Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ne kuplajutut oli mulla vauvan liikkeitä ekassa raskaudessaMä luulen et eilen tuntu pieniä potkuja tuolta meidän pieneltä. Mullakin istukka edessä, niin olivat tosi vaimeita. Aiemmin on tuntunut ihan kuin joku kupla ois puhjennut vatsassa. Mutta näistä en mee sanoon et onko ollut vauvan vai suoliston liikettä nyt menossa jo rv 19
äkkiä ne pienet hipaisut muuttuivat kunnon potkuiksi kyllä. Ja aikamoisen aktiiviselta vaikuttaa tämä neiti. Esikoinen oli paljon rauhallisempi, tai sitten silloin edessä ollut istukka vaikutti asiaan. Nytkin istukka oli nt-ultraan saakka edessä, mutta rakenneultrassa se olikin takana Mulla on nyt tänään tuntunut muutama potku suunnilleen navan korkeudella, mikä tuntuu yhtäkkiä yllättävän korkealta :) Yleensä beibi on hengaillut alempana. 23+1.Kuinka ylhäällä teillä tuntuu liikkeet? Itse pidin äsken kättä vatsan päällä ja tunsin selkeitä potkuja reilusti navan yläpuolellaEihän kohtukaan kai vielä kovin ylhäällä ole (rv 21 menossa)..