Seuraa raskautta kännykältä käsin kätevällä sovelluksella

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Onnea odotukseesi!

Vau.fi Odotus
on juuri sinun raskauteesi tahdistettu odotusapplikaatio. Se kertoo kaiken siitä, mitä katseeltasi piilossa tapahtuu: saat joka päivä tietoa vauvasi kehitysvaiheesta ja oman kehosi muutoksista.

kuvakollaasiapp.jpg


Applikaatiota voi käyttää myöhemmin myös lapsesi kehityksen seuraamiseen, hedelmällisten päivien ennustamiseen, ihanien valokuvien muokkaamiseen ja jopa synnytyssupistusten laskemiseen!

Lue lisää applikaatiosta tästä artikkelistamme.

Ja lataa ilmaiseksi:

Tästä AppStoreen
Tästä Google Playhin
 
Last edited by a moderator:
Sovellus pelittää muuten hyvin, mutta ei anna kirjautua sisään. Toimii siis vain minulla pelkästään niin → jatka kirjautumatta. Jos yrittää kirjautua, niin lukee sekunnin ajan odota hetki, mutta ei tapahdu mitään..
 
Sovellus pelittää muuten hyvin, mutta ei anna kirjautua sisään. Toimii siis vain minulla pelkästään niin → jatka kirjautumatta. Jos yrittää kirjautua, niin lukee sekunnin ajan odota hetki, mutta ei tapahdu mitään..

Voihan. :/ Testasin omalla puhelimellani ja sillä pääsi kirjautumaan. Onko sinulla Android vai Iphone? Josko vain toisessa olisi vikaa (itselläni Android). Joka tapauksessa tieto auttaa IT-tukea ongelman selvittämisessä.
 
Laitan IT-tuelle viestiä. En tiedä voivatko he tehdä asialle jotain, mutta toivotaan parasta.
 
Joo mut ei mitään hätää, kyllä sitä selviää sovelluksen kanssa vaikka ei pääsiskään kirjautumaan sinne :)
 
Vargynja, Nyt uusi Android-puhelin niin jo pelittää sovellukset normaalisti ja pääsi kirjautumaan sinne odotus-sovellukseen. Kiitos ja anteeksi :D
 
Foorumi sovellus (IPhone) heitti pihalle ja ei päästä enää kirjautumaan takaisin. Ilmoittaa väärää käyttäjätunnusta tai salasanaa. En tiedä onko muut törmänneet tähän?

Onneks selaimessa pääsee vielä surffaamaan :)
 
Foorumi sovellus (IPhone) heitti pihalle ja ei päästä enää kirjautumaan takaisin. Ilmoittaa väärää käyttäjätunnusta tai salasanaa. En tiedä onko muut törmänneet tähän?

Onneks selaimessa pääsee vielä surffaamaan :)

Mulla sama ongelma, tosin android kyseessä.
 
Foorumi sovellus (IPhone) heitti pihalle ja ei päästä enää kirjautumaan takaisin. Ilmoittaa väärää käyttäjätunnusta tai salasanaa. En tiedä onko muut törmänneet tähän?

Onneks selaimessa pääsee vielä surffaamaan :)

Mulla myös tänään sama ongelma. Nyt vasta pääsi androidilla kirjautumaan sisään normaalisti.
 
Viikonloppuna oli koko sivustolla häikkää. Oli osan ajasta kokonaan alhaalla ja ilmeisesti sekoili muutakin. Nyt pitäisi taas toimia kaikilla. :)
 
Takaisin
Top