Joo pelkopoli on suunnitteilla. Ja jos ei mikään auta niin viimeisenä vaihtoehtona suunniteltu sektio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oo tarkotus ketään pelotella tai kuulostaa negatiiviselta. Nyt en ees ajattele synnytystä vielä, voin kertoa siitä sitten joskus. Ja siis oikeestihan siinä meni kaikki hyvin, ite vaan koin sen kamalana. Pelkään kipua ihan hirveesti ni siks se tuntu niin kamalalta ja kesti monta vuorokautta. Mut onneks se ei oo ihan vielä ajankohtaista:)Mun neuvolatäti oli autuaan tietämätön koko asiasta;ehdotti Beroccaa. Siinähän ei B6 ole mitenkään hirveän paljon. Sain yleisesti neuvon,että jos oksentelu runsastuu,niin meidän tk-päivystyksessä on mahdollista päästä tippaan. Ihan hyvä tietää,ettei tarvitse yhteispäivystyksen kautta lähtä jonottamaan.Saitko infoa tuosta valmisteesta? Kävin eilen apteekista kyselemässä, mutta heillä oli vain 200 mg:n tabletteja. Solgarilla ainakin on 25 mg:n valmiste, mutta en tiedä missä sitä myytäisiin. :)
Mun neuvolatäti oli autuaan tietämätön koko asiasta;ehdotti Beroccaa. Siinähän ei B6 ole mitenkään hirveän paljon. Sain yleisesti neuvon,että jos oksentelu runsastuu,niin meidän tk-päivystyksessä on mahdollista päästä tippaan. Ihan hyvä tietää,ettei tarvitse yhteispäivystyksen kautta lähtä jonottamaan.
Kestot oli 7,5h/ 6h10minSaitko infoa tuosta valmisteesta? Kävin eilen apteekista kyselemässä, mutta heillä oli vain 200 mg:n tabletteja. Solgarilla ainakin on 25 mg:n valmiste, mutta en tiedä missä sitä myytäisiin. :)
Ois kiva tavata muita pk seudun odottajia![]()
Hei niin olis. Joku tapaaminen pystyyn![]()

on niin
...mä oon adoptiolapsi ja jätetty siinä kohtaa ja se on mulle niin suuri juttu lähtee vauvan kans osastolle ja olla rauhassa siellä 3pv omassa hattaramaailmassa ilman ulkomaailman murheita
kannattaa muistaa että sitä synnytystä kun ei kukaan voi suunnitella etukäteen, se vaan menee sit niinkun menee. Avoimin mielin vaan.