Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä googlettelisin hiukan vaihtoehtoja lääkärien suhteen, joilla on lisääntymisterveyteen liittyvä painotus tmv. Kävin itse yksityisellä tarkistuksessa raskaudesta ja synnytyksestä toipumisen suhteen. Olin katsonut sellaisen, joka oli lapsettomuushoitoihin perehtynyt (pelossa, että sieltä tulee jotain perustuubaa ehkäisyn tärkeydestä jne) Kyllä se mieltä rauhoitti.Tarkoitan ihan yksityistä gyneä. Jos menisi käymäänMietin vain että miten tästä pitäisi lähteä etenemään
![]()
Ihan perusgynellä voi selvitä joitain perusjuttuja. Jos on esimerkiksi pitkät ja epäsäännölliset kierrot, niitä säännöllistämään voi saada lääkityksen, joka joilla riittää auttamaan sen verran, että saadaan raskaus alkuun. Samoin voidaan katsoa, että munasolu näyttää kypsyvän ja kohdun limakalvo on ok. Muistanko ihan väärin, vai etkö sä ollut vielä tosi nuori? Nuorilla (alle 20 v.) on sinänsä ihan normaalia, että kierto välillä heittää ja ovuloimattomia kiertoja on enemmän. Näin mulle on siis parikin gyneä sanonut.Tarkoitan ihan yksityistä gyneä. Jos menisi käymäänMietin vain että miten tästä pitäisi lähteä etenemään
![]()
Onnea!Aamulla testattu haamu ja digillä vielä varmistettu, että haamuhan se :)
Siis vitsi mä oon vihainen kun meidän tosta ksupermarketista on hävinnyt raskaustestit valikoimasta. Vasta vuoden ollut tossa, hitto pitää pistää kauppiaalle palautetta. :D No onneksi Prisma on 1,7km päässä, että huomenna sinne siis!