

SusannaKK

Jostain jotain jo tietävä
Hei! olen 20v nainen ja tein raskaus testin eilen ennen leikkausta, johon tuli haalea viiva, mutta verikokeet olivat negatiiviset. Onko mahdollista, että verikoe on valehdellut? vai onko verestä otettu arvo aina luotettava? Mulla ollut viimeksi kuukautiset 29.4... Mahdollinen hedelmöitys on tapahtunut 04.05 ->

Haalea viiva 1 http://aijaa.com/mWumDR
Haalea viiva 2 http://aijaa.com/lpleNv
 
Muokattu viimeksi:
En usko että verikoe on valehdellut.
En osaa sanoo miks testiin on tullu viiva. Mutta luottasin verikokeeseen tai tekisin digitestin vielä :-)
 
Verikoe on luotettava, eli et siis ole raskaana.

Näyttää tuossa testissä, että viivanpaikka on tullut väärälle puolelle, yleensä raskautta ilmaiseva viiva tulee sille puolelle, mikä tökätään pissaan. Se selviää tekemällä uuden testin, mutta joka tapauksessa verikoe kertoo totuuden.
 
Hei Myhope. Kuvat näkyy, mutta en näe testeissä valitettavasti mitään. :sad001 Tiedätkö kuinka paljon ovulaatiosta on aikaa tai onko menkat jo myöhässä?
 
Näen viivan paikan, väriä en erota...kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan jos vaikka tummuis viiva :)
 
Mä tuun kans tänne kyselee mielipiteitä eli mulla ollu säännöllinen kierto tähän mennessä (30 päivää), pillerit jätin viime lokakuussa pois ja menkat myöhässä 20 päivää. Kävin 2 viikkoa sitten muissa asioissa lääkärissä ja samalla otettiin raskaustesti verikokeella ja silloin oli nega. Kuitenkaan kuukautiset ei ole vieläkään alkanut ja oon tehnyt varmaan 10-15 pregcheckin testiä tässä menkkoja odotellessa. Eilen tuli sitten todella haalea viiva testiin, viivanpaikkoja ei ennen ole mulla pcn testeihin tullut osaisko kukaan sanoa onko tässä mitään toivoa ja koska uskaltaisin uuden testin tehdä?
 

Liitteet

  • IMG_20190603_204030.jpg
    IMG_20190603_204030.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 234
Mä tuun kans tänne kyselee mielipiteitä eli mulla ollu säännöllinen kierto tähän mennessä (30 päivää), pillerit jätin viime lokakuussa pois ja menkat myöhässä 20 päivää. Kävin 2 viikkoa sitten muissa asioissa lääkärissä ja samalla otettiin raskaustesti verikokeella ja silloin oli nega. Kuitenkaan kuukautiset ei ole vieläkään alkanut ja oon tehnyt varmaan 10-15 pregcheckin testiä tässä menkkoja odotellessa. Eilen tuli sitten todella haalea viiva testiin, viivanpaikkoja ei ennen ole mulla pcn testeihin tullut osaisko kukaan sanoa onko tässä mitään toivoa ja koska uskaltaisin uuden testin tehdä?
Aina on toivoa, tai siis useimmiten :) Kuvasta on vaikea sanoa mitään, mutta tee parin päivän päästä uusi testi!
 
Askarruttavaa ja päätä vaivaavaa touhua tää. Itsestään kuihtuva raskaus oli maalis-huhtikuussa ja sit ollu kierrossa päiviä 30. Ennen menkkoja pistäny vatsaa ja tullu tuhrua. Nyt kp 31 eikä oikein mitään oloja mihinkään suuntaan. Ei vuotoja, ei pahoinvointia. Ärtymystä, väsymystä kylläkin. Melkein huomaamattomia muutamia nippailuja. Pistin miehen ostamaan testin. Ennen kuihtunutta raskautta kierros keti 26päivää. Kaikki menny vähän vinksalleen niin ei tiedä mitä ajatella ja pelottaa negatiivinen tulos valmiiksi. Kaks tyttöäkin odottaa vauvaa Vaikkei olla niille mitään puhuttu
 
Mitä mieltä ootte tästä? Onko vaan viivan paikka, menkat myöhässä 7 päivää, normaalisti on voinut olla n. 2pvän heitto. (Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa tuli haamu viiva vasta kun viikkoja oli 6+3.) Olen myös aikaisemmin tässä 7 päivän aikana testaillut mutta edes tuollaista "viivaa" ei ole tullut Yhtäjaksoista yritystä takana vuosi ja lapsettomuustukimukset kutsuu mutta josko nyt sitten ei tarvitsisikaan mennä. Testailen kyllä vielä loppuviikosta uusiks.
IMG_20190702_144450.jpg
IMG_20190702_145735.jpg
 
Kyllä siinä jotain näkyy. :) Luulisi jo näkyvän kylläkin paremmin, jos menkat on viikon myöhässä, mutta onhan myöhäinen ovulaatio mahdollinen tai sitten hormonia erittyy hitaammin. Toivottavasti seuraavaan testiin tulee selkeämpi viiva.
 
Kyllä siinä jotain näkyy. :) Luulisi jo näkyvän kylläkin paremmin, jos menkat on viikon myöhässä, mutta onhan myöhäinen ovulaatio mahdollinen tai sitten hormonia erittyy hitaammin. Toivottavasti seuraavaan testiin tulee selkeämpi viiva.

Clearbluen digitaalinen testi näytti negatiivista tänä aamuna, eipä siis tärpännyt tälläkään kertaa:sad001
 
Takaisin
Top