Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sekin meni vielä parin viikon päähän ja täällä toiset käy varhaisultrissa jo. En tosin ole sellasee ajatellut edes meneväni... jääkö siitä mitään muuta käteen kuin se että tietää siellä olevan jonkun ja oikeassa paikassa? Eka neuvolan ultrahan on vissii 12 viikolla nii ei siihen nyt niin kauheasti ole aikaa.
). Ja onneksi siitä selvittiinkin ilman puudutteita, ilokaasun sekä tensin voimin mentiin koko 7h.Itse ohitan täällä vielä nuo synnytyskeskustelutVielä ei mahdollisena ensisynnyttäjänä ole ajatustakaan sinne asti.
Nyt vain odottelee ekaa varhaisultraa, joka on ensi viikon to! ei malttais odottaa, vaikka toisaalta jännittääkin onko kaikki hyvin!![]()

just tänää sanoin.miehelle,et toivon niin,et tää menis viime kerran malliin
Jos on ollu keskenmenoja,tuulimuni yms tai pelko,et on vääräs paikassa rauhottava merkitys on suuri.Mä sain vasta aikaseksi varata ajan ensimmäiseen neuvolaansekin meni vielä parin viikon päähän ja täällä toiset käy varhaisultrissa jo. En tosin ole sellasee ajatellut edes meneväni... jääkö siitä mitään muuta käteen kuin se että tietää siellä olevan jonkun ja oikeassa paikassa? Eka neuvolan ultrahan on vissii 12 viikolla nii ei siihen nyt niin kauheasti ole aikaa.
oudot kivut (5rask.+4km) joku käsitys alkuraskaudesta on,mut ne säikäytti,jospa se onkin ulkoinen
nyt on ainakin aikaa sisäistää kuvioita ja riskejä...Mulla sama, synnytys saa tulla sitten ajallaan
Mulla ar-ultra perjantaina, jännittää![]()
Miina,saako kysyä,onko toi 79sun syntymävuosi?
Tämä myös mulle muistutuksena, jonka synnytykset ei menneet kuten toivoin, mutta sain kuitenkin juuri ne täydelliset lapset.Satvena,ota toi puheeks jo ekalla neuvola käynnillä,raskausaika on niin ihanaa,että älä anna pelon viedä iloa odotuksestasi. me tsempataan suaLuotat sun kehoon,kaikki sujuu kyllä.
Miina onko ensimmäinen?

no,ainakin siitä, et oon jo isoäiti.. mut kun ei tärpänny
 tätä
toivottiin NIIIIN kauan 
Mä oon kans -79 ja en siis mitenkään tarkottanu kuittailla tms. Mä oon saanu ikäkritiikkiä ja mun sielu nappaa nyt laastarin kaikista ikäsistäni tai itteeni vanhemmista odottajista
En tiedä johtuuko mun näkeminen vanhana siitä,että on jo monta lasta vai siitä,et nuorinkin menee jo kouluunno,ainakin siitä, et oon jo isoäiti.. mut kun ei tärpänny
 tätä
toivottiin NIIIIN kauan 
![]()

Mä oon kans -79 ja en siis mitenkään tarkottanu kuittailla tms. Mä oon saanu ikäkritiikkiä ja mun sielu nappaa nyt laastarin kaikista ikäsistäni tai itteeni vanhemmista odottajista
En tiedä johtuuko mun näkeminen vanhana siitä,että on jo monta lasta vai siitä,et nuorinkin menee jo kouluunno,ainakin siitä, et oon jo isoäiti.. mut kun ei tärpänny
 tätä
toivottiin NIIIIN kauan 
![]()
odottaja vm. 77. Vielä kukaan ei tiedä, minkäköhänlaisia kommentteja sitä sitten saa?!? Reilu viikko vielä ar-ultraan 
Eilen vasta testasin ekan positiivisen ja tänää aamulla vielä toisen. Laskettua aikaa en osaa arvioida kun kuukautiskierron pituus vaihtelee sen verran, eikä ovulaatiostakaan oo mitään hajua. Loppukuusta kuitenkin, joskus 25.-28.1. Tää ois meille eka jos syliin asti päätyy. Jännää! Vielä ei kumpikaan olla ihan sisäistetty tätä, on vaan sellanen olo et odotellaan nyt sinne ekaan ultraan asti onko siellä oikeesti joku kyydissä.