Uudenmaan odottajat ☺️

cgdm

Silmät suurina ihmettelijä
Mitä teille kuuluu?
Olen rv 11+6 ja tänään käyty np-ultrassa. Jännitti kovasti vaikka varhaisultrassakin käyty ja nähty elonmerkit. Siellä pikkunen kovasti liikutteli itseään ja kaikki oli hyvin [emoji7] awwww.... onneksi raskausoireet helpottunut mutta tuo päänsärky ihan hirveetä ja olen valitettavasti joutunut panadolia ottaa välillä kun ei enää kestänyt kipuja... miten muilla?
 
Moikka! Viikkoja nyt 11+5. Torstaihin pitäisi jaksaa odottaa np-ultraa. On tää kyllä rassaava kun haluis vähäväliä varmuuden et kaikki hyvin. Oon kyllä käyny jo kuudennella viikolla ultrassa jolloin sykkeet näkyi ja yhdeksännellä viikolla yksityisellä ultrassa jolloin myös kaikki kunnossa. Siks hermoilen ku takana kaksi k-menoa. Alkuraskaus mennyt aika hyvin ei pahoinvointia, kamala väsymys vaan ja pientä alavatsa kipuilua ja turvotusta..
 
Moi! Mä olen teitä hieman jäljessä, viikkoja 8+6. Eilen alkoi pahoinvointi vähän helpottaa ja tänään on ollut jo huomattavasti parempi päivä. Sain jopa syötyä normaalin aamupalan ensimmäinen kerta kolmeen viikkoon, jei! Rinnat on ollu ihan super kipeinä, mutta josko sekin alkaisi pian helpottaa.
 
Moikka! Olen 9+5, pahoinvointi ja raju oksentelu loppui muutama päivä sitten kuin seinään. Tiedän että oireet vaihtelee mutta pelkään keskenmenoa ja harkitsen nyt yksityiselle ultraan menemistä.. julkisen ultraan vielä 2 viikkoa.

Jännittää!
 
Mulla 9+4 ehkä. Eli melkein sama sun kanssa Inkkis :) Mullakin Kesäkuisten listassa pari päivää myöhempi. En oo laskenu kiertoani yjtänn, niin en osaa tarkkaan sanoa. Vointi ollut ihan hyvä. Ollaan oltu reissussa Australiassa melkein siitä asti kun sain tietää olevani raskaana. Väsymystä on ja parin-kolmen viikon oksentelujakso takana, joka ei tosin ollut mikään kovin raju. Nyt ei oo muutamaan päivään oksettanut. Maha turvonnut aika paljon, mutta en saa mitään kohtua erikseen tuntumaan.
Jännittää ihan sikana että onko kaikki hyvin, kun en käynyt yksityisellä ultrassa tai mitään. Välillä tulee oikein ahdituskohtauksia kun ajattelee, et jos olisikin kkm tai tuulimuna. En yleensä oo kauhee jännittäjä, mutta ehkä ne on nää hormonit jotka saa aikaan tän ahistuksen.
 
Moikka! Minulla tänään 12+5. Pari viikkoa ollut hieman oireettomampaa, joten oli mukava käydä nt-ultrassa tänään ja nähdä että kaikki oli hyvin :) Väsymys ja paha olo hieman taittunut, ei ole enää niin tarkkaa myöskään ruokarytmin kanssa. Turvotus on myöskin vaihtunut muuten vain isompaan vatsaan, toivottavasti pysyy kurissa tuo kasvu :wink.
 
Vitsit nää päivät menee hitaasti, osa kesäkuisista ehtinyt jo toiselle kolmannekselle ja vaikka se ero on vain joitakin viikkoja tuntuu se vähintään kuukausilta :joyful: Lasken päiviä jo äitiysloman alkuun..
 
Moikka! Täällä yksi esikoista odottava pk-seudulta! :)
Nyt viikkoja 13+4, laskettu aika aikaistui melkein viikon verran tänään nt-ultrassa.

Olot ollut koko raskauden ihan hyvät. Alussa etovaa ja krapulaista oloa mutta kertaakaan ei tarvinnut oksentaa joten helpolla olen päässyt verrattuna joihinkin täällä. En siis valita :)

Mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin lähialueilta kun omassa lähipiirissä ei samassa ellämäntilanteessa olevia tyyppejä kauheasti ole ja vertaistuki = paras tuki :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Hei vain kanssaodottajat :) auttakee tyhymää, mitä pitää tehdä että pääsen salaiseen ryhmään mukaan?
Mulla on menossa rv 15+5 ja oon diabeetikko tyyppi1. Kiva olisi saada jutteluseuraa, omassa lähipiirissä on kyllä pieniä ihmisiä, muttei tällä hetkellä ketään raskaanaolevia.
 
Noissa kiinnitetyissä topiceissa on Vargynjan kirjottamat ohjeet salaiseen ryhmään liittymisestä, eikun sieltä lukemaan :)

Tätä ryhmää ei tosin ikinä ilmeisesti sinne siirretty, ainakaan en löydä. Ehkä olis aiheellista siirtää :)
 
Takaisin
Top