Äsken vessassa ja melkein sydäri. Paperiin tuli ihan vähän vaaleanpunaista jälkeä. Nyt oon ihan paniikissa, ettei vain mitään pahaa ala tapahtumaan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kahdessa ensimmäisessä alkoi pahoinvointi n.rv 6-7 ja loppui n. rv 12-17. Tällä kertaa pahoinvointi alkoi jo ennen testin tekoa rv 4 lähtien. Aamut on kaikkein pahimpia, mutta onneksi ei vielä ole tarvinnut oksentaa läheltä on kyllä liipannut. Kärsin myös matkapahoinvoinnista joten kai se on mahdollista, että niillä on jokin yhteys. Nyt kun vuotoa on ollut olen koittanut lohduttautua sillä, että vielä on oireita. Toki olkaa onnellisia jos vältytte pahoinvoinnilta. Kohta alkavat töissä ihmetellä kun koko ajan oksettaa ja pahoinvointi rannekkeet on kovassa käytössä. On tosin ole ihan vakuuttunut niiden toimimisesta.Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa (2kpl) ollu ollenkaan pahoinvointia, eikä oo nytkään, joten te joilla sitä ei oo: nauttikaa! Oon muuten joskus kuullu, et raskauspahoinvoinnilla ja matkapahoinvoinnilla ois jokin sama perusta, eli jos yleensä kärsii matkapahoinvoinnista niin todennäköisemmin kärsii myös raskauspahoinvoinnista. En sit tiedä onko faktaa vai ei...
Toivotaan, että on ihan harmitonta. Kyllä se pienikin veri määrä tässä vaiheessa säikäyttää.Äsken vessassa ja melkein sydäri. Paperiin tuli ihan vähän vaaleanpunaista jälkeä. Nyt oon ihan paniikissa, ettei vain mitään pahaa ala tapahtumaan![]()
Toivottavasti mitään ei tapahdu. 
Masennus ja itkuisuus. Tänään eka neuvolakäynti ja nyt illalla vaan itkettää. Ei siellä mitään ihmeellistä ollut, kaikki meni ihan hyvin ja mies oli mukana. Jotenkin vaan pessimistinen ja surullinen olo. Jotenkin vakuuttunut, että mikään ei tule menemään hyvin.