Liikkeet ♡

Mulle sanottiin esikoisesta istukan paikka jo nt-ultrassa, mutta nyt ei sanottu :sad001
 
Mulle selvisi istukan paikka omakustanteisessa ultrassa, Nt-ultrassa ei sanottu mitään. Istukka vatsan etuosassa minkä takia voi mennä pidempään että tuntee niitä potkuja.
 
Mulla katsottiin istukan paikka nyt nt-ultrassa, ja on kuulema edessä joten liikkeet voi tuntua hieman myöhemmin. Mutta se selittää neuvolatädin mukaan tän mun kovan pömpötyksen, kun housutkaan ei enää mahdu kiinni :joyful:
 
Mulla katsottiin istukan paikka nyt nt-ultrassa, ja on kuulema edessä joten liikkeet voi tuntua hieman myöhemmin. Mutta se selittää neuvolatädin mukaan tän mun kovan pömpötyksen, kun housutkaan ei enää mahdu kiinni :joyful:

Mullakin on ihan jäätävä maha ja ollu jo pitkään. Siis tosta istukan sijainnistako se voi johtua...! En tiennytkään..
 
Mulla oli istukka takana nt-ultrassa, kun siitä kysyin. Mutta kätilö sanou, että on tässä vaiheessa vielä liikkuvainen eli voi vaihtaa paikkaa.
Liikkeitä tunsin esikoisesta vasta rakenneultran jälkeen ja silloin istukka oli edessä. Nyt oon ehkä tuntenut liikkeitä jo jostain viikolta 11 lähtien. Outoa, et tuntuis noin aikasin, mut kyl mä luulen, et nää tuntemukset niitä on.
 
Mä oon tuntenu haamupotkuja joku viimeset kaks vuotta ku oon toivonu olevani raskaana Edellisessä tunsin 17+5 ja nyt on 14+3 ja en kyl osaa sanoo oonko viel oikeesti tuntenu
 
Tänään neuvolassa kun kuunneltiin sydänääniä ja vauva pakoili sitä anturia, niin tunsin semmoisia muljahduksia, että taisi olla vauvelin liikkeitä. Näemmä vaan normaalisti sen verran rauhallinen tyyppi, ettei kauheesti mitään ääriliikkeitä tee. Esikoinen oli taas niin raju jumppailija, että tosi varhaisessa vaiheessa näki jo jalan kuvatkin vatsan läpi kun toinen monotti niin kovaa :grin En ole kyllä vielä juuri osannut liikkeiden puuttumista tässä murehtia, kun vauva on vielä niin pikkuinen ja istukka&kohtu on kumminkin aika paksu paketti, minkä läpi pitäisi tuntua. :)
 
En malttaisi odottaa, että liikkeet alkaa tuntumaan, mutta todennäköisesti menee heinäkuun lopulle tai elokuun alkuun..istukka on edessä :s
 
Oon yrittänyt tässä jo muutaman päivän "kuulostella" liikkeitä ja välillä huomaan jotain pientä kuplintaa/värähtelyä, mutta koska odotan esikoista en osaa yhtään sanoa onko ne oikeita liikkeitä. Ehkä pitää vaan odottaa muutama viikko vielä, että saa varmuuden :-)
 
Tänään ekaa kertaa dopleroidessa sydänäänet liikkuivat ees taas. Yleensä aina kuulunut yhdestä samasta paikasta ja nyt pomppi välillä oikeelle välillä vasemmalle ja kauheen kova jumputus. Taitaa olla iltavillit käynnissä.
 
Viikkoja kasassa 14+4 ja alan olla melko varma että jonkun sortin liikettä olen tuntenut viimeisinä muutamana päivänä.
Aluksi olin hyvin skeptinen että ei voi vielä tuntua, mutta kun joka päivä alavatsassa tuntuu pieniä samanlaisia muljahduksia niin pakko kai se on uskoa että liikkeitä ne taitaa olla... :oops::happy7
 
Mäkin oon aika varma että täs viikon aikana on alkanu tuntumaan liikkeitä :) nyt 15+3, tosi hentoja, mutta kuitenkin! Eilenkin nukkumaanmennessä jäin ihastelemaan kutittelua.
Istukka takaseinässä ja näköjään voi sitten aiemmin tuntea liikkeet :)
Esikoista oottaessa istukka edessä ja liikkeet tuntui joskus rv 20.
 
Olis kiva tuntea edes pienesti liikkeet :) voipi olla että siinä menee vielä aikaa, mullakin istukka edessä.

Mitenköhän toi istukka menee joillain eteen ja joillain taakse? Osaako kukaan sanoa. Kiinnostais tietää :D
 
Olis kiva tuntea edes pienesti liikkeet :) voipi olla että siinä menee vielä aikaa, mullakin istukka edessä.

Mitenköhän toi istukka menee joillain eteen ja joillain taakse? Osaako kukaan sanoa. Kiinnostais tietää :D

Nii ja sit se kasvaessa vaihtaa paikkaa? Oliko niin? Eli ku kohtu venyy ni sen takiiko tavallaa esim nousee? :)
 
Nii ja sit se kasvaessa vaihtaa paikkaa? Oliko niin? Eli ku kohtu venyy ni sen takiiko tavallaa esim nousee? :)

Ei se paikkaa vaihda. Se on joko etu -tai takaseinämässä kokoajan :) Istukka kiinnittyy "porautuu" rv 9tienoilla. Sekin kasvaa ja on loppuraskaudessa n.puolen kilon painoinen .
 
Ei se paikkaa vaihda. Se on joko etu -tai takaseinämässä kokoajan :) Istukka kiinnittyy "porautuu" rv 9tienoilla. Sekin kasvaa ja on loppuraskaudessa n.puolen kilon painoinen .

Hmmm joku tais puhuu siirtymisest tai jostain jos esim on kohdunsuulla.. En siis tarkottanu et irtoo ja vaihtaaki puolelt toiselle :D mut siis tarkottiko joku sillä että kohdun kasvaessa niin istukkakin nousee kun kohtu kasvaa, ku kiinni se siinä tosiaa on. Oon huono selittää mitä ajan takaa :/ Itselläni on eteenpäin työntyvä kohtu ja istukka kätilön mukaan takaseinämässä kiinni. Liikkeitä odotellessa! :)
 
Takaisin
Top