Eppa80,Itsellä ei ole ollut oksentelua.Pelkästään ei maistu ruoka ja etovuutta hieman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muita joilla ei pahoinvointia pahemmin ole? Itsellä tänään tuli 7vko täyteen ja ei vielä oikein ole ollut. Mietityttää onko kaikki hyvin.
Häkeltyneen onnellinen olo!
Tsemppiä jatkoon!Sen verran tulin omaa napaa kertomaan. Hyppään tuonne heinäkuisiin kun eipä aiemmatkaan lapset oo ennen la:ta tulleet ulos :) perjantain ja maanantain labrat vahvisti että etenevä raskaus on meneillään :) plussasin kyll törkeän aikaisin ja digitesti heitti viikot pieleen heti alusta lähtien.

Voimia CucuMamaonko kukaan miettinyt oisko kyseessä ihan hyperemeesi?
Sen verran tulin omaa napaa kertomaan. Hyppään tuonne heinäkuisiin kun eipä aiemmatkaan lapset oo ennen la:ta tulleet ulos :) perjantain ja maanantain labrat vahvisti että etenevä raskaus on meneillään :) plussasin kyll törkeän aikaisin ja digitesti heitti viikot pieleen heti alusta lähtien.
Hei vaan, uskaltaudun nyt vihdoinkin mukaan keskusteluun! Olen lukenut tätä ketjua jo pitkään, mutta ollut epävarma omasta tilanteestani. Tänään kuitenkin selvisi ultrassa, että mini on oikeassa paikassa ja vastaa nyt viikkoja 6+2 (omien laskujeni mukaan olisi ollut jo 6+5) ja sydän löi hienosti 120 kertaa minuutissa.Häkeltyneen onnellinen olo!
Lapsi on meille ensimmäinen ja sitä yritettiin melkein 1,5 vuotta. Olen kohta 30v ja Helsingistä. Kiva olisi saada kaveriksi muita esikoisen odottajia täältä päin!
Oireita on jonkin verran, mutta melko lieviä: väsymystä, närästystä, mielialojen vaihtelua, rintojen arkuutta. Helpolla olen ekat viikot selvinnyt!