Ovulaatiotesti raskaustestinä?

  • Ketjun aloittaja Odottaa
  • Aloituspäivämäärä
O

Odottaa

Vieras
Tästä aiheesta ollaan puhuttu varmaan jo , mutta ajattelin luoda kuitenkin uuden keskustelun.. :grin Itselläni menossa nyt kp37/30, menkkoja ei näy eikä kuulu.. Viikolla alavatsaa vihloi/nipisteli ei yhtään omiin menkkoihin liittyvää, myös tuhruvuotoa tuli pari päivää, ei punaista, jäi välillä paperiin pyyhkiessä. Myös eilen alavatsaa hieman vihloi. o_O
Hätäisenä tein ovistestin kun sellainen löytyi, ja kasi viivaa siinä sitten oli. Voiko ovistesti näyttää raskauden? Onko kellään kokemuksia? :sorry:

https://aijaa.com/rAg9OQ
 
Huom. Kuva otettu 1h testin oton jälkeen, näemmä jo lähtenyt haalistumaan jonkin verran :sad001
 
Mulla esikoisen raskaudesta digitaalinen ovistesti näytti hymynaamaa joskus kp 21 kohdalla kun tein yksittäisen testin. Ovulaatiota siis metsästin tuntemusten perusteella, mutta myöhemmin ultrassa selvisi, että raskaus oli jo tuolloin käynnissä. Eli mulla ainakin siis ovistesti näytti plussaa raskaudesta.
 
Kiitos vastauksesta! Nyt täytyy vain toivoa että näkyy vielä itse raskaustestissä :dummy: Jos raskaana olen niin varmaan näyttää jo plussaa? :oops:
 
En tiedä noista ovisteistä kovin paljoa, mutta eikös tuo tulkita negatiiviseksi kun toinen viiva ole vaaleampi.. Pitäisi olla joko yhtä tumma tai tummempi, että olisi positiivinen. Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Rakaustesti kyllä luultavasti näyttää jo raskauden.
Tsemppiä!!
 
Kiitos myös sinulle vastauksesta!
Jos sitä pari päivää odottelee ja r-testin tekee. :) Silloin olisi tosiaan jo kp39/30.. On tämä niin jännää :grin
Kertokaa lisää kokemuksia yms jos niitä löytyy! Itselläni oireet joista aloituksessa kerroin tuntuvat liittyvän raskauteen :shy:
 
Pakko se testi oli jo hakea kaupasta :grin
Testin herkkyys 25mlu/ml, mahtaako tällä näyttää vai pitäiskö olla vielä herkempi testi :eek:
 
Jos sun menkkojen piti alkaa jo viikko sitten, niin 25 herkkyys kyllä jo näyttäis raskauden!
Sulla ois nyt menossa jo ainakin 5+0 viikot, jos raskaana olet. Mulla 25 herkkyys näytti 4+2 tältä:
 

Liitteet

  • 20181209_184919.jpg
    20181209_184919.jpg
    336.4 KB · Katsottu: 534
Hätäisenä tein testin kun en malttanut odottaa, negaa näytti :sad001 Joko toivo on kokonaan menetetty vai voisiko vielä olla mahdollisuus olla raskaana :sorry:
Tuntuu että oireitakin on, pissattaa useammin kuin yleensä, hieman uupunut olo, alavatsan nippailut/vihlaisut sekä rusehtava vuoto parin päivän ajan kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, +närästänyt jo 4 päivää.. Pitääkö jo luopua toivosta :sad001
 
Mä en osaa auttaa enempää! :sad001 Mä oon aina testannut pari päivää menkkojen oletetun alkupäivän jälkeen ja plussaa on näyttänyt, jos raskaana olen ollut. Muuten menkat on alkanut aina ajallaan. Tsemppiä jatkoon! Eiköhän tilanne johonkin päin etene lähitulevaisuudessa! :)
 
Kiitos! Katselen vielä pari päivää, ehkä sitten menkat vain jääneet pois tältä kuulta.. Eiköhän se vielä joskus tärppää :)
 
Mä en nää tossa testissä mitään. :/ Mä en kyllä yleensä nää siinä vaiheessa kun toiset näkee. Käsittääkseni raskaus tosiaan näkyy ovistestissä, mutta yleensä siitä kai tulee ihan kiljuva viiva. Tuossa vaiheessa pitäisi kyllä näkyä raskaus ihan selvästi raskaustestissä ellei ovis ole ollut selvästi myöhässä. Vähän outo tilanne siis. :dontknow Tsemppiä! Toivottavasti siihen tulee selvyys.

(Rekisteröitymättä ei pysty lataamaan kuvaa/mitään foorumille suoraan koneelta, koska näin vaikutetaan virusten levittäjien työtä.)
 
Takaisin
Top