Viimeisin neuvolakäyntisi

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme.
 
Tänään kävin ekaneuvolan ku viikot ei ihan varmoja. Eka ultra 25.3, mutta koitan päästä käymään varhaisultrassa. Vaivaa vähä ku ei oo pahoinvointia mistä kaikki pelottelee aina o_O
Kyselivät vain taustoja ja kuulumisia ja kerto vähä miten tästä aletaan etenemään. Otti tietty pissanäytteet jne. Kaikki niiltä osin kunnossa. :)
 
Hurjia hintaeroja noissa varhaisultrissa. Tuntuu ihan hullulta että osassa paikkaa saa 20min ajasta maksaa 250€ :nailbiting:
 
Mä en ole koskaan käynyt varhaisultrassa, olen niin pihi.. :confused: henkisesti toki pitkä aika odotella nt-ultraa, mutta tosiaan noi varhaisultrat on sikakalliita. Ja muutenkin epämieluisaa kun tehdään sisätutkimuksena.
 
Mulla tiedossa 28.2. :) Varhaisultraan ajattelin mennä edeltävällä viikolla tai ko. viikon alussa.
 
Minä en ole pihi, vaan kotihoidon tuella, eli ei todellakaan voi mennä varhaisultraan eikä mihinkään maksavaan.
 
Varasin varhaisultan maanantaille :) Jännittää mitä näkyy vai näkyykö mitään :nailbiting:
Ihan kohtuu hinnalla nyt löytyi paikka missä tehdään ultraus noin 70€.
 
Varhaisultra 26.2. ja neuvola 7.3.

Meillä on jo rahaa palanut tähän raskauteen päälle 15 000 € niin ei muutamat ultrat tähän konkurssin päälle enää mitään meinaa :excited001:laughing001 Ja lainallahan tämä tietty, eipä muuten olisi ollut minkäänlaisia mahkuja. Julkinen puoli ei tee tällaisia hoitoja. Kun nyt yritetään saada Suomessa syntyvyys nousuun, niin ehkä pitäisi panostaa siihen, että kaikki lapsettomuushoitoja tarvitsevat pääsisivät hoidettavaksi..?!
 
Joo ei olis tullu mieleenkään jos enemmän ois pitäny maksaa. Muitakin rahareikiä löytyy :grin
Jännittää mitä siellä näkyy. Ois halunnu aiemmin jo mutta haluan ehdottomasti miehen mukaan. Ei onneksi enää montaa pv ole. :p
 
Oulun Terveystalossa :) Siellä yksi tietty nainen tekee näitä tähän hintaan

Itse laitoin viestiä juuri oulun terveystalolle että paljon maksaa varhaisultra ni tuli sähköpostia että 200-250e. :wideyed:
 
Takaisin
Top