Tapaamisia pk-seudulle

OnEmOrE19

Näppärä viestien naputtelija
Ois kiva tavata muita odottajia,itellä kaikki alkaa alusta,kun muut lapset on jo isompia,jonkinlainen yksinäisyyden pelko hiipii ja huomasin "kateellisena" kattovani vaunulenkillä olevia kaveruksia,ois kiva taas sukeltaa täysillä pikku lapsi kuvioihin..mutta tällä hetkellä ei kukaan tuttu ole samassa elämäntilanteessa. Asun Espoossa ja pääsen kulkemaan pitkin pk-seutua.
 
Mulla on siinä mielessä samanlainen tilanne, että kaikilla ystävillä lapset jo vähän vanhempia. Mulla tämä on ensimmäinen, mutta ikää on jo jonkun verran. Meni niin monia vuosia yrittäessä ja tutkimuksissa.
Mä oon jo hiukan huomannut mahdollisen yksinäisyyden, kun oon sairaslomalla. Mies tekee pitkää päivää ja kaikki ystävät on töissä. Puhuin asiasta neuvolassakin viimeksi. Oli puhetta, että sieltä perhevalmennuksen kautta saattaisi tutustua.
Mä en asu ihan pääkaupunkiseudulla, vaikka Hus alueella olenkin. Auto on käytössä ja riippuen voinnista pääsen hiukan kulkemaankin. Jos jotain tapaamista pääkaupunkiseudulle järjestetään, voisin olla kiinnostunut.
 
Mä itse en asu pk-seudulla mutta hus alueella kumminkin. Mä olen kotiäitinä mulla on nyt tässä kolme pientä ja vähän hirvittää kun tulee neljäs pikkanen. Suurin osa kavereista on vielä lapsettomia joten olen jäänyt ns. Kaiken ulkopuolelle. Mulla on kyllä auto käytössä et pääsen kyllä liikkumaan.
 
Mulla on kans yksi isompi, eli eskarilainen ja kaikki "vanhat" mammakaverit ovat jääneet (kun ovat eri elämäntilanteessa). Olisin siis kans ehdottomasti kiinnostunut tapamaan, varsinkin sitten vaunulenkkien merkeissä :grin Nyt täytyy vielä yrittää painaa rankasti töitä sinne jouluun eli mammaloman alkuun asti.... Mä asun Espoossa ja pääsen sieltä kyllä julkisilla sitten vauvan kanssa liikkumaan, ainakin Leppävaaran alueella.
 
Vilunkissa,me ollaan ilmeisesti melko lähekkäin. Mäkin oon kotona ja ensi tatsit tähän vertaiskaipuuteen on jo otettu:sorry:
 
Jos on muita pk-seutulaisia jotka on halukkaita tapaamaan, niin voihan sitä sopia ihan jonkun kahvitteluajan jonnekin kivaan paikkaan? Mä oon tosiaan päivätöissä vielä sinne jouluun saakka, mutta kyllä ehdin iltasella/vloppuna kun vaan päätetään missä ja milloin? :grin
 
Siis jos tapaaminen joku viikonloppu niin pääsisin tulee yksin muuten pitäs ottaa kolme pienintä mukaan
 
Mä asun myös espoossa ja ois kiva nähdä! Joku arki-ilta vois onnistua parhaiten nyt kun on vielä töissä. Mulla on 2 vuotias esikoinen :)
 
Sello onnistuu hyvin kun oon siinä vieres töissä. Ens viikko on vaan täynnä kaikkea mahdollista vanhempainillasta miehen synttäreihin :) sit seuraavalla viikolla vois ma 1.10 tai ke 3.10 käydä hyvin :)
 
Tulikin yllättävän paljon tekemistä tälle viikkolle ja en vielä ehtinyt lähettää sähköpostia.

Tuo keskiviikko 3.10 saattaisi onnistua.
 
Tulikin yllättävän paljon tekemistä tälle viikkolle ja en vielä ehtinyt lähettää sähköpostia.

Tuo keskiviikko 3.10 saattaisi onnistua.
Mullekin sopis tuo ke 3.10. jos teille sopii nähdä esim klo 18? Ja pitää varmistaa että mies ehti hakea lapsen hoidosta jne kun ite tulisin sitten suoraan töistä :)
 
Miltä teidän aikataulut näyttää, nähdäänkö ens keskiviikkona illalla? Sello sopii mulle ja ehdin töistä viimeistään klo 18 mennessä kyl :grin
 
Mä en osaa sanoa nyt ihan varmasti pääsenkö sittenkään keskiviikkona. Voi olla, että meille on tulossa kauan odotetut vaatekaapit juuri keskiviikko iltana. On ollut muutenkin yllättävän kiireistä, kun alettiin järjestämään kämppää kuntoon oikein kunnolla. Mulla on ollut täällä useana päivänä väkeä auttelemassa, kun ei miehen kanssa kahdestaan millään ehdittäisi tehdä kaikkea iltaisin ja viikonloppuisin etenkin, kun olen puolikuntoinen.
 
No nää menee jotenkin aina säädöksi mun osalta, kun en nyt tiedä lähdetäänkö mun kotiseudulle Keski-Suomeen jo ke vai vasta to. Riippuu miten paljon saan tehtyä töitä huomenna..
 
En pääse keskiviikkona. Vaatekaappien tulo on varmistunut.
 
Ok, ehkä siis siirrämme toiseen kertaan. Olisi kyllä tosi kiva nähdä ja jutella :grin mulla ei ole tällä hetkellä ketään kavereitakaan vastaavassa elämäntilanteessa joten aika yksinäistä on ja tulee sitten vauvan kanssa olemaan vielä enemmän varmasti. Ehdotelkaa te muut päiviä jotka teille sopis? Toi Sello paikkana on varmaan kätevin?
 
Takaisin
Top