Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunnon imetystyyny on must! Mulla oli myös doomoo muistaakseni viimeksi, ja se oli niin paras. Ei menny niskat jumiin niin kuin kahden ekan kanssa kun yritti pärjätä sellasella pikku piian ryynipussi-imetystyynyllä.....Täällä ois kaikki esikoisen jäljiltä valmiina bebelle. Tosin ehkä joutuu hankkimaan vähän enempi tyttömäistä vaatetta, jos tyttö tulisi. Sähköisestä rintapumpusta menin luopumaan jo, mutta ilman luulen kyllä pärjääväni, käsikäyttöinen riittää hätätilanteita varten sitten. Mulla oli kyl ehdottomat hankinnat kunnon imetystyyny(doomoo) ja tulan kantoreppu :)
Aivan! Ja sinä luultavasti joudut hankkimaan synnytyssairaalaankin pari kassillista kamaa, kuten kasan yöpaitoja ja pyyhkeitä :) Tosin en tiedä, missä maassa synnytät. Olin niin hullu, etä ostin JO NYT vaikka en tiedä edes, onko itselläni mitään elävää enää sisälläni, synnytysyöpaidan!!!!Kauhulla odotan mitä kaikkea sitä pitää hankkia. Suomessa asuessa sitä tulisi jo niin monenlaista lähipiiristä, mutta täällä maailmalla ollessa pitää hankkia oikeastaan lähes kaikki paikan päältä :/