Syntyneet (onnittelut ja muu keskustelu) ♡

Ihanaa ku oot näin aktiivinen! :) Mä täällä vasta yritän totutella ajatukseen et tää tulee vissii joskus uloskin.. :D
 
Mä ootan jo innolla ekaa vauvaa syntyväksi, vaikka itellä vielä toivottavasti useita viikkoja aikaa ♡
 
Muokattu viimeksi:
Apua nythän täällä on jo joulukuisissa yksi vauva tullut ja toinen tulossa. Tästä tämä lähtee. Tsemppiä kaikille loppusuoralle ♡
 
Voi että miten jännää! :love7
 
Ei vielä voi olla joulukuu niin lähellä :D ite oon ehkä turhan hyvin asennoitunut siihen että menee reilusti yli niin ku esikoinen ja tässä ollaan vielä pari kuukautta mahan kanssa niin tuntuu hurjalta että ekat syntyy jo :) en ole vielä edes pessy ku muutaman bodyn ja äitiyspakkaus on purkamatta, toki oon sen läpi kattonu mutta... :D
 
Mul on kyl kans vahva tunne, et tyyppi kököttää mahassa viimeseen mahdolliseen päivään saakka ja sit saleen käynnistellään kivuliaasti:sad001 jotenkinhan karma tän mulle kostaa, et oon päässy näin helpolla:) ei edes harjotussupistuksia, eikä mitään synnytykseen viittaavaakaan. Edelleenkin pystyy liikkumaan ja touhumaan tosi hyvin
 
Minäpäs kopsaan teidät myös tonne listaan niin saadaan sieltä sitten helposti myös katsottua syntyneet ilmam että tarvitsee selata jos väliin tulee muita viestejä ♡
 
Meille syntyi poikavauva 17.11. klo 21.05, viikoilla 37+4, ultran mukaan 38+0. ❤ Painoa 3620g, pituutta 51 cm. Oli kovan työn takana, vauva oli pahassa asennossa ja synnytys oli vaikea. Pieni on nyt teholla happikaapissa ja itse yritän kerätä voimia. Synnytyksen aikana nousi kuume ja verenpaineet romahtivat. Onnellinen silti esikoispojasta.
 
Onnea Milma ja tsemppiä toipumiseen ♡♡
 
Takaisin
Top