Tämän luettuani ajattelin, että pitää minunkin sitten rekisteröityä tänne ja kirjoittaa. Olen tähän asti vain lukenut foorumia.
Tein eilen testin, ja sain vain haalean plussan. Mutta johtui varmasti siitä, että viikkoja oli kasassa vasta 3+6. Tänään siis 4+0, eli hyvin alussa ollaan ja LA on kuukautisten ja hedelmöittymisen mukaan 26.1.
Meille lapsi on jo neljäs, mutta silti kaikki tuntuu aina yhtä ihmeelliseltä.

ikää minulla on 29. Ja syy miksi aloin kirjoittamaan on se, että minullakin on selkärankareuma. Sen vuoksi meille ei pitänyt enää tulla lapsia, mutta kun kuopus täyttää kohta 4 vuotta, on kivut aika/liian hyvin unohtuneet ja halusimme vielä yrittää.
Kolmas raskaus oli jo vaikea selän kanssa. Ja palautuessa meni vuosi. Mutta olen siinä mielessä onnellisessa asemassa että olen pärjännyt selkäni kanssa ilman lääkitystä. Nyt ajattelin, että jos kovin kipeäksi menen, yritän saada kipulääkityksen kuntoon niin että se sopisi raskauden kans yhteen.
Ennen testiä minulla oli vahva olo, että olen raskaana. Viimeinen niitti oli linea negra, joka ilmestyi mahaani kuluneella viikolla. Se on aina tullut raskauden aikana, mutta ei koskaan näin aikaisin. Lisäksi rinnat ovat arat, iltaisin paleltaa ja väsyttää ja aamuisin olen virkeä. Pahoinvoinnista en oo joutunut kärsimään missään raskaudessa.
Onnea kaikille odotuksiin!