Sokerirasituskoe

Kauris87

Oman äänensä löytänyt
Moi!

Miten teillä on mennyt sokerirasituskoe? Onko mennyt huonosti vai hyvin?
Minulla oli tänään sokerirasituskoe, mutta eihän se hyvin mennyt.
Onko vinkkejä miten olla oksentamatta sitä litkua pois?

Mulle on tullut joka kerta ihan hirveä olo, jäätävä pahoinvointi ja pyörrytys. En osaa kyllä vinkkejä antaa... Vähän on helpottanut se kun on päässyt makuuasentoon.

Mulle on tullut joka kerta ihan hirveä olo, jäätävä pahoinvointi ja pyörrytys. En osaa kyllä vinkkejä antaa... Vähän on helpottanut se kun on päässyt makuuasentoon.

Moi! Mä olin eilen uudestaan sokeritestissä ja meni läpi kunnialla. Ettei tarvinnut oksentaa. Itsekin pääsin makuuasentoon niin oli paljon parempi olla.

Tosin siinä kävi niin, että mulla arvot oli kaksi lukemaa just siinä rajalla, niin mun pitää nyt sitten seurata verensokeria. :banghead: onneksi helteet hellittää niin jaksaa vähän paremmin liikkua. :happy:

Kerran oon käyny ja litkun sain kyllä hyvin alas eikä oksettanu missään vaiheessa, eka tunti meni ihan ok mut sitte se viimenen tunti oli tuskaa, alko päästä heittämään ja piti mennä vessaan istumaan pöntölle pää polvien väliin niin helpotti.. Tyhmä ku en tajunnu mennä pyytämään päästä makuulle.. Puhtaat paperit siitä kyllä sain mutta tosi inhottavaa se odotusaika :( Jos vielä joudun uusiks niin pyydän kyllä päästä makuulle koko ajaks niin pitäis olla helpompaa..

Takaisin