Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tarkoitan ihan yksityistä gyneä. Jos menisi käymään :bored: Mietin vain että miten tästä pitäisi lähteä etenemään :sour:
Ehkä googlettelisin hiukan vaihtoehtoja lääkärien suhteen, joilla on lisääntymisterveyteen liittyvä painotus tmv. Kävin itse yksityisellä tarkistuksessa raskaudesta ja synnytyksestä toipumisen suhteen. Olin katsonut sellaisen, joka oli lapsettomuushoitoihin perehtynyt (pelossa, että sieltä tulee jotain perustuubaa ehkäisyn tärkeydestä jne) Kyllä se mieltä rauhoitti.

Tarkoitan ihan yksityistä gyneä. Jos menisi käymään :bored: Mietin vain että miten tästä pitäisi lähteä etenemään :sour:
Ihan perusgynellä voi selvitä joitain perusjuttuja. Jos on esimerkiksi pitkät ja epäsäännölliset kierrot, niitä säännöllistämään voi saada lääkityksen, joka joilla riittää auttamaan sen verran, että saadaan raskaus alkuun. Samoin voidaan katsoa, että munasolu näyttää kypsyvän ja kohdun limakalvo on ok. Muistanko ihan väärin, vai etkö sä ollut vielä tosi nuori? Nuorilla (alle 20 v.) on sinänsä ihan normaalia, että kierto välillä heittää ja ovuloimattomia kiertoja on enemmän. Näin mulle on siis parikin gyneä sanonut.

Mymmeli: joo juuri näin toi km ja kivut johtuki sit oviksesta jotka katottii ultralla,oli vaa normaalia voimakkaampi ;) matkassa ei ole mitään. Testit kaikki negaa ja nyt ois sit menossa dpo 4 laskujen mukaan.

Siis vitsi mä oon vihainen kun meidän tosta ksupermarketista on hävinnyt raskaustestit valikoimasta. Vasta vuoden ollut tossa, hitto pitää pistää kauppiaalle palautetta. :D No onneksi Prisma on 1,7km päässä, että huomenna sinne siis!

Täällä testattu dpo10 nega mökin ulkohuussissa. :rolleyes:

Tällä kertaa nega tuntuu pahemmalta kuin ennen, koska tässä kierrossa oli ihan uusia tuntemuksia mitkä kerkesin haaveilla oireiksi. :( Perus lugeoireiden lisäksi oli huimausta, pahoinvointia, herkkyyttä...

Lisäksi tämä oli mun ns. Hedelmällinen kierto. Joo pitäkää hulluna. :D Mutta siis 5 raskaudesta 4 on saanut alkunsa tästä (laskettuaika maaliskuun alussa). Tää oli se, minkä varaan olin toivoni heittänyt tän yrityksen aikana. Nyt on sellainen olo, että tää ihan oikeasti oli tässä. 3 lasta enempää meille ei tule. :(

Voihan joku ihme tapahtua ja ei vielä vaan näy plussa. Mutta en jaksa uskoa. Mulla ne näkyy aikasin. Ja "kiinnittymiskipujen" alusta on jo se noin 4 päivää.

Ensi kierto saa olla täysin luomu: ei ovistestejä, ei lugeja. Lähdetään ensi viikon lopussa Espanjaan 3vk. Unohdan hetkeksi koko tuskaisen yrityksen...

Aamulla testattu haamu ja digillä vielä varmistettu, että haamuhan se :)

Liitteet

• 20180616_084035.jpg
    20180616_084035.jpg
    629.2 KB · Katsottu: 327
  • 20180616_083927.jpg
    20180616_083927.jpg
    960.4 KB · Katsottu: 349
Muokattu viimeksi:
Nyt menossa yk2 ja kp15. Viimeksi ovistesti näytti plussaa kp14 ja selkeä pieni, tosin vain yksi ”limapallo” tuli kp15. Tuo kesken kierron poistetusta Nuvaringista alkanut kierto kesti 25 päivää.

Nyt en ole saanut ovisplussaa PregCheckillä. Olen kyllä tikuttanut vain kerran päivässä. Ja huomasin, että testit olivat menneet vanhaksi 3/18, vaikka ostin ne juuri.. Lieneekö tuolla vaikutusta?

Eilen ja toissapäivänä tissit hieman arat, enää ei oikeastaan. Eilen myös p****** iltapäivällä, illalla ei enää niin kovin kun alkoi väsyttää.. Kovin selkeitä limoja en ole huomannut, jotain pientä ehkä eilen. Meniköhän ovis, onko se tulossa tai jääkö kokonaan väliin..? Yritän tässä opetella tulkitsemaan kehoani. Nyt harmittaa, etten luopunut ehkäisystä jo viime vuoden puolella.

Tänään dpo10. Tein tässä illalla pcn testin ja siihen taas tuli joku haamujen haamu. Tai sitten se oli viivanpaikka, mutta ihmettelen miksi tossa pcn testissä näkyisi joku haamujen haamu jos tossa rfsun testissä ei näkynyt mitään.. Katotaan maanantaina uudestaan! Normaalisti mulla on ollut luteaalivaihe tän 11 päivää, onneksi sain nää lugesteronit.

Tästä oli viimeaikoina puhetta, mutta mitä rautaa ootte lisänä ottaneet? Mikä on teille sopinut parhaiten? Vahva epäilys että mun arvot on aika pielessä, kasvissyöjä kun olen ollut viimeiset 6 vuotta.

HipsHops, mulle on sopinut obsidan.
Alinah, pahoittelut negasta :( toivotaan etä luteaalivaihe muuttuu optimaaliseksi :)

Mä oon syönyt Ferrodania. Aloitin edellisen synnytyksen jälkeen suunnilleen siinä kohdassa kun lapsi oli 5-6kk kun halusin täyttää varastoja mahdollista tulevaa raskautta varten. On sillä kyllä ollut oloonkin huomattava vaikutus;- ei hengästytä enää, levottomat jalat on rauhoittuneet ja jaksaminen on hitusen parempaa. Tai ainakin pää on vähän kirkkaampi jatkuvasta unen puutteesta huolimatta. En ollut jotenkin tajunnut (tai halunnut ajatella olevan) että puutosta on, vaikka se nyt lienee enemmän sääntö kuin poikkeus raskauden ja synnytyksen jäljiltä.

Onnea plussanneille.
Mä alotin donafertyn metformin rinnalla. Saapa nähdä onko näistä mihinkään! :)
Piinapäivät menosss. Tissit ihan kauheen arat ja alavatsaa kolottelee hassusti. Niinkun joka kierrossa xD

Viime vuonna raskauduin juhannusseksistä.. mutta keskenhän se meni 6+ tuskin nyt sen parempi tuuri :) vielä jos ne johtimet on oikeasti tukossa. Keskiviikkona soittoaika yksityiselle gynelle.

Onnea Sindy!

Ja pahoittelut tädeistä ja Alinahille negasta.

Mä oon syöny Obsidania jo teiniaikoina anemiaan ja useasti sen jälkeen. Nyt viimeksi synnytyksen jälkeen kuurina (synnytyksen jälkeen hb 73). Joillakin kai laittaa mahan sekaisin, mutta mulla ei oo haitannu, vaikka oon herkkävatsainen.

ON: dpo8 ja aika kuluu hitaasti. Oon kyllä melko varma, että en oo raskaana, koska mitään oireita ei oo. Pieni toivonkipinä kuitenkin on, koska ei oo myöskään selvästi pms-oireiluakaan ja esikoiselta mitään oireita ei ollut (tai en huomannut) ennen plussaa.

Siis vitsi mä oon vihainen kun meidän tosta ksupermarketista on hävinnyt raskaustestit valikoimasta. Vasta vuoden ollut tossa, hitto pitää pistää kauppiaalle palautetta. :D No onneksi Prisma on 1,7km päässä, että huomenna sinne siis!

Joko kävit ostoksilla? :D nimimerkki en oo yhtään jännityksessä mukana... :p

Takaisin