Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiva kuulla teidän mielipiteitä, joilla on jo lapsia :) täytyy katsoa sit lähempänä sen sairaalasängyn kanssa. Olen aika levoton nukkuja, mä lähinnä pelkään että kierin vauvan päälle :/ tosin ehkä joku äidinvaisto toimii siinä vaiheessa, enkä uskalla silmääni ummistaa kun pelkään että se lakkaa hengittämästä...
Mietin toimisko se vaavi-sänky päikkäreillekin, kun vauvaa on helppo siinä vetää ympäri (pientä) asuntoa? Jos hankin yhdet vaunut, niin vaikeudeksi tulee se, että ne ei mahdu hissiin ja me asutaan tosi korkeella. Joten vaunujen raahaaminen joka päivä 6.kerrosta ei ole kätevää. Täytyy sekin jotenkin ratkasta. Tai sit hankin partsi- ja ulkoiluvaunut erikseen.
Samalla tuli ostettua myös kantoliina ja matkasyöttötuoli. Vähän vaatteita on tullut hypisteltyä kaupassa, vaikka käytettynä aion ostaa mahdollisimman paljon.Mua oikein vähän harmittaa kun ei ole tälle tokalle mitään ostettavaa kun kaikki on esikoiselta tallessa. Jos tämä uusi tulokas on tyttö niin ehkä muutama vaate mutta siinäpä se. Se oli niin kiva esikoisen aikaan fiilistellä kaikkia vauvatarvikkeita ja tutkia eri vaihtoehtoja :D
Joo kannattaa mennä hissin mittojen kanssa kauppaan ja tarkistaa! Meidänkin hissi tuntui tosi pieneltä, mutta kyllä sinne silti mahtui ihan hyvin vaunut ja kaksi aikuistakin. Meidän esikoinen nukkui sivuvaunussa, enkä kyllä todellakaan ollut pirteä, kun herätti tunnin-puolentoista välein 7kk :D mut oli se kyllä kätevä, kun sai vähän kiskaistua omaan petiin eikä kokonaan tarvinnut nousta, ja kun joskus riitti että piti kättä masun päällä. Vieressä en olisi osannut nukkua, kun ei löytynyt mitään hyvää asentoa.
Mietin että tarvitaanki toinen pinnis vai siirtyykö esikoinen isojen sänkyyn ennen vauvaa. Esikoinen siis 1v8kk kun vauva syntyisi..