Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testit on ollut sen plussan jälkeen negaa.Edellisessä raskaudessa ois pitänyt jo näkyä jos on nyt näkyäkseen.Hoitopaikasta sanoivat vain että aloittaa primolutit välipäivinä ja tehdä testi myös välipäivinä.Menisikö niiden mukaan?Mitäs jos Heitsu ovis oliskin ollut myöhemmin? Jatkoitko oviksen tikuttamista vielä sen plussan jälkeen? Täällähän on jollain just ollut sellanen tilanne missä tulikin toinen ovisplussa vielä myöhemmin. Ompa piinaavaa!
Testit on ollut sen plussan jälkeen negaa.Edellisessä raskaudessa ois pitänyt jo näkyä jos on nyt näkyäkseen.Hoitopaikasta sanoivat vain että aloittaa primolutit välipäivinä ja tehdä testi myös välipäivinä.Menisikö niiden mukaan?

Niinpä ite päädyin siihen että primolutit aloitan ens viikolla hoitopaikan ohjeen mukaan jos ei ennen sitä tilanne ole muuttunut.Kyl mä menisin hoitopaikan ohjeiden mukaan. Ainahan mieli toivoo sitä positiivista lopputulosta, mut kai näissä touhuissa ne tarinat, joissa plussa on tullut vasta viikkojen päästä, on tosi vähissä.![]()
Toivossa on hyvä elää.Jos nyt ei plussaa nii sitten kuurin kautta kuukautiset.Heitsu jospa positiivinen ratkaisu nähtäis teille pian.
Meikäläinen piinailee ovista. Nyt on vissiin kp 15, eikä vielä oo ovulaation enteitä näkynyt testeissä. Aamulämmöt tällä viikolla 35,8 paitsi tästä aamusta en tiiä (piti tytön kanssa herätä 05:30...)
View attachment 63630
Onhan tuossa alemmassa jo jotain viivaa, vertailla ei tietenkään täysin voi. Ylempi marketin ja alempi Raskauskeijun testi.
Nyt taitaa olla se o-plussa virallisesti.
Näänkö haamun vai kuvittelenko vain?
Menkat pitäis tänään alkaa mutta on ollut tosi vahvoja raskausoireita.
Heippa, piti tänään testata ovista kun viime kuussa testasin leikillä kp 7-8 oviksen ja oli suht vahvat viivat. No mä nyt päätin koittaa vielä aikaisemmin. Eli kp 4 tässä. Pitää kattoa vahvistuuko. Ja mulla siis menkat päällä [emoji23] onks tää kui yleistä. Mul tulee kyl ovis pos aina n.kp 14-19..
Toi on siis ovistesti? Ootko tehny raskaustestiä?
Sen oon kuullut että loppukierrosta ovistesti voi näyttää viivaa, et ehkä se reagoi nyt myös kuukautisten aikana. Suosittelen testailemaan vaan "järkevään" ajankohtaan, ni ei tartte miettiä tommosia. :)