Miten pystyy vauhdittaa kotikonstein turvallisesti vauvan tulemista?

Rosytar

Näppärä viestien naputtelija
On niin ikävä olo ollut kun mitään ei kykene tekemään,rauta alhainen ja jatkuva hiki ja nivusiin niin julmasti sattunut ettei pysty käveleen.
Onko kotikonsteja tiedossa?
 
Nännien hieronnalla joku oli kuulemma jouduttanut toimia. Tiedä sitten miten toimii, mutta itselläni alkaa ainakin supistamaan jonkun verran :D
 
Salmiakki ja suklaa, kyykistely ja nostelu, mikä tahansa fyysinen rasitus missä tulee monipuolisesti erilaisia liikkeitä(meillä esim vaihdettiin olohuoneessa järjestystä niin seuraavana päivänä alko limatulppa irtoomaan), sit tietty perinteinen saunominen :) ohannoita :grin
Itellä siis tosissaan tuo fyysinen rasitus ja sit hieroin nilkasta kohdun akupistettä ihan mielenkiinnosta että toimiiko. Voi tietty olla sattumaakin että nuo kaksi asiaa tein parin päivän sisällä siitä kun ekat selkäpoltot tuli ja limatulppa lähti irtoomaan. Ekasta limatulppa-havainnosta meni se 6päivää ku oli pieni sylissä.
 
Tuoreen ananaksen syönti kans kuulemma voi nopeuttaa. En oo ite kokeillut mut kaveri kerto et siint voi olla hyötyä.
 
Ainii! Ja jossain ”oho olen raskaana” ohjelmassa mainittiin joku kerta sitruunamuffinit :grin
Oli odottaja syönyt sitruunamuffinin niin 10min oli vedet menny:grin
 
Neuvolan täti antoi kolme ässää joilla voi koittaa edesauttaa käynnistymistä ; siivous seksi ja sauna :) kaikkia on kokeiltu lisäksi vadelmanlehtiteetä. Vähän oli paikat pehmennyt parissa viikossa plus ton teen juonnin jälkeen kyl supistellut vähän ehkä enempi :)
 
Eikös se nykysin ole viisi ässää :)
Eli siivous, seksi, sauna, suklaa ja siideri :) näillä ainakin salkkareissa käynnisty :D
 
Taalla Briteissa ei muuten tunneta mitaan viitta assaa, seksi ja hot curry on olevinaan ne autuaaksi tekevat asiat. Eihan naa toki saunoista mitaan ymmarrakaan ja suklaakin on pahaa. :rolleyes:
 
Salmiakki ja suklaa, kyykistely ja nostelu, mikä tahansa fyysinen rasitus missä tulee monipuolisesti erilaisia liikkeitä(meillä esim vaihdettiin olohuoneessa järjestystä niin seuraavana päivänä alko limatulppa irtoomaan), sit tietty perinteinen saunominen :) ohannoita :grin
Itellä siis tosissaan tuo fyysinen rasitus ja sit hieroin nilkasta kohdun akupistettä ihan mielenkiinnosta että toimiiko. Voi tietty olla sattumaakin että nuo kaksi asiaa tein parin päivän sisällä siitä kun ekat selkäpoltot tuli ja limatulppa lähti irtoomaan. Ekasta limatulppa-havainnosta meni se 6päivää ku oli pieni sylissä.


Missäs se akupiste kohdun sijaitsee? Olisi kiva kokeilla tätä.
 
Nilkan sisapuolella olevasta luusta nelja sormenleveytta ylospain. Sattuu sitten ihan ihan hulluna. :eek:
 
Nilkan sisapuolella olevasta luusta nelja sormenleveytta ylospain. Sattuu sitten ihan ihan hulluna. :eek:

Olen ihan tietämätön kun kahden ohjeen olen lukenut nilkan sisäpuolelta ja toisen mukaan nilkan ulkopuolelta erityisesti vasenta:think005
Sen vuoksi olen sit vaan pohtinut miten nyt menekään ja mietin, etten mitään ikävää painele:help
Onko henkilökohtainen kokemus?
 
Itseasiassa nilkan ulkosyrjässä kun on se ”pallo”luu nii ihan sen alareunassa on semmonen pieni kuoppa ni siinä :wink
 
Rosytar on joo omakohtainen kokemus! Nilkan ulkopuolella siina sen luun takapuolella on myos joku piste, mutta sita on oman terapeuttini kanssa ropellettu jo aikaisemmin, tahan nilkan sisa-/ylapuolella olevaan ei oo tarkoituksella koskettu aikaisemmilla viikoilla. Lisaksi kasissa ja olkapaissa olevia pisteita paineltiin nyt ihan huolella, nekin sattui aika pirusti, mutta ne nilkat oli pahimmat. :confused:
 
Me koitettiin illalla painella noita nilkan akupisteitä. Muutoin olin viettänyt suht normaalin päivän muuten. Yöllä menkkamaiset kivut oli suht veemäiset, että toivon jotain tapahtuneen. Ei muuten, mutta kokoarviossa nyt 37+4 sanottiin, että vauva olisi jo 3700g ja nyt mietitään synnytyksen käynnistämistä. Aaargh.
 
Me koitettiin illalla painella noita nilkan akupisteitä. Muutoin olin viettänyt suht normaalin päivän muuten. Yöllä menkkamaiset kivut oli suht veemäiset, että toivon jotain tapahtuneen. Ei muuten, mutta kokoarviossa nyt 37+4 sanottiin, että vauva olisi jo 3700g ja nyt mietitään synnytyksen käynnistämistä. Aaargh.

Mikä on edellinen mittaus, koko arviossa ollut?
 
Takaisin
Top