Esittelyt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei Cara, jos kuulut opiskelijoiden terveydenhuollon piiriin niin nyt ois passeli aika käydä edullisesti gynellä "ar-ultrassa"! :) Tai siis en muista ootko jo käyny vai mikä sulla oli tilanne.

Mä kävin ekasta lapsesta. Se gyne oli vaan innoissaan ja sain kuvat ja kaikki.

Hei Cara, jos kuulut opiskelijoiden terveydenhuollon piiriin niin nyt ois passeli aika käydä edullisesti gynellä "ar-ultrassa"! :) Tai siis en muista ootko jo käyny vai mikä sulla oli tilanne.

Mä kävin ekasta lapsesta. Se gyne oli vaan innoissaan ja sain kuvat ja kaikki.
En oo käynyt. Iso kiitos tiedosta! :happy:

29v kolmatta lasta odottava Kanta-Hämeestä. Ensimmäinen yhteinen lapsi miehen kanssa, laskettuaika 7.11. Itse täytän marraskuussa 30, eli synttärilahjaa odotellaan. ;) Perheeseen kuuluu mies, poika 5v, tyttö 4v, koira ja kissa.

Itsekin voisin esittäytyä tänne, eli olen 30v ja mies 44. Asutaan Pohjanmaalla ja ennestään löytyy -14 ja -16 syntyneet lapset:happy: puolen vuoden yrityksen jälkeen tämä pieni nappasi mukaan <3 onko täällä muita jotka vielä imettävät edellistä? Meillä on imetyskertoja vielä moonta niin yöllä kuin päivällä :D jännä nähdä miten käy, vieroittuuko tyttö ennen vauvan syntymää vai mennäänkö tandemina

Metsätähti minä imetän vielä kuopusta. :) Saa nähdä vieroittuuko itse kun maito loppuu. Viimeksi se loppui mulla niin puolivälissä raskautta ja silloin esikoinen vierottui.

Itsekin voisin esittäytyä tänne, eli olen 30v ja mies 44. Asutaan Pohjanmaalla ja ennestään löytyy -14 ja -16 syntyneet lapset:happy: puolen vuoden yrityksen jälkeen tämä pieni nappasi mukaan <3 onko täällä muita jotka vielä imettävät edellistä? Meillä on imetyskertoja vielä moonta niin yöllä kuin päivällä :D jännä nähdä miten käy, vieroittuuko tyttö ennen vauvan syntymää vai mennäänkö tandemina

Minä imetän myös 5/16 poikaa. :)

Jos minäkin esittäytyisin. Eli 29v, Pohjois-Karjalasta, aviomies 10 vuotta vanhempi, ja ensimmäistä odotetaan. Nyt rv 5+0, ja parin viikon päästä eka käynti neuvolaan. Ensimmäisiä oireita jo havaittu, mutta toisaalta tulee mietittyä, että odottaako niin kovasti merkkejä, että tulkitsee normaalitkin olotilan muutokset raskausoireiksi :)

Heippa kaikki!

Täällä 31v nainen Raaseporista mies on 33v ja ollaan noin vuosi sitten jätetty ehkäisy pois ja nyt viime lauantaina tuli eka plussa ja voi sitä onnen määrää! Vähän jännää on se että oma kierto ei oo ollenkaan säännollinen eli se on 24- 36 päivää niin nyt kun tärppäs niin ei ihan ole tietoa millä viikolla ollaan. 10.4 menen ultraan niin selviää viikot ja toivon todella että löytyisi syke

Niin uskon siis että laskettu aika olisi kuitenkin joskus marraskuussa, koska viimeiset menkat on ollu helmikuun alussa :)

Varovaisesti ilmoittaudun mukaan! :) la olisi 25.11. <3 Lapsi on toinen, tyttö 01/17 <3
Asutaan Pohjois-Karjalassa, ollaan molemmat miehen kanssa töissä, tyttö on ollut hoidossa marraskuusta lähtien.
Raskaus yritetään pitää mahdollisimman pitkään salassa, ennen ekaa lasta oli keskenmeno joten on kokemusta ettei kaikki aina mene hyvin.
Nyt oireita jo reilusti, alkoi melkein 2 viikkoa aiemmin kuin esikoisen aikaan.

Esittäydyn minäkin. 29v, ennestään kaksi lasta, tyttö 4/2012 ja poika 3/2015. Kotona pyörii myös mies ja 1,5v labbispoika. Asutaan Etelä-Pohjanmaalla ja tällä hetkellä molemmat vanhemmista töissä. Vauvakuumeilen kroonisesti ja onneksi mies mieltyi syksyllä haaveeseen kolmannesta lapsesta.

Heippa, jännä seurata ja lukea teidän kokemuksia ja tarinoita. Itse olen 27-v ja esikoinen tulossa. Laskurin mukaan la olisi 21.11. Päälimmäinen fiilis on jännitys ja tietynlainen pelko, hui. Jännityksellä odotan tulevaa, ihanaa kun löyty foorumi missä voi lukea muidenkin kokemuksia :)!

Olen 40vuotias äiti Tampereelta :) perheeseen kuuluu mies ja kaksi poikaa joista toinen edellisestä liitosta. (Pojat 11/06 ja 11/14) lisäksi meillä pyörii kolme koiraa. Olemme yrittäjiä. Ja ainiin kolmannen lapsen laskettuaika on 26.10
(Meillä on takana vuosien yritys)

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikki! Oon 30v Oululainen,mies parivuotta vanhempi. Lisäksi meillä on 2 kissaa. Yritystä meillä takana reilu 3 vuotta. Lapsettomuushoidoissa käyty. 4 inseminaatiota tehty jossa toisesta tuli plussa mutta meni kesken ennen ku ehti kunnolla alkaakaan. Nyt tärppäsi sitten neljäs pakastealkion siirto. Menossa nyt 6+0. Kovasti toivotaan että tämä etenee hyvin.

Heippa!

Mä en oo vielä ees tehnyt testiä, mutta fiilikset on niin samat kuin ekassa raskaudessa kolme vuotta sitten, että hyppään mukaan. Pääsee täältä sit pois, jos niikseen tulee. Toivottavasti ei tartte.

Laskettu aika ois laskurin mukaan 16.11. Kolmannesta yrityskierrosta tärppäsi. Sitä ennen ei haluttu vielä antaa mahdollisuutta, koska asutaan vielä kesään asti maassa, jossa en oikeastaan haluaisi synnyttää, kun terveydenhuolto on mitä on. Jännittää jo "neuvolaan" hakeutuminenkin täällä.

Ennestään on yksi kaksivuotias, ja mulla on kyllä ollut kädet täynnä senkin kanssa nää ekat vuodet. Ei ois pää kestänyt mitään pientä ikäeroa. Itsellä ikää 30+.

Salaisella puolella voi sit kertoa enemmän, mutta nyt ei kyllä halua, että tutut tunnistaa! :)

Miten voit olla testaamatta itellä teki mieli testailla heti oviksen jälkeen malttamaton ku olen.

Hej på dej!
33 v. kolmannen odottaja P-Kymenlaaksosta täällä. Enempää lapsia ei pitänyt enää tulla, mutta voipi olla että joku päätti toisin. Yllätys oli melkoinen, kun testiin ilmaantuikin kaksi viivaa yhden sijaan. Perussairaus ja muutamat muut seikat ajoi hakemaan lupaa keskeytykseen, mutta näin kolme viikkoa asiaa pohdittuamme taidammekin kuitenkin ottaa vastaan sen mitä maailmalla on tarjolla :) Huomenna edessä käynti sairaalalla ja sitten näkee asustaako masussa minkälainen papu, toivomme parasta :love017 Enempää en julkisesti aio kertoa.

Takaisin