MaSuKuViA

18922755ec3786eb9e925c8c119a8cf2


ennen raskautta & PIENI alkuturvotus rv 5+2 :D
 
Vitsi kun alkaiskin nopsaan vauvamahat jo kasvaa! Mä rakastan sitä kumpua. Vielä ei toki näy muuta kuin ylimääräistä suklaalla mässäilyä ja iltaturvotusta... :D
 
Minä taas mietin kuumeisesti millaisilla vaatteilla saan sitten vatsaa piiloteltua koulussa, vai jäänkö pois viimeiseltä lähiopetuskerralta, ettei mun tarvitse kertoa tätä kaikille siellä. Muuten kyllä rakastan kasvavaa raskausmahaa ja odotan että pääsen kesälomalle sitä kasvattamaan.
 
Miisah; masu kasvaa!

Pitäiskö munki laittaa illalla kuva "kevyestä" turvotuksesta? :smiley-angelic006
 
Mä luulin jo olevani hulluks tulossa, että eihän voi mitään näkyä vaikka tuntuu tosi turvonneelta.. mutta ei saa farkkuja kiinni itkemättä niin pakko se on uskoa että täälläkin kauhee turvotus 4+6 [emoji28] kuvaan ei nyt pääse kun just sain sohvalla hyvän asennon [emoji16]
 
Turvotus on kyllä sangen tukala kaveri, mullakin sitä joka kerta ollu ja on saanu tosissaan piilotella mahaa... Nyt ei oo vielä ihan kauheen pahaksi äityny, mutta farkkuja en kyllä mielellään enää jalkaani laita :grin

4+1
 
Mitä hittoa :D mää olen vko 21+3 ja mulla ei näy vatsa ollenkaan :D siks käynki kateellisena kyttäämässä muitten ryhmien kuvia. Ihan epäreilua, et näin aikasilla viikoilla on noin selkeet vauvavatsat :D
 
Mitä hittoa :D mää olen vko 21+3 ja mulla ei näy vatsa ollenkaan :D siks käynki kateellisena kyttäämässä muitten ryhmien kuvia. Ihan epäreilua, et näin aikasilla viikoilla on noin selkeet vauvavatsat :D

Älä huoli, kyllä se masu sieltä vielä pompsahtaa esille jossain vaiheessa :grin Eihän tässä vaiheessa voi vielä mistään vauvavatsasta puhua, kun itse tyyppi on muutaman millin kokoinen eikä kohtukaan oo vielä kerenny niin kasvaa, toisia vaan turvottaa alussa herkemmin! Kyllä se oikea masu tuntuu ja näyttää sitten erilaiselle kun tämmönen pingottava turvotus :p
 
Nojuu, mutta kyllä noista kuvista voi jo päätellä, että raskaana ollaan :D
 
Takaisin
Top