Plussa vai ei?

Miten nää ketjut saa poistettua etten itse sais enään mitään ilmoituksia, hitto ku on pitäny tulla kommentoimaan niin nyt nää hyppii silmille... Ahdistavaa.

Miten nää ketjut saa poistettua etten itse sais enään mitään ilmoituksia, hitto ku on pitäny tulla kommentoimaan niin nyt nää hyppii silmille... Ahdistavaa.

Näkyykö sulla tossa ketjun yläpuolella kohta "lopeta ketjun seuraaminen"?

Zoria.kyllä siellä toinen viiva haaleana näkyy onnea ja vahvistumista viivalle :)

Nenna. Onnea ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan :)

Näkyykö sulla tossa ketjun yläpuolella kohta "lopeta ketjun seuraaminen"?

Ei lue, oon ihmetellyt sitä että ei taida olla sitä vaihtoehtoa ettei pysty poistaa omasta "osallistuu'' listalta.
Sama kun tuolla roikkuu mukana toukokuun lista mutta se meni alkujaan kesken ja mä innostuin liian äkkiä.. Väkisin sitä innostuu kun yritystä oli kuitenkin ollut takana jo 1v7kk. Kohta jo 1v9kk yritystä, niin mä en vaan pysty onnittelee tässä ketjussa plussanneita. Ja sen takia haluaisin omalta listalta jotenkin tämän ketjun pois....

Ei lue, oon ihmetellyt sitä että ei taida olla sitä vaihtoehtoa ettei pysty poistaa omasta "osallistuu'' listalta.
Sama kun tuolla roikkuu mukana toukokuun lista mutta se meni alkujaan kesken ja mä innostuin liian äkkiä.. Väkisin sitä innostuu kun yritystä oli kuitenkin ollut takana jo 1v7kk. Kohta jo 1v9kk yritystä, niin mä en vaan pysty onnittelee tässä ketjussa plussanneita. Ja sen takia haluaisin omalta listalta jotenkin tämän ketjun pois....

Höh. Käytätkö selainta vai sovellusta?

Sovellusta, tietokoneella toki käyn sit myös täällä foorumilla. Täytyy laittaa vaikka palautetta menee jos saisi päivitettyä foorumia niin että itse pystyis poistua näistä keskusteluista niin ettei tulis ilmoituksia itselle enään.

Mie saan sovelluksella seuraamisen pois kun pyyhkäisen vasemmalle, sit näppään sen näkyviin tulevan tähden pois.

Nenna aattelitko tehä vielä jonkun vähä paremman merkin testin huomenna? :)

Ja en pysty vetää sitä minnekään vasemmalle, ainoastaan kun painan pohjassa tulee vaihtoehdot tilaa tai jaa.. Että ilmeisesti näitä ei saa pois vaikka kuinka haluis. Täytyy sit vaa koittaa itse ignoorata tämä ketju. :)
Mukavaa loppuvuotta!

Zoria haamuhan se siellä :) varovaiset onnittelut!

Nenna, tossa näyttää väri oudosti levinneeltä, sanoisin että epäonnistunut testi. Noita pitää dipata aika pitkään, et väri leviää kunnolla. Tekisin jonkun toisen testin huomenna, toivotaan plussaa :)

Alinah, vaihda valikosta osallistunut -> tilatut, niin sitten pystyt valkkaamaan mitä näät

Pc:n kävin ostamassa, testaan kun joku aamu muistan ja ehdin :D

Nää testit tuntuu kyl ihan uskomattomilta. Oon dipannu kaikkia pidempään ku esim pc ohjeistaa, jokaisen keskenään samalla tavalla. Oon tehny noita tänä vuonna n. 20kpl, ja vaan viimeksi ennen vuodon alkua ja nyt tullut väriä. Muuten jokainen ollut aivan vitivalkoisia (koko ajan testiajalla sekä sen jälkeen) silloin kun en taatusti ole raskaana ollut, eli esim liian pienillä dpo:illa sekä ennen kierron käynnistymistäo_O

3c298d0510b50df537685417703456e8

Näenkö omiani ? Onhan siinä punaista ONHAN !!!!!!????

Miltäs tää näyttää? Kierto hiukan sekasin. Viime menkat oli myöhässä kaks viikkoo ja kesti kahdeksan päivää. Yleensä kestää siis viis päivää. Sillon kun testasin niin sain jonkun haamun tikkuun..
Nyt sitten nelisen päivää sitten alkkareihin valahti ruokalusikallinen verta eikä ne voi kyllä menkat nyt taas olla. Lisäksi iltasin etoo hiukan ja mahassa tuntuu menkkajuilimista. Testin tein kyllä aikaisin, clue-sovellus ennustaa menkkoja alkavaksi vasta 28.10.
Mutta tolta se siis näyttää, taitaa olla toiveajattelua että siinä jotain näkyisi :(

Liitteet

• IMG_20171022_194558_01.jpg
    IMG_20171022_194558_01.jpg
    415 KB · Katsottu: 391
Miltäs tää näyttää? Kierto hiukan sekasin. Viime menkat oli myöhässä kaks viikkoo ja kesti kahdeksan päivää. Yleensä kestää siis viis päivää. Sillon kun testasin niin sain jonkun haamun tikkuun..
Nyt sitten nelisen päivää sitten alkkareihin valahti ruokalusikallinen verta eikä ne voi kyllä menkat nyt taas olla. Lisäksi iltasin etoo hiukan ja mahassa tuntuu menkkajuilimista. Testin tein kyllä aikaisin, clue-sovellus ennustaa menkkoja alkavaksi vasta 28.10.
Mutta tolta se siis näyttää, taitaa olla toiveajattelua että siinä jotain näkyisi :(

Omaan silmään näyttää vain viivanpaikka kuultavan sieltä.. en näe väriä ollenkaan.
Toivottavasti olen väärässä ja plussaksi muuttuu. Tsemppiä sekavien kiertojen kanssa! :)

Takaisin