Sikiön liikkeet

Ei tunnu vielä mutta istukka on edessä joten en usko että tunnen liikkeitä vielä pitkään aikaan.

Mä luulen et eilen tuntu pieniä potkuja tuolta meidän pieneltä. Mullakin istukka edessä, niin olivat tosi vaimeita. Aiemmin on tuntunut ihan kuin joku kupla ois puhjennut vatsassa. Mutta näistä en mee sanoon et onko ollut vauvan vai suoliston liikettä nyt menossa jo rv 19

Mä luulen et eilen tuntu pieniä potkuja tuolta meidän pieneltä. Mullakin istukka edessä, niin olivat tosi vaimeita. Aiemmin on tuntunut ihan kuin joku kupla ois puhjennut vatsassa. Mutta näistä en mee sanoon et onko ollut vauvan vai suoliston liikettä nyt menossa jo rv 19
Ne kuplajutut oli mulla vauvan liikkeitä ekassa raskaudessa :grin

En tuntenut missään vaiheessa mitään kuplajuttuja. Nyt 21+1 ja möyrintää tuntuu tasaisin väliajoin aina kun pysähdyn istumaan. Mitään ei vielä tunnu ihon läpi. Yritin eilen illalla kuunnella sykkeitä dopplerilla, mutta pikkuinen teki mun joka viikkoisesta fiilistelystä mahdotonta kun heilui niin paljon ja uiskenteli karkuun ettei tullut mitään. :) Ei haittaa. :D

Tänään tuntunut mahassa semmosia jänniä muljahduksia mutta tuntuu tuol aika ylhällä (noin navan korkeudelle ehkä paikantaisin) et olisko kuitenkin vaan jotain suolistoon liittyviä?

Mulla on istukka edessä, joten liikkeet tuntu kans myöhempään. Välillä tuntuu ikävää möyrintää tuossa kylkiluiden kohdalla. Varmaan potkii jotenkin suoraan kylkiluita ja teksi mieli vähän työntää sitä alaspäin :D Välillä taas liikkeet tuntuu ihan ihan alhaalla vasemmalla.

En muista tarkalleen koska aloin tuntemaan jotain epämääräisiä tuntemuksia, joita arvelin ehkä vauvan aiheuttamiksi, ehkä noin kuukausi sitten. Nyt parin viikon ajan tuntunut selkeitä pieniä potkuja, jotka tuntuu jo vatsan päältä myös, en osannut odottaa vielä näin aikaisin mutta onpa ihanaa saada kontaktia vauvaan päivittäin :) nyt siis 19+2.

Kyllä tänää on kaveri liikuskellu niin että oon rekisteröiny hänet tämän tästä. Neuvolassa sykkeetki mitattii ja kuulemma napakat ovat :D 19+4

Välillä tuntuu hentoisia hipauksia mutta ei mitään selkeitä potkuja. Mulla istukka etuseinämässä niin varmaan melko tehokkaasti vaimentaa. Nyt 20+2

Mä olen viime päivinä tuntenut hetkittäin jotain pientä, joka saattaa olla jotain suoliston muljahtelua tai sitten vauvan liikkeitä. Ultrassa istukka oli takana, eli periaatteessa olisi mahdollisuudet, että liikkeet tuntuisivat hyvin. Mutta nämä tähän mennessä kokeneeni eivät todellakaan ole olleet mitään selkeitä, joista voisin olla varma, että nyt se on todella jälkeläinen eikä jotain ilmavaivoja :grin Nyt 18+3.

Parin viikon ajan on tuntunut pieniä, elohiirtä tai kivutonta suonenvetoa muistuttavia nippailuja aika ajoin. Voisi olla ruoansulatustakin, mutta tällaisia tuntemuksia ei ole ennen ollut (20+6).

Täällä vihdoin alkaneet kunnon monotukset! Eilen illalla tuntui ihan vatsan päältäkin! :wideyed: äkkiä ne pienet hipaisut muuttuivat kunnon potkuiksi kyllä. Ja aikamoisen aktiiviselta vaikuttaa tämä neiti. Esikoinen oli paljon rauhallisempi, tai sitten silloin edessä ollut istukka vaikutti asiaan. Nytkin istukka oli nt-ultraan saakka edessä, mutta rakenneultrassa se olikin takana o_O
Ainiin, ja nyt 20+0 (tai ultran mukaan 20+6).

Alkuun oli kutinaa ja hipsutusta. Sitten ilmakuplia ja nyt pari päivää ollut selkeämpiä. Aika ylhäällä jo tuntuu sellaista tunnetta, kuin vauva venyttelisi ja kohtu venyisi. Voikohan olla jo noin ylhäällä..

Kuinka ylhäällä teillä tuntuu liikkeet? Itse pidin äsken kättä vatsan päällä ja tunsin selkeitä potkuja reilusti navan yläpuolella :wideyed: Eihän kohtukaan kai vielä kovin ylhäällä ole (rv 21 menossa)..

Liikkeet tuntuvat jo mojovimpina ja vatsan päältä omaan sekä miehen käteen. Itsellä liikkeet tuntuu selkeimmin ihan alavatsalla. (21+6). Iso muutos viikossa :happy7

Kuinka ylhäällä teillä tuntuu liikkeet? Itse pidin äsken kättä vatsan päällä ja tunsin selkeitä potkuja reilusti navan yläpuolella :wideyed: Eihän kohtukaan kai vielä kovin ylhäällä ole (rv 21 menossa)..
Mulla on nyt tänään tuntunut muutama potku suunnilleen navan korkeudella, mikä tuntuu yhtäkkiä yllättävän korkealta :) Yleensä beibi on hengaillut alempana. 23+1.

Mulla on pieni ainakin vielä perätilassa niin potkut tuntuu tosi alhaalla :) Toivottavasti kääntyisi vielä ns.oikein päin.

Takaisin