Ovulaatio sylkitesti kokemuksia?

Kullankaivaja

Puuhakas puhuja
Toukomammat 2018
Syyskuiset 2024
Tällästä keskustelua en löytänyt ja uskoisin, että käyttäjiä kuitenkin olisi :).

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksisia estrogeeni sylkitestistä. Onko näyttänyt ovulaation selkeästi? Jos olet tikuttanut lh:ta niin onko päivissä ollut eroa? Onko jollain mahdollisesti näyttänyt raskauden?


Itselläni ollut MaybeBaby käytössä reilu kuukauden ajan, mutta kuukautiskiertoni ei ole vielä palautunut synnytyksen jälkeen. Imetän siis vielä ja ollut vaihtelevasti hedelmällisiä päiviä sylkitestin mukaan ja myös ovulaatio-oireita.
 
Minä parkkeeraan vaan tähän!
Koska kiinnostaa kokemukset myös tuosta sylkitestistä. :)
Oon siitä kuullut, mutten kenenkään henk.koht kokemuksia ja kiinnostaisi vähän tietää miten toimii ja kuinka tarkka on!
 
Miulla on ollut donna-merkkinen sylkitesti käytössä. En mitenkään aktiivisesti oo käyttänyt kuitenkaan, sillon tällön kattonu, kun tietäny et ovis on päällä, et miltä näyttää. Ostin kun toista alettiin yrittämään -12. Vieläkin pelaa, vaikka jostain luin et patterit kestää n. 2 vuotta. Miulla on hyviä kokemuksia tuosta, näyttää kyllä selkeesti oviksen. Pissatesteihin en koskaan oo ovista saanu näkyviin. Joten voin kyllä suositella:)
 
Miulla on ollut donna-merkkinen sylkitesti käytössä. En mitenkään aktiivisesti oo käyttänyt kuitenkaan, sillon tällön kattonu, kun tietäny et ovis on päällä, et miltä näyttää. Ostin kun toista alettiin yrittämään -12. Vieläkin pelaa, vaikka jostain luin et patterit kestää n. 2 vuotta. Miulla on hyviä kokemuksia tuosta, näyttää kyllä selkeesti oviksen. Pissatesteihin en koskaan oo ovista saanu näkyviin. Joten voin kyllä suositella:)

Hienoa, et hyvää kokemusta tuosta :). Itse olen kuullut entiseltä koulu kaverilta ainoastaan, et juuri tuon avulla tuli raskaaksi. Oliko sulla aikoastaan yksi päivä ns. täydet lehdet vai useamman päivän ovulaatioaikaan?

Itselläni ollut pari päivää puolet lehtiä, sitten 1 kokonaan lehtiä, ja sit taas puolet lehtiä pari päivää. Infoa kyllä tänne myöhemmin mikäli tuo oli ovulaatio :rolleyes:.
 
Muutama päivä ennen ovista tuli sitä kuviota ja ovispäivänä oli selkeimmin nähtävillä ja olisko 1-2 päivää oviksen jälkeen kuviot hiipui pois :)
 
Vieläkö on aktiivisia sylkitestin käyttäjiä?

Mulla on ollu vuoden enempi vähempi käytössä ja usein kyllä näyttää korkeaa hedelmällisyyttä kuten pissatestitkin, mutta useamminkin vielä. Kierto on pitkä kenties imetyksestäkin johtuen, mutta myös ennen lasta ja lapsihaaveita.
 
Pitääkin tulla kertomaan omia kokemuksia. Nyt olen siis raskaana ja käytin maybebabyä kun yritin tulla raskaaksi. Omasta kokemuksesta ei näyttänyt selkeästi hedelmällisiä päiviä. Nyt kun voi hedelmöittymisajankohdan mukaan (2 ultran perusteella tarkentunut) jälkikäteen katsoa ylös kirjoitettuja tuloksia, niin ei niissä ollut järkeä. Itselläni oli kyllä ovulaatio-oireita hyvin ovulaatio aikaan, mutta sylki näytti sillon ei hedelmällistä. Vielä raskaana katsoin mitä näyttää, niin ei hedelmällistä edelleen. Ehkäpä jonkun kohdalla näytää selkeästi ovulaatioajan, mutta mun kohdalla oli kyllä ihan mahdotonta sitä saada testin avulla selväksi. Tsemppiä muille!
 
Takaisin
Top