Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki oli oikein hyvin. Niskaturvotus oli 1,07. Vastasi viikkoja 12+0, kuten itse olen laskeskellutkin, mutta mennään silti neuvolan määrittämän lasketun ajan mukaan. Näin ollen la on minulla 3.9.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla oli kakkosen kanssa sama tilanne. Ultran mukaan vauva ois saanut alkunsa menkkojen alkupäivinä tai jopa edellisen kierron ihan vikoina päivinä, jolloin ei seksiä ollut. En tiedä miten se on mahdollista, laskettu aika tuolloin kuitenkin siirtyi noin viikon aikaisemmaksi. Jos jostain tohon löytyy selitys, niin kerrohan minullekin.Hempuliinille voimia
Mulla on identiteettikriisi! :D Tammikuussa varhaisultrassa saatiin lasketuksi ajaksi 2.9., mikä vastasi täydellisesti sitä, mitä olin itsekin kiertoni perusteella laskenut. Sitä paitsi tikutin ovulaation, ja sekin täsmäsi juuri tuohon 2.9.
Neuvolan laskujen eli sen 28 päivän kierron mukaan mun laskettu aika on koko ajan ollut 28.8., mutta en ole uskonut sitä ollenkaan. Mulla ei ensinnäkään ole koskaan ollut niin lyhyttä kiertoa. Mutta tänään nt-ultrassa ultraaja sanoi sikiön vastaavan juuri niitä viikkojaIhmettelin asiaa, ja ultraaja sanoi, että ei hän tästä kyllä pienempää saa mistään kuvakulmasta. :D Olisi tänään siis jo 13+0.
Olen todella hämmentynyt. Onko se ovulaatio sitten ollut aiemmin, vaikkei tikkuun jäänyt? Vai onko sikiö vain kasvanut nopeammin? Pitäisikö mun nyt silti pysyä täällä syyskuisissa?! Oon kyllä lueskellut säännöllisesti elokuisten ryhmääkin, mutta eihän se tietenkään tunnu sillä tavalla omalta, kun ei ole siellä lainkaan jutellut. Toisaalta tuntuu väärältä jäädä syyskuisiin, jos ei kerran oikeasti tänne kuuluJa mun perheessä on vieläpä vähän keskostaipumusta, eli tuskinpa synnytys syyskuulle venyy kuitenkaan.
Ultran perusteella joka tapauksessa kaikki hyvin. Riskilukuja vielä odotellaan :)

Hempuliinille voimia
Mulla on identiteettikriisi! :D Tammikuussa varhaisultrassa saatiin lasketuksi ajaksi 2.9., mikä vastasi täydellisesti sitä, mitä olin itsekin kiertoni perusteella laskenut. Sitä paitsi tikutin ovulaation, ja sekin täsmäsi juuri tuohon 2.9.
Neuvolan laskujen eli sen 28 päivän kierron mukaan mun laskettu aika on koko ajan ollut 28.8., mutta en ole uskonut sitä ollenkaan. Mulla ei ensinnäkään ole koskaan ollut niin lyhyttä kiertoa. Mutta tänään nt-ultrassa ultraaja sanoi sikiön vastaavan juuri niitä viikkojaIhmettelin asiaa, ja ultraaja sanoi, että ei hän tästä kyllä pienempää saa mistään kuvakulmasta. :D Olisi tänään siis jo 13+0.
Olen todella hämmentynyt. Onko se ovulaatio sitten ollut aiemmin, vaikkei tikkuun jäänyt? Vai onko sikiö vain kasvanut nopeammin? Pitäisikö mun nyt silti pysyä täällä syyskuisissa?! Oon kyllä lueskellut säännöllisesti elokuisten ryhmääkin, mutta eihän se tietenkään tunnu sillä tavalla omalta, kun ei ole siellä lainkaan jutellut. Toisaalta tuntuu väärältä jäädä syyskuisiin, jos ei kerran oikeasti tänne kuuluJa mun perheessä on vieläpä vähän keskostaipumusta, eli tuskinpa synnytys syyskuulle venyy kuitenkaan.
Ultran perusteella joka tapauksessa kaikki hyvin. Riskilukuja vielä odotellaan :)
Siis vaikee ajatella että kaikki vauvat kasvais samaan tahtiin päivälleen. Onhan toisilla lyhyemmät vanhemmat ja toisilla pitemmätJospa tuo Ahvenen selitys olisi tosiaan loogisin. :) Ehkäpä pysyn täällä syyskuisissa kuitenkin, jos ketään ei kovasti haittaa? Eihän sitä tiedä, vaikka nyt olisi kasvu ollut supernopeaa ja rakenneultrassa taas vastaisikin mun laskemia viikkoja paremmin. Jänskää!

Mun tyttö tuli kymmenen päivää la jälkeen niin jotenkin luulen että tää seuraavakin viihtyyTiutiutiu ja muut jotka pähkäilee meniskö elokuisiin, mitä suottamistäs sitä tietää millon sitä kukin vauvansa ”tipauttaa”... vaikka la ois millon niin mistäs sitä tietää kuin kiireisiä nää vauvelit on maailmaan tulemaan
![]()
Totta tuokin. Jep, kyllä tää on kotiSiis vaikee ajatella että kaikki vauvat kasvais samaan tahtiin päivälleen. Onhan toisilla lyhyemmät vanhemmat ja toisilla pitemmätmun la on myös elokuussa mutta päätin jäädä tänne kun oon jo kotiutunut
![]()
Sulla on tarkkoja ollutMeillä nää typyt ollu hyvin säntillisiä ja yhtä lukuun ottamatta syntyneet rv 39+6-40 yks syntynyt rv 38eiköhän tässä mennä taas samaa kaavaa

Ehkä sitä nyt voisi jo vähän luottaa tulevaan.. Tänne siis olen tullut jäädäkseni.
Ja se fiilis kun näki oman pikkuisensa tanssimassa ensimmäistä kertaa ja yritti kovasti olla nauramatta ettei kuva katoaisi. 
Tervetuloa! En minäkään oo uskaltanut mihinkään listoille, kaks keskenmenoa oli putkeen ja nyt tää uusin raskaus viikolla 13, hyvältä vaikuttaaHeippa kaikille!
Nt-ultran tuloksista johtuen siirryin tänne syyskuisiin tuolta elokuun puolelta. Tai en minä sielläkään varsinaisesti ollut. Kolme keskenmenoa takana vuoden sisään, joten oman mielenterveyteni vuoksi en kirjoittanut nimeäni mihinkään listaan ennen nt-ultraa. Varhaisultrassakin pääsin käymään, mutta sen jälkeenhän mikään ei ole tosiaankaan kiveen kirjoitettu. Siellä se pikkuinen kuitenkin edelleen polski. Tai nukkui enempikin. Piti oikein herätellä että saatiin lukemia (,jotka näyttivät oikein hyviltä).Ehkä sitä nyt voisi jo vähän luottaa tulevaan.. Tänne siis olen tullut jäädäkseni.
Ja se fiilis kun näki oman pikkuisensa tanssimassa ensimmäistä kertaa ja yritti kovasti olla nauramatta ettei kuva katoaisi.
![]()

Tervetuloa! En minäkään oo uskaltanut mihinkään listoille, kaks keskenmenoa oli putkeen ja nyt tää uusin raskaus viikolla 13, hyvältä vaikuttaa![]()