• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Tässä tää eilis aamunen eli kp 22/25 dpo10(?). Vähän epäselvä kuva. Jokin häivähdys näky viivasta, tai sit se oli vaan omaa kuvitelmaa... :(

Liitteet

• IMG_20170530_53736.jpg
    IMG_20170530_53736.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 330
Teenmama , mä nään kans pienen häivähdyksen! Mut mulla taitaa kyllä olla tänää supervahvat viivalasit.. :(

Tässä kans mun aamuinen dpo10 kp32/31-33?, heti ilmesty dippauksen jälkeen jonkin näköstä viivaa mut en tiiä onko viivanpaikka vai haamu... Alkaa ärsyttää nää sofin testit kun joka kierro antaa selvää viivanpaikkaa..

Liitteet

• 1496145212874.jpg
    1496145212874.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 328
  • 1496145230543.jpg
    1496145230543.jpg
    25.3 KB · Katsottu: 297
Onnea Deb ja Fifi plussista! :)

Vähän kyllä rohkenen silti epäillä dpo 13 kiinnittymistä :O Eihän se olisi mitenkään voinut jo seuraavana päivänä testissä näkyä, enkä oo kyllä koskaan kuullut että kiinnittymisessä menisi liki kaks viikkoo vaikka kuin myöhään tapahtuisikin? Oisko ne kivut voinut kuitenkin liittyä johonkin muuhun, kyllähän alkuraskaudessa voi olla ties minkälaisia kipuja ja tuntemuksia :) Oliko ne semmosia repiviä? Mulla oli vaikka minkälaisia kipuja (polttelua, jomottelua, vihlomista, nipistelyä) lähemmäs puoltaväliä asti, mutta niille ei koskaan löytynyt kasvukipuja kummenpaa selitystä. Monesti kerkesin jo pelkäämään että menee kesken ja vuoto alkaa hetkellä millä hyvänsä, koska ne osasi olla tosi kurjiakin :/

Munkin mielestä kiinnittyminen dpo 13 kuulostaa erikoiselta, mut onpa sitä kyllä erikoisempiakin asioita maailmassa tapahtunu! :p ainakin deb on raskaana joka on ihan mahtijuttu! Ja niin piti vielä sanoo että itsellä kans alkuraskauksissa ollut jos minkälaista kipuilua :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Onnea plussanneille! :) erityisesti Deb:lle, oltiin alkuvuodesta niin kiertokaksoset että sai muutaman kierron yhdessä piinailla. :) minulla ei ole mitään tietoa milloin oli ovis tai kiinnittyminen, vaikka teinkin ovistestejä ja mittailin tarkkaan lämpöjä. Mutta ihan samantekevää, pääasia että raskaana ollaan! :D ja varhaisultrassa alkio vastasi menkoista laskettuja viikkoja. Parin viikon päästä nt-ultrassa sitten vielä tarkentuu. Nyt menossa rv 9+5

Kyllä myöhempää kiinnittymistä tapahtuu ja itseasias varmaan huomattavasti yleisempää onkin kuin nuo dpo6 kiinnittymiset :)

Se on toki toissijainen juttu millon kiinnittyminen on ollu ja tuskimpa sitä kukaan voi omallakaan kohdalla varmaksi sanoa :) Varmasti suurimalla osalla menee yli sen dpo 6, mutta tuntuisi kyllä hurjalle että melkeen kaks viikkoa.. Vaan mistäpä minä semmosta tietämään! :D Siltikin vähän väitän että on mahdotonta plussata kiinnittymisestä seuraavana päivänä, eikai nyt niin nopeaa voi hormonitasot sentään nousta että pissasta tehtävä testi sen jo havaitsee? :O Toki toisilla nousee nopeammin kun toisilla ja kaksosraskauksissa etenkin nopeeta, mut silti... Mutta tää nyt on tämmöstä lillukanvarsiin takertumista :P

Kyllä siinä se muutama päivä taitaa kiinnittymisestä mennä ennen kuin pissassa on riittävästi hormonia että testi voi sen havaita :)

Takaisin