Miten pystyy vauhdittaa kotikonstein turvallisesti vauvan tulemista?

pieni kävely lenkki jolla yritin siirtää melko kevyttä puunoksaa mutta se oli maahan jäätyny kii nii ei irronna, sne verran kuitenkin siirretty etät auto pääsi pihaan. nyt sitten levossakin supistellut.mutta ei kipeästi. vyöhyketerapia pisteitä paineltu ja käsitelty ja akupisteitä. näh mitään. vadelmanlehti tee.. ei mitään. suklaa ei mitään. siivous.ei mitään. sauna ei varsinkaan se. seksi ei sekään. kohta kaivan dildon ja työnnän niin hiton syvälle ja pyöräytän että josko sitten? :D heh.
 
Rosytar Mulla painoarvio viikolla 34 oli 3051g.. :wideyed:

Lapsen koko on kasvanut joka raskauden aikana minulla Esikoinen syntyi 41+3 ja oli 3200g ja viimeisin 38vkolla käynnistettiin ja oli 3850g
Sen vuoksi olen ihan paniikissa.
 
Muistelen etta esikoisen painoarvio oli viikolla 32 2240g ja painoi syntyessaan (40+4) 3290g, siihen nahden taa vaikuttaa todella paljon isommalta jos 2 viikkoa isompana taa painoi jo 800g enemman, etta onko syntyessaan joku 5-kiloinen.. :confused:
 
Rosytar, mun vauvan painoarvio oli rv 32+0 n. 2001 g. Rv 36+6 arvio oli 3300 g. Tänään on rv 39+1, ja meen ultraan uuteen kokoarvioon. Aiemmat vauvat olleet syntyessään yli 4,5 kg.
 
Mulla oli 33+5 arvio 2480g, ja oon kans kauhuissani tosta painosta. Kaikki lapset tullu viimeistään 38 viikolla ja painavin oli syntyessään 3730g viikolla 38+1. Nyt mennään 39+0 :O
 
Muistelen etta esikoisen painoarvio oli viikolla 32 2240g ja painoi syntyessaan (40+4) 3290g, siihen nahden taa vaikuttaa todella paljon isommalta jos 2 viikkoa isompana taa painoi jo 800g enemman, etta onko syntyessaan joku 5-kiloinen.. :confused:

Toivotaan että tulee ennen kuin hirveä iso. Tein tänään kauppa reissun ja tuntui että kärryistä käsien varassa pystyi ihan pikkasen paremmin kävellä vaikka tuntui raahaukselta. Tulis vaan jo pikkuinen kun on ihan vaikea liikkua kerkesin iloitsen pikkupoltoista mutta siihen se jäi. Ei siis mitenkään päin jaloilla pysty olemaan ilman kipua.

Näytin varmaan niin tuskaiselta että kassaneitikin auttoi pakkaan tavaroitani.
 
Mulla oli 33+5 arvio 2480g, ja oon kans kauhuissani tosta painosta. Kaikki lapset tullu viimeistään 38 viikolla ja painavin oli syntyessään 3730g viikolla 38+1. Nyt mennään 39+0 :O

Pelko viimeksi myös edellisestä,silloin ne käynnisti.
nyt mietin että ilman käynnistystä ja itselläni on 37 vko että täysiaikaisena pidetään jos nyt syntyy. En halua vaikerrella vielä yli kuukautta.:smiley-angelic001 Kun kovat kivut on nivusissa.
 
Takaisin
Top