Kesäkuisten mammat! <3

Eppa80,Itsellä ei ole ollut oksentelua.Pelkästään ei maistu ruoka ja etovuutta hieman.

Ei mullakaan ole pahoinvointia. Pieniä etomispuuskia tulee ja autoa ajaessa tulee kanssa. Ruokahalu entisellään tai ehkä jopa parempi :D Mulla ei ole missään raskaudessa ollut pahoinvointia, tämä siis jo 4. raskaus.

Onko muita joilla ei pahoinvointia pahemmin ole? Itsellä tänään tuli 7vko täyteen ja ei vielä oikein ole ollut. Mietityttää onko kaikki hyvin.

Täällä hyvin vähän myös pahoinvointia. Kovasti mietityttää itseäni myös. Esikoisen aikaan oksensin 24/7. Mulla on onneksi huomenna aamulla ultra

Mulla on tuota pahoinvointia tässä raskaudessa tosiaan ollut aika paljonkin, mutta edellisessä kahdessa ei ollut juuri ollenkaan. Kaksi tervettä poikaa sain. Kaikilla ei tuota pahonvointia tosiaan ole, joten tuskin kannattaa sen takia huolestua :)

Lähinnä ollut sellaista etovaa oloa ihan alkuraskaudesta lähtien. Kerran pari ollut sellainen olo, että voisi melkein tulla oksennus, mutta ei kuitenkaan tullut. Tänään oli hirveä nälkä kotiin tullessa, mutta sit ko sain ruuan vihdoin eteeni (ensinhän tietenkin täytyy laittaa lapsille) ei maistunutkaan kuin yksi peruna, ei vaan saanut syötyä, vaikka on kamala nälkä.

Voi oon niin kateellinen teille kenellä ei ole pahaa pahoinvointia... itse olin jo tipassa kerran ensiavussa :( pahoinvointi alkoi 6+ ja nyt 10+1 eikä helpota vieläkään...

Oksentelua ollut mullakin viikkotolkulla mutta nyt alkaa helpottaa. Pitää syödä parin tunnin välein mitä vaan pystyy niin se vähän auttaa.

Voimia CucuMama <3 onko kukaan miettinyt oisko kyseessä ihan hyperemeesi?

Sen verran tulin omaa napaa kertomaan. Hyppään tuonne heinäkuisiin kun eipä aiemmatkaan lapset oo ennen la:ta tulleet ulos :) perjantain ja maanantain labrat vahvisti että etenevä raskaus on meneillään :) plussasin kyll törkeän aikaisin ja digitesti heitti viikot pieleen heti alusta lähtien.

Hei vaan, uskaltaudun nyt vihdoinkin mukaan keskusteluun! Olen lukenut tätä ketjua jo pitkään, mutta ollut epävarma omasta tilanteestani. Tänään kuitenkin selvisi ultrassa, että mini on oikeassa paikassa ja vastaa nyt viikkoja 6+2 (omien laskujeni mukaan olisi ollut jo 6+5) ja sydän löi hienosti 120 kertaa minuutissa. :Heartred Häkeltyneen onnellinen olo!

Lapsi on meille ensimmäinen ja sitä yritettiin melkein 1,5 vuotta. Olen kohta 30v ja Helsingistä. Kiva olisi saada kaveriksi muita esikoisen odottajia täältä päin! :happy:

Oireita on jonkin verran, mutta melko lieviä: väsymystä, närästystä, mielialojen vaihtelua, rintojen arkuutta. Helpolla olen ekat viikot selvinnyt!

Sen verran tulin omaa napaa kertomaan. Hyppään tuonne heinäkuisiin kun eipä aiemmatkaan lapset oo ennen la:ta tulleet ulos :) perjantain ja maanantain labrat vahvisti että etenevä raskaus on meneillään :) plussasin kyll törkeän aikaisin ja digitesti heitti viikot pieleen heti alusta lähtien.
Tsemppiä jatkoon! :cat:

Voimia CucuMama :Heartred onko kukaan miettinyt oisko kyseessä ihan hyperemeesi?

Joo kyllä mun kohdalla varmasti onkin.. toivotaan vaan että ei kestä koko raskautta kiitos tsempeistä :)

Hei vaan, uskaltaudun nyt vihdoinkin mukaan keskusteluun! Olen lukenut tätä ketjua jo pitkään, mutta ollut epävarma omasta tilanteestani. Tänään kuitenkin selvisi ultrassa, että mini on oikeassa paikassa ja vastaa nyt viikkoja 6+2 (omien laskujeni mukaan olisi ollut jo 6+5) ja sydän löi hienosti 120 kertaa minuutissa. :Heartred Häkeltyneen onnellinen olo!

Lapsi on meille ensimmäinen ja sitä yritettiin melkein 1,5 vuotta. Olen kohta 30v ja Helsingistä. Kiva olisi saada kaveriksi muita esikoisen odottajia täältä päin! :happy:

Oireita on jonkin verran, mutta melko lieviä: väsymystä, närästystä, mielialojen vaihtelua, rintojen arkuutta. Helpolla olen ekat viikot selvinnyt!

Me ollaan uudeltamaalta :) ja 2,5v hedelmöityshoidoissa ja esikoinen olisi nyt tulossa :)

Moikka kaikille ja onnittelut tieten kaikille :Heartred

Täälläkin viikko tolkulla seurattu palstaa ja nyt uskaltauduin itse kirjautua tänne :) Täällä siis esikoinen tulossa la . 7.6.
Tänään olisi toissa päivän ultran jälkeen 9 +5. Etovaa oloa, satunaisia pukluja ja lämmin ruoka ei ole maistunut kahteen viikkoon.
Eilen sain kuitenkin jo hiiren annoksen oikeaa ruokaa alas ja pysymään siellä :) Josko se tästä olo pikku hiljaa kohentuisi :happy:

Mä kävin ostaan 2vk sitten kotidoplerin. En ole yleensä stressaavaa tyyppiä mut nyt jostainsyystä huolettaa. Tänään taas kuuntelin ja siellähän se sydän sykkii ❤, voi taas olla hyvin mielin. 10+2 on nyt. Pahaolo on vaihtelevaa, pahin onneksi mennyt ohi. Ruoka ei taho maistua, pitää oikein syömällä syödä, nälkä kyllä on kokoajan. Rinnat senkun paisuu, tarvinnee uusia rintaliivejä kohta :rolleyes:. Maha on kokoajan turvonnut ja nyt alkanut nuo kohdun kasvamisesta johtuvat kivut :confused:, ei kivoja ei. Esikoisen raskaus oli niin oireeton, en tiedä onko tää 35v ikä sit syynä ku kaikki oireet on niin vahvat. Väsy on kova, aamusin on vaikea herätä ja päästä liikkeelle...
Välillä edelleen epätodellinen olo että onko tässä raskaana vaikka oireet on kovat. Innolla odotan ettå maha alkaa kunnolla kasvaan :happy:

Minäkin odotan sitä mahaa! Ilmeisesti turvotusta on niin paljon että raskauden kyllä näkee jo päälle päin :-D

Itse en ole vielä dopplerilla löytänyt ääniä, toki en omista näytöllistä ja viikot on vasta 8+2 että ei ihmekään. Mutta pian näkee onko siellä edes elämää, pelottaa.

Me ollaan kaks kertaa kokeiltu kuunnella sydänääniä. Ei kuulu vielä, mutta löytyy kuitenkin vähäksi aikaa syke. Kaipa sielä kaikki on siis hyvin.

Vaimo sanoi omaksi sykkeeksi, niin sanoin että kokeileppa oman sydämmen kohdalta :D

Takaisin