Masut :)

Musta tuntuu ettei maha oo kasvanu hetkeen. Edelleen näytän enemmän lihavalta kun raskaana olevalta! :grin
Kiva täällä rantalomalla olla masu pystyssä kun ei se vielä oo semmonen kaunis pallura! Mutta kaikki aikanaan :)
 
Välil on kyl viikkoja ku ei maha muutu yhtään miksikään, mut sit taas äkisti ottaa jonku kasvuspurtin:) ite ei sillai ees huomaa, ku se maha nyt kulkee tos päivittäin mukana, mut mies sitä seurailee tarkemmalla silmällä, ku näkee sen vaa viikonloppusin:) nyt se kyl alkaa ilmeisesti olee jo enemmän selkee raskausmaha, ku ennen
Vkloppuna häissä tuli usea pistämään kättä mahalle. Meinas jo palaa vähän hermo, ku tullaan kysymättä koskettelemaan:)
 
Kateellisena seurailen muiden mahoja, nyt 17+2 ja mahasta ei viä tietooka :D koskettamalla kyllä todellaki tuntee et on "kovettunu" ja kohtu kasvanu mut ei ulkopuoliset huomaa. Kuvittelin ennen että se maha tulee äkkiäki esille, mutta kuin väärässä voi ensikertalainen olla :D Mietein et tätä raskauttahan ois voinu koittaa salata viä vaikka kuin pitkään :D
 
Joo ei täälläkään näy vielä lainkaan vaikka kädellä tuntuu myös kovalta. Että kaipa se joku kaunis päivä siitä vaan :d
 
Tosi ärsyttävää jos tullaan mahaa kokeilemaan, etenkin jotkut täysin vieraat! Ja mitä vastaisin jos kysyttäis lupaa? Voiko kohteliaasti vastata ei? En miä tykkää!
Esikkoa oottaessa miehen isän naisystävä oli ainoa joka kyläilyreissuilla kokeili aina mahaa, onneksi ei kukaan muu.
 
Mulla oli kanssa masu pitkään piilossa ja ei siis näkynyt sellaista kaunista vauvamahaa vaan ennemminkin näytin siltä kuin olisin vain lihonut. Nyt rv 20 aikaan on masu kyllä tullut esiin aivan eritavalla ja mies on itseasiassa enemmän kiinnittänyt huomiota kasvuun kuin minä itse. Tietty hän näkee mua joka päivä eri kulmista. :) Eilen mies sanoi kasvaneesta masusta appivanhempien kuullen ja anoppi sanoi mulle, että kauniilta näyttää. :Heartred Niin se vielä pikkuinen vauvamasu on tullut mullakin esiin!
 
Joo, ei nyt sentään ihan ventovieraat, kaverit ja kavereiden miehet ja tietty kännissä, niinku perinteisesti suomalaisissa häissä:) vähän se tuntu hämmentävältä, vaik varmaan moni vähän sillai kokeilumielessä on kiinnostunu, ku ei viel oo omia lapsia oo ja ikää kuitenki löytyy jo sen verta, et hetken perästä tulee varmaan ajankohtaiseksi.
 
Pari päivää sitten 17+5! Tää pullahti ihan yhtäkkiä esille! Ei paljon vedetä piiloon enää. En pysty kantamaan mitään raskasta, alkaa vihloa. Merkki että pitäisi hellittää, ja rauhoittua?
2194f20fe3eed1a54b4a167efa66cfea
 
Kiitos Bettie mekko on ostettu 2 vuotta sitten siskon häihin ja nyt kaivoin sen varastosta :) Tältä päivältä maha ja alkaa rinnat näyttää niin olemattomilta mahan kanssa :D heh kissa pääs näköjään myös kuvaan
a00d25f860cdc6f1844b572b5faa989f
 
Takaisin
Top