Triana
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tiinuliinu voimia 
Mäki ennen ajattelin, että kaikella on tarkotus ja plaa plaa, mutta tän kolmen vuoden yrittämisen, epätietoisuuden, kipujen ja pettymysten jälkeen on ajatusmaailma muuttunu
Ja nyt kun diagnoosi tän lapsettomuuden aiheuttamasta sairaudesta sekä munasarjojen huono tilanne varmistui, en osaa sanoa muuta ku että elämä on helvetin epäreilua.

Mäki ennen ajattelin, että kaikella on tarkotus ja plaa plaa, mutta tän kolmen vuoden yrittämisen, epätietoisuuden, kipujen ja pettymysten jälkeen on ajatusmaailma muuttunu
Ja nyt kun diagnoosi tän lapsettomuuden aiheuttamasta sairaudesta sekä munasarjojen huono tilanne varmistui, en osaa sanoa muuta ku että elämä on helvetin epäreilua.

kyllä sais jotain hyvää ja positiivista sullekin näiden asioiden osalta tulla 
Ja mitä olen juttuja lukenut niin nämä eivät todellakaan kerro ferritiinin tasosta. Olin ajatellut käydä yksityisessä labrassa mittauttamassa tuon ferritiinin kunnes tulikin ylläriplussa. Nyt mietityttää että mitä jos arvo onkin liian alhainen ja sen takia tulee km
En ymmärrä, miksei tota AMH:ta oteta aina lapsettomuustutkimusten aluks! En voi kuvitellakaan, miltä susta nyt tuntuu. Olen samaa mieltä kuin LaraS, eli hae ihmeessä sairaslomaa. Sulla on varmasti psyykkisesti nyt tosi rankkaa.