Kesäkuisten mammat! <3

ImageUploadedByVau Foorumi1541145884.324205.jpg

Tässä mun aamupala, söin kaiken!!!!! Tarkkaan mietin et mikä vois mennä alas.. Nyt jaksaa jonkun aikaa [emoji13]

Voittajafiilis... Huono olo ei lähtenyt mihinkään, mut turvallinen olo ku sai syötyä noin monipuolisesti ja hyvin ja luotan et lounaaksikin saan tehtyä jotakin mieluisaa.

Ja myös ikä lisää mahdollisuutta kaksosiin!

Itse haluaisin kaksoset, mutta meillä ei kummassakaan suvussa niitä ole niin en usko mahdollisuuteen.

Ja myös ikä lisää mahdollisuutta kaksosiin!

Itse haluaisin kaksoset, mutta meillä ei kummassakaan suvussa niitä ole niin en usko mahdollisuuteen.
Ai ikä mihin suuntaan? Että "iäkkyys" vaikuttaa positiivisesti kaksosmahkuihin?

Yli 30vuotiaalla naisella isompi mahdollisuus kaksosiin kuin mitä nuoremmilla (ikä huomioiden ainoastaan).

Jospa minäkin uskaltaudun liittymään mukaan. La on 23.6 ja ennestään on poikia neljä. 11v. 6v. sekä 3v. kaksoset. Oireita ei oikein paljon ole. 6+5 elellään. Väsymystä ja rintojen arkuutta.Hieman pelottaa tää kun ei sitä pahoinvointia ole ollut. Keväällä keskenmenon kokeneena. Eka neuvola ois 16.11. Sitä kovasti ootan että tietäs onko siellä elämää jota kovasti toivotaan.

Äitini näki unta, että meille tuli kaksoset. Meillä ei suvussa sellaisia ole. Mieheni itse on kaksonen, mutta sehän ei tähän vaikuta. :grin Oishan se kyllä aikamoista, jos tulis kaksi kerralla.

Kaksoset olis tännekin hyvin tervetulleita ;) ainaki minun mielestä!

Miten teillä muilla pyöräily? Musta tuntuu niin vaikealta pyöräillä. Välillä ei kohtutuntemuksia, mut suurimman osan ajasta en vaan pysty istumaan siinä penkissä. Vaikeaa ku haluaisin koulumatkat (15km) pyöräillä ja meillä ei oo autoa, joten pyörä on tärkeä väline... tuntuu et pyörän selässä kohtuun tulee paine/supistus, joka vaan jatkuu ja jatkuu..

Nyt en oo kokeillut pyöräilyä kuin pari kertaa lyhyitä matkoja, joten en osaa sanoa tuntemuksista sen kummemmin. Ihan normaalilta tuntuu. Esikoista odottaessani pyöräilin (ehkä kilsan matkan) töihin päivittäin varmaan jonnekin melkein rv 30 asti, kun mahakaan ei haitannut menoa. Sitten alkoi liukkaat kelit niin jätin pyörän varastoon, kun mieskin ehti pari kertaa huomauttaa, että kannattaisko jo unohtaa se pyöräily...

Tänään töissä autoin yhtä pikku tyttöä vessassa. Pyyhin pyllyä kakan jälkeen ja ku tyhjäsin pottaa ni meinasin yrjötä perään ku ällötti niin paljon yhtäkkiä.

Mä en muista et olis ollu vaikeaa pyöräillä aiemmissa raskauksissa, ni tuli vähän yllärinä. Viime raskaudesta muistan, et alkoi puolen välin jälkeen tuntua pyöräkärryn kanssa siltä et ei meinaa happi riittää 4 km suuntaansa matkalla ja se oli sellainen matka mitä olis pitäny jaksaa usein polkea ja sit hommattiinkin mulle auto loppu raskauteen. Onneksi nyt asutaan keskustassa (sillon maalla), ni pärjää kyl ilman pyörää, mut onhan se iso menetys monella tavalla, jos ei ala onnistumaan. Kaks kilometriä menee seisten mut pidemmät ei kyl mielellään..

Tänään töissä autoin yhtä pikku tyttöä vessassa. Pyyhin pyllyä kakan jälkeen ja ku tyhjäsin pottaa ni meinasin yrjötä perään ku ällötti niin paljon yhtäkkiä.

Mulla on alkanut tulla yökkäysolo esikoisen kakkapyllyä pestessä [emoji28]

Ite mietin että millaisen yökkäolon saan kun joudn aikuisten peppuja pyyhkimään 2vkn kuluttua.Sitä kestää jouluun asti.

Täällä ollaan toista viikkoa "antibiootti kuurilla" kuskina, viime viikonloppuna miehellä oli keikka ja nyt synttärit. Hyvin toiminut oireet onneks nii lieviä et kukaa ei ole huomannut mitää ja pystyy kulkee baareissa mukana.

Onko muita joilla ei pahoinvointia pahemmin ole? Itsellä tänään tuli 7vko täyteen ja ei vielä oikein ole ollut. Mietityttää onko kaikki hyvin.

Takaisin