Liikkeet ♡

Mulla yks mummo sano töissä et ekat liikkeet on kun linnun siiven hipasu tai kalan evän kosketus, jännä mut juuri tuolta tuntu mut en sillon osannu yhdistää sitä liikkeisiin :)
 
Esikoisesta tunsin liikkeet vasta puolen välin tienoilla, silloin ne olikin jo sellaisia, että kumppanikin ne havaitsi. Silloin oli istukka tuossa päällimmäisenä pehmentämässä.

Nyt näyttäisi siltä, että istukka asettuisi tuonne takapuolelle, joten luultavammin pääsen tuntemaan liikkeet aiemmin!! :happy:
 
11+2 ja olevinaan tuntu selkee liike alamahassa, tyystin erilainen kun ne mun aiemmin epäilemät haamupotkut. :) tai sit suolistossa vaan muljahti :D
 
Sunnuntaina pyörähtää viikko 15+0 käyntiin, mutta ei mitään viitteitäkään liikkeistä. Viimeksi liikkeet näky ja tuntu ulkopuolelle jo jossain 20- 25 viikoilla ja nyt ei mitään vielä :confused: Toisaalta esikoista oottaessa sitä oli eri tavalla aikaa kuulostella, kun nyt ehkä kerran päivässä jää miettimään että ainiin onkohan se potkinut. :rolleyes:
 
Mulla tälläkertaa istukka näyttäis olevan takaseinämässä joten tunnen liikkeet aikaisemmin kun esikoisesta missä istukka oli etuseinämässä :)
 
Mä tytöstä tunsin rv 15/16 etuseinämässä oli istukka :) ekasta vähä myöhemmin mutta päälle neki jo tunsi rv 20
 
Mulla ollut liikkeissä taukoa varmaan liki viikon ajan, nyt tuntui pitkästäaikaa ja paljon voimakkaammin kuin aiemmin :love017 rv 14+2
 
Ekaa kun odottaa, ei oikein osaa tulkita liikkeitä/ylitulkitsee. Eilen ja tänään olen ollut tuntevinani sellaisen kevyen hipaisun vatsassa. Lisäksi niitä muljahteluja ja kuplimista on ollut. En sit tiedä onko noista oikeesti mikään ollut liikkeitä :joyful: ens maanantaina alkais viikko 14 ja mulla kans istukka pitäis olla siellä takaseinässä, että mahdollisesti liikkeet tuntuis aikasessa vaiheessa.
Jään vielä ootteleen selkeitä merkkejä liikkeistä :grin
 
Mullaki istukka takaseinässä niin innolla odotan et pääsis aikasemmin tuntemaan :) nyt rv 12+5 ja ensimmäinen joten hetke viel varmasti saa odotella :D
 
Joo epäilen että muka nyt jo tuntisin mitää liikkeitä, mutta niin selkeesti se muka aamulla tuntui. Esikoisesta tunsin vasta 19+4tyyliin :confused: jää nähtäväksi, kyllä ne sit viimeistään jossai vaiheessa tuntuu! :)
 
Miten ultrakuvasta näkee mihin istukka asettuu? Esim mulla napanuora näyttää vievän ylhäälle ja aika keskelle kuvassa. En oikein tajua miten nuo menee eli missä suunnassa on kohdunsuu ja missä suolisto. Siis että sais paikannettua miten päin se kuva on :D
 
Miten ultrakuvasta näkee mihin istukka asettuu? Esim mulla napanuora näyttää vievän ylhäälle ja aika keskelle kuvassa. En oikein tajua miten nuo menee eli missä suunnassa on kohdunsuu ja missä suolisto. Siis että sais paikannettua miten päin se kuva on :D

En usko että maallikko näkeekää. Eikö ne sanonu sulle ultratessa? :) Istukkahan voi siirtyä kun kohtu kasvaa.
 
3b80ff459ae5d12eaaa454334f233feb
esimerkiksi tässä kuvassa. Ultraruusulta näytti että papu oli just toisin päin kuin tässä kuvassa. Ja näistäkinhän voi googlaamalla *ramzi metod* arvailla kumpaa sukupuolta vauva on. Vaikeuttaa kun ei hahmota että kummin päin se nyt oikeasti on, näin niin kuin ultrakuvassa vai peilikuvana niin kuin ruudulla :D
 
Enska mut just kun tavallaan näkee mihin se istukka tulee mut sit ei tajua mikä seinä se sitten on :D viime ultrassa sanoi että varmaan asettuu etuseinälle mutta ei sen tarkemmin missä nyt on ja muuta. Tai näytti siis ton yläosan että siinä mutta onko se paikka nytkin etuseinällä vai esim kohdunsuulla.
 
875e0ef1591ab3d78f2263851c4797a9
tosta vois toki vähän päätellä.. kyllähän näitä alkaa löytyyn kun googlaa :D
 
3b80ff459ae5d12eaaa454334f233feb
esimerkiksi tässä kuvassa. Ultraruusulta näytti että papu oli just toisin päin kuin tässä kuvassa. Ja näistäkinhän voi googlaamalla *ramzi metod* arvailla kumpaa sukupuolta vauva on. Vaikeuttaa kun ei hahmota että kummin päin se nyt oikeasti on, näin niin kuin ultrakuvassa vai peilikuvana niin kuin ruudulla :D

Mun mielestä tässä kuvassa pää on oikealla :) ja istukka on vauvan selän takana tai ruskuaispussi ylhäällä? Koska kuva otettu? Rv 8+ ?
 
Muokattu viimeksi:
Mulle esikkoa odottaessa naurettiin rv 17 kun sanoin että liikkeet tuntuu jo aivan selkeästi ja oli tuntunu jo muutaman viikon. Mut kyl terkka men hiljaseks kun huomas itekin et potkuja tulee, nimittäin näky ulos asti mahan muljahdus/hypähdys. Silloin olivat sitä mieltä et ei esikkoa odottava voi niin aikasin liikkeitä tuntea. Seuraavista tunsin vähän myöhemmin liikkeet, kuopuksesta tuntu ekan kerran vasta joskus 15+ viikoilla. Kaikista ollu istukka takana samassa kohtaa suurin piirtein. Saas nähä miten tässä, ja tuntuuko liikkeet vielä myöhempää kuin kuopuksesta.
 
Hippunen kuva otettu 9+1 mä en aatellutkaan että ois tossa selän takana! ultraaja sano että toi naru ois napanuora? Ja ruskuaispussi muistaakseni näkyi jossain vasemmalla mut kuvassa ei näy. Mut onhan tossa kuvassa selän takana vähän niin kuin jotain näkyvissä tai voiko se olla vaan ton muotonen :) tää otettu vatsan päältä niin ei niin tarkka.
 
Hippunen kuva otettu 9+1 mä en aatellutkaan että ois tossa selän takana! ultraaja sano että toi naru ois napanuora? Ja ruskuaispussi muistaakseni näkyi jossain vasemmalla mut kuvassa ei näy. Mut onhan tossa kuvassa selän takana vähän niin kuin jotain näkyvissä tai voiko se olla vaan ton muotonen :) tää otettu vatsan päältä niin ei niin tarkka.

Hoitajako muuten ultras sitä vuotoakin? Tuli mieleeni kun ei mullakaa neukun koneilla hematoomaa näkynyt vaikka ultrattiin pe ja ti. Sitten ke. Olikin polilla se lääkäriaika ja niiden koneella näkyi selkeä hematooma.
 
Muokattu viimeksi:
Kaks kertaa ultrattu. Toisella kertaa ultras naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri ja toisella sairaanhoitaja, kätilö, terveydenhoitaja. Molemmilla kerroilla kyllä super huolellisesti tutkivat ja kun tää toinen oli vatsan päältä niin monesta kulmasta ja uudestaan ja uudestaan. Ei auta kun odotella nt-ultraa mikä on kolmen viikon päästä. Toivon ettei sentään niin kauan vuoda..
 
Takaisin
Top