Plussa vai ei?

Eli jos haluaa välttyä tietämästä kemiallisista raskauksista/kiinnittymisyrityksistä tai muuten vaan veren normaali hcg-taso on korkea (ts haamuja melkein milloin vaan), kannattaa käyttää vain epäherkkiä rajoitettuja testejä.
Tai sitten tulkita kaikki haamut aina negoiksi.

Harva taitaa siihen pystyä :))
Minä pystyn, mutta se vaatii aina saman ajattelun, että kun huomaan katsovani tikkua tarkemmin, totean, että kyllä se nega on, koska plussa piirtyy tikkuun siinä vaiheessa kun neste vielä kiipeää tikkua pitkin kohti kontrolliraitaa.

Minä pystyn, mutta se vaatii aina saman ajattelun, että kun huomaan katsovani tikkua tarkemmin, totean, että kyllä se nega on, koska plussa piirtyy tikkuun siinä vaiheessa kun neste vielä kiipeää tikkua pitkin kohti kontrolliraitaa.

Kyllä saa aika vahva plussa olla jos näkyy ennen kontrolliviivaa :) itsellä ollut plussan kriteerinä et viiva näkyy testiajalla ilman kääntelyjä ja vääntelyjä. Sit jos joutuu tihrustaa niin nega se on.

Muokattu viimeksi:
Oon kyllä samaa mieltä mannikan kanssa tässä asiassa. Kuhan se viiva piirtyy testiajalla ja ei tarvitse tihrustaa. Ei kaikilla pärähdä heti kunnon leffaviivat.
Noh, onneksi ollaan kaikki erilaisia ja saadaan tulkita ja tehdä ihan niinkuin itse haluamme. :)
Plussatuulia puhallan meille naiset++++

Kyllä saa aika vahva plussa olla jos näkyy ennen kontrolliviivaa :) itsellä ollut plussan kriteerinä et viiva näkyy testiajalla ilman kääntelyjä ja vääntelyjä. Sit jos joutuu tihrustaa niin nega se on.
No kun tämän helmikuisen aikanaan plussasin dpo10, niin testiviiva tosiaan näkyi jo ennen kuin neste ehti kontrolliviivaan asti. Pregcheck oli tikkuna. Samana päivänä testasin myös clearblue digitestillä, jolla tuli "1-2 viikkoa", joten ei siinä pissassa nyt hirveästi sitä hormonia voinut olla, pregcheckit vain näyttävät vähäisenkin hormonimäärän vahvalla viivalla. Siihen asti olin aina haamuista miettinyt, onko tuo plussa vai ei, eikä kukaan sanonut minulle, että kyllä pregcheckissä se viiva näkyy helposti kunnolla sitten kun plussa tulee.

Onneksi nykyään lapsettomuushoidot ovat niin hyviä, että kyllä varmasti suurimmalle osalle yrittäjiä se plussa tuleekin. Eli kun on vuoden yritänyt ilman plussaa, kannattaa heti mennä lääkäriin (eikä turhaan haaskata aikaa yrittäessä), koska kyseessä voi olla ihan helpostikin korjattava juttu.

Piti ihan vilkasta, ja digissä 2-3 viikon raja on 153miu/ml. Tuo viikkonäyttö on muuten luotettava vain aamupissasta. Minä ite oon saanut tuommoisia testiviiva näkyy ensin tuloksia vasta rv5+, tosin ensimmäiset haamutkin olen saanut vasta dpo16 ja dpo17. Ja juurikin tuommoisia kuin aijemmassa kuvassa. Mut myö taidetaan molemmat olla vähän ääripäitä, siulla nousee hormoonit nopsaa, ja miulla etanavautia ;)

Näinhän se on.. kun kaikilla se hormonin eritys on erilaista. Siksi on ihan höpsöä sanoa, että kuinka viivojen kuuluu kenelläkin näkyä. Antaa muiden tihrustella haamuja (jotka toisilla ihan tosiaan on jo plussia), jos niin haluavat! :)
Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja plussasäätä, haamuilla tai ilman ;) +++

Ihan cbn esitteessä oli:
f93d58fe1da505d54e446626f4ae4b37

Eivät ne haamut ole plussia, mutta negoista voi tulla plussia ajan kuluessa. Kaikista negoista ei plussia tule, ja sitten on tiputus todellisuuteen ikävä. Joku saattaa jopa kuvitella saaneensa aikaisen keskenmenon, kun on tulkinnut negan plussaksi, vaikka tosiasiassa ei ollutkaan raskaana missään kohtaa. Mutta toki jos tuosta nauttii, niin sitten kannattaa käydä kaikki tuo läpi, ja tulkita haamut plussiksi.

Ehkä vähän turha asia inttää, mutta onhan tapauksia useita, joissa näkyy vain hailura haamu ja se on positiivinen testi. Verestä todettu vielä lisäksi. Kaikilla vain ei erity hormonia virtsaan syystä jos toisesta niin paljoa, että saa ne leffaviivat.
Peace and out!:smiley-angelic003

Haamu voi muuttua negaksi tai haamu voi muuttua positiiviseksi,
Tai nega voi muuttua positiiviseksi.
Ja tietty myös positiivinen voi jossain tilanteissa muuttua negatiiviseksi.

Aurinkoinen sää voi muuttua pilviseksi tai sateiseksi.
Turhaan näistä on kiistellä tai väitellä. Kaikilla on näkemyseroja ja kaiken voi ja saa tulkita niinkuin itse parhaaksi näkee. Jos joku saa lohtua siitä että näkee sen pienen haamun tikussa, niin antaa niiden iloita.

Kaikesta voi jossitella ja miettiä että mitä jos. Mutta joskus elämä on paljon hauskempaa (allekirjoittaneen mielestä) kun joskus haaveilee ja innostuu asioista jotka ei aina välttämättä ole innostumisen arvoisiakaan! :)

Seurailen täällä vielä keskusteluja ja mä olen kyllä haamujen kannattaja. Tässä mun viivat viimeviikolta ja tältä aamulta. Kyllä ne aika hailakoista juuri ja juuri erottuvista haamuista lähti. En usko hetkeäkään että haamu tulisi jos siellä ei jotain yritystä ole. Enkä ymmärrä ylipäätään miksi juuri tähän ketjuun pitää tollaisia kommentteja tulla laukomaan. Ketju on sitä varten että yhdessä voidaan metsästää niitä haamuja jotka toivottavasti useimmilla muuttuvat selviksi plussiksi.

4f8d3ac8f0505bea7c7c2213cc00e0b3

1a1f4d51c64c757131b1a667d5b602f5

Ovis vai ei?
Eilen oli kierukan poisto ja nyt vuotaa.
Kierukan aikana oli kokoajan tiputtelua eli n.3kk minkä ehti kierukka olla.

Liitteet

• 1507387747715.jpg
    1507387747715.jpg
    26.2 KB · Katsottu: 347
Takaisin