Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka!

Kovasti vauvaa täällä yritetään. Eilen tein päiväpissasta testin ja sain erittäin oudon tuloksen. Onko kukaan muu saanut tuollaisia kontrolliviivan värisiä ohuita viivoja testiviivan milemmille puolille? Itse testiviiva ei siis värjäytynyt (viivanpaikka), vaan sen reunat.
Onko toi nyt sitten plussa, nega vai viallinen testi?
Testinä pc.

Muokattu viimeksi:
Rfsu ovulaatiotestin viivoja kelpaa ihailla seuraavat 10 päivää, koska mun ovistesteissä tämmöstä näkee kerta-kaksi vuoteen. Jos niinkään "usein" :D

Mä oon todennut kauan aikaa sitten, että noi raskauskeijun ovistestit on ihan p*skoja.. Ja tämä todisti sen, etten niitä enään tilaa. Korkeintaan raskaustestejä voin sieltä tilata..

Eli tää reaktio on nyt sitten tosta ovitrelle irrotuspiikistä.

Alinah kp14

706a8d4ff672137cfd3ce591847ad8d7

Upeita viivoja, kelpaa ihailla!! :D

Mulla raskauskeijun ovistestit toimi ihan ok, mutta raskaustestit oli ihan peestä. :oops: Tässä keskenmenneessä plussasin niillä herkillä testeillä ja monilla muilla ja esim clearbluen digi viikkonäytöllä, apteekintesti, pc ja sofin ei herkkä (25) näytti kaikki haamua/vaalea plussaa (ja digi 1-2vko) ENNEN kuin raskauskeijun herkkätesti, joka näytti puhdasta negaa tai korkeintaan roskishaamua.. :confused:

Nyt tilasin tähän uuteen yritykseen kotitestistä sofin ovistestejä ja jokusen r-testin. PC käyn ostaa prismasta sitten kun saan joskus (toivottavasti) ovisplussan. Ne kun on paljon halvempia kaupassa, kuin netistä tilatessa... :rolleyes:

Hurjasti tsemppiä sulle!! <3

Minulla oli nyt sitten se surullisen kuuluisa viivan paikka raskaustestissä. Mutta ei se haittaa, koska ovulaatiotesti olikin plussa sitten parin päivän päästä. Nyt siis ovis oli eilen eli tänään dpo 1 ja tylsä vaihe kun ootellaan. Raskaustestin teen 16 päivä kun on dpo 11. Nuilla dpo päivillä olen plussannut muistakin jos olen raskaana ollut. :) Pitäis nyt vaan malttaa odottaa..
Luulin ensin, että kierto olisi 28 päiväinen, mutta onkin minulle tyypillisesti pitkä kierto ja myöhäinen ovis.

No nyt toivotaan että tärppi käy!! :)

Millä testillä sait viivanpaikan? Olen kuullut, että rfsu saattais sellaisia antaa ja clearbluen se mihin tulee viivat, ei digi. Muista en ole onneksi kuullut vielä vastaavaa palautetta. :)

Mummeli mulla oli syksyllä kkm ja uusi yritys aloitettiin heti kun olin käyny hcg-verikokeessa ja tulos nega. Se oli tärkeää että tietää että kaikki tullut ulos. Jos on oikein varhainen km niin en tiedä tarviiko tuotakaan odottaa. Testailija myös kotona r.testeillä hormonien vähenemistä.

Joo lääkäri sanoi silloin ultran jälkeen, että ei tarvitse mitään kontrolli käyntiä enää. Oli niin ohut limakalvo jo, että tuskin mitään raskaus materiaalia oli/on jäänyt. Meinasin kyllä tehdä yhden r-testin varmuudeksi, kunhan testit saapuvat. :) Jos on nega, niin kaikki varmaan ok? :confused:

Moikka!

Kovasti vauvaa täällä yritetään. Eilen tein päiväpissasta testin ja sain erittäin oudon tuloksen. Onko kukaan muu saanut tuollaisia kontrolliviivan värisiä ohuita viivoja testiviivan milemmille puolille? Itse testiviiva ei siis värjäytynyt (viivanpaikka), vaan sen reunat.
Onko toi nyt sitten plussa, nega vai viallinen testi?
Testinä pc.

Onko sulla kuvaa testistä? :) Jos pitää pissassa liian kauan tai menee merkkiviivan yli, voi tulla viallisia tuloksia. Ite oon tykänny PC testistä, toiminu aina ja tulos ollut luotettava ja selkeä. Ei ole tullut viivanpaikkoja! :)

Kokeile tehdä huomenna aamulla uusi testi jollain toisella merkillä?

Upeita viivoja, kelpaa ihailla!! :D

Mulla raskauskeijun ovistestit toimi ihan ok, mutta raskaustestit oli ihan peestä. :oops: Tässä keskenmenneessä plussasin niillä herkillä testeillä ja monilla muilla ja esim clearbluen digi viikkonäytöllä, apteekintesti, pc ja sofin ei herkkä (25) näytti kaikki haamua/vaalea plussaa (ja digi 1-2vko) ENNEN kuin raskauskeijun herkkätesti, joka näytti puhdasta negaa tai korkeintaan roskishaamua.. :confused:

Nyt tilasin tähän uuteen yritykseen kotitestistä sofin ovistestejä ja jokusen r-testin. PC käyn ostaa prismasta sitten kun saan joskus (toivottavasti) ovisplussan. Ne kun on paljon halvempia kaupassa, kuin netistä tilatessa... :rolleyes:

Hurjasti tsemppiä sulle!! <3

Kiitos, joo oon kuullu tota monelta ettei oo raskauskeijun herkkä näyttänyt tyyliin mitään kun muut testit on jo näyttänyt haamua tai selkeetä tulosta.. :confused:

Nyt on käytynä hammaslääkärissä hyvin meni :) Tänään Ovitrellen rippeet viimeistään pitäisi olla poissa ja huomenna viimeinen päivä lutinusta.Fiilis ollut koko päivän sellainen että tuskin on tärppiä tullut ja kuitenkin mikään hoito ei meille tuo plussaa tälläisen kaavinnasta vaurioituneen limakalvon takia.Kaavinan jälkeen ollut tosi ohut tai ohuehko limakalvo.Välillä taas fiilis että no jospa mutta kuitenkin......

No nyt toivotaan että tärppi käy!! :)

Millä testillä sait viivanpaikan? Olen kuullut, että rfsu saattais sellaisia antaa ja clearbluen se mihin tulee viivat, ei digi. Muista en ole onneksi kuullut vielä vastaavaa palautetta. :)

Sofin herkkä testi oli. Aiemminkin olen käyttänyt, mutta ikinä ei ole viivanpaikkaa tullut.
Se cb viivatesti on mulla aina onneksi toiminut, mutta digiin oon aina lopettanu testaamisen. Jotenkin helpompaa uskoa kun näkee sen "raskaana" sanan. :)

Tilasin aamulla cb digitestin. Ne raskauskeijun herkät testit jo loppuivat, toissapäivänä taisin viimeisen negan tehdä. Nyt luen täältä, että ne olisivatkin noin huonoja, niin alkoi ehkä jopa vähän jännittämään.:rolleyes:

Kp32/28

Joo lääkäri sanoi silloin ultran jälkeen, että ei tarvitse mitään kontrolli käyntiä enää. Oli niin ohut limakalvo jo, että tuskin mitään raskaus materiaalia oli/on jäänyt. Meinasin kyllä tehdä yhden r-testin varmuudeksi, kunhan testit saapuvat. :) Jos on nega, niin kaikki varmaan ok? :confused:

Näin mä ajattelisin. Tsemppiä uuteen yritykseen!

Tilasin aamulla cb digitestin. Ne raskauskeijun herkät testit jo loppuivat, toissapäivänä taisin viimeisen negan tehdä. Nyt luen täältä, että ne olisivatkin noin huonoja, niin alkoi ehkä jopa vähän jännittämään.:rolleyes:

Kp32/28

Täällä mennään samoissa, kp 32/??(28) :D Flo sovellus huutelee et menkat myöhässä.
Kaverin kans tilattiin eilen puoleksi Raskauskeijulta jonkunäkönen paketti niitä herkkiä testejä, pitää viikonloppuna testata saanko niillä yhtä puhtaan negan ku viime sunnuntaina pc testillä. :smiley-bounce013

Täällä mennään samoissa, kp 32/??(28) :D Flo sovellus huutelee et menkat myöhässä.
Kaverin kans tilattiin eilen puoleksi Raskauskeijulta jonkunäkönen paketti niitä herkkiä testejä, pitää viikonloppuna testata saanko niillä yhtä puhtaan negan ku viime sunnuntaina pc testillä. :smiley-bounce013

Onpas meillä tosiaan samanlaiset tilanteet!:happy: Paitsi että minulta puuttuu sun kärsivällisyys. Huomenna testit pitäisi olla täällä, mitenhän ihmeessä malttaisin jättää testaamisen seuraavaan aamuun. (Enköhän testaa heti:cool01)

Jänniä hetkiä täällä ihmisillä! Testailutuloksia ootellessa!

Tuo kyfin testi on kyllä todella erikoinen, en ole koskaan nähnyt moista!

ON: aargh minun ovis olikin sitten limoista päätellen vasta tänään :banghead::bored: toive tärpistä hiipui useita asteita.

Meillä petipuuhat jää tänään välistä, mutta uskon että riittää kun vielä huomenna sekä perjantaina touhutaan..

Mun ovis tuli ja meni. Eilen oli kp14 aamupäivästä oli ovistestissä viivassa hailura ja iltapäivästä kadonnut. Eli oon ovuloinu täs kierros tosi aikasin loppuviikossa oli ovistuntemuksia. Yleensä ovuloin 14-17. Hiukan hämmentävää taas kun kroppa on ihan sekasi. Saas nähä miten käy!
Kp15/32

Takaisin