Plussa vai ei?

Älä nyt Dep tuossa vaiheessa vielä luovu toivosta! Mää plussasin aikanaan hailukan vasta kp 37 ku kierto 28-34. Täällä on peukut pystyssä!

Oliko mikä dpo sillon? Jos oli myöhäsempi ovis?

En sillonkaan tikuttanu oviksia, mutta mitä oon sillon kalenteriin merkannu arvioitua ovista ja talletuksia niin vähintään dpo 16. Viiva erottu testissä, mutta oli aika vaalea. Ei siis todellakaan mikään leffaviiva!

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Löyty vielä kuvaki siitä! Kaikkia sitä ihminen säilöö :D

Liitteet

• 20170525_230224.png
    20170525_230224.png
    132.8 KB · Katsottu: 375
f61983b98851040af7213b00c9bb0942

Tiputtelu/tuhruilu loppui yön aikana ja aamulla testiin tämmöinen. Täähän on se kuuluisa "vääriä haamuja/positiivisia antava testi". :D PC täysin nega! Nyt täytyy pitää muutama päivä testitaukoa (niin varmaan :D ) ja kattoa, että alkaako menkat vai ilmestyykö testiin plussa :)

Jennis jännäksi menee, mutta menköön! :nailbiting: toivottavasti tulee parin pv kuluttua selkeä ja pysyvä plussa :happy:

minäkin käyn täällä lueskelemassa, vaikkei omissa kuulumisissa mitään uutta; menkat tulee ja menee miten sattuu, nyt periaatteessa kp33, mutta oli välivuotoakin (oikeestaan ollut nyt viikoittaiset eikä kuukautiset :grumpy: ) niin saattaa olla oikeesti vasta kp20. Pari r-testiä tehnyt, negojahan ne on. Luultavasti anovulatorinen kierto.

Jennis täällä pidetään peukut pystyssä jotta plussaat! <3 :)
Kyllähän tuo nyt lupaavalta kuulostais ja näyttäisikin.

Tässä mietin miksi tuo pregcheck antaa tommosia viivanpaikkoja, hölmöjä tommoset testit. Tein eilen vaikka ei kannattanut, kun eihän siinä testissä mitään näy kun jos kiinnittyminenkin tapahtuu vasta dpo6 (niinkun tänään nyt on..) niin viivanpaikka omaan silmään näkyy, sitten kun muokkasin negatiivilla niin näky se viivanpaikka hailurana siinä kuvassa.
Kertokaas nyt mitkä raskaustestit parhaita? sitä apteekin ultra rtestiä ei oo saatavilla mistään apteekista täällä meillä päin helsingissä vissiin (ei oo ainakaan ya apteekissa tai ei ollu jumbon kauppakeskuksen apteekissa muutakun joku apteq). Ainoastaan netistä pystyn tilaamalla hankkimaan sitä ultraa.

Toivotaan pairasta että ensi viikolla sieltä testistä kurkkisikin haamu.. :)

Tässä mietin miksi tuo pregcheck antaa tommosia viivanpaikkoja, hölmöjä tommoset testit. Tein eilen vaikka ei kannattanut, kun eihän siinä testissä mitään näy kun jos kiinnittyminenkin tapahtuu vasta dpo6 (niinkun tänään nyt on..) niin viivanpaikka omaan silmään näkyy, sitten kun muokkasin negatiivilla niin näky se viivanpaikka hailurana siinä kuvassa.
Kertokaas nyt mitkä raskaustestit parhaita? sitä apteekin ultra rtestiä ei oo saatavilla mistään apteekista täällä meillä päin helsingissä vissiin (ei oo ainakaan ya apteekissa tai ei ollu jumbon kauppakeskuksen apteekissa muutakun joku apteq). Ainoastaan netistä pystyn tilaamalla hankkimaan sitä ultraa.

Toivotaan pairasta että ensi viikolla sieltä testistä kurkkisikin haamu.. :)

Onpa jännä, mä kun en oo ikinä saanu pregcheckiin viivanpaikkaa ja oon kyllä niitä ahkeraan tehnyt.. :o et kyl on ollu ihan valkosta vaan siinä jos on ollu nega. Positiivisesta sit tullu kyl ihan hailakkaa ja ajattelin alkuunsa et viivanpaikka ku oli vasta dpo8 mut siitä se vahvistu!

Onpa jännä, mä kun en oo ikinä saanu pregcheckiin viivanpaikkaa ja oon kyllä niitä ahkeraan tehnyt.. :eek: et kyl on ollu ihan valkosta vaan siinä jos on ollu nega. Positiivisesta sit tullu kyl ihan hailakkaa ja ajattelin alkuunsa et viivanpaikka ku oli vasta dpo8 mut siitä se vahvistu!

Okeii, mulla nää on muutamaan otteeseen nyt antanut viivanpaikkoja kun oon testannut. Mutta jos tää ois nyt se tärppi kierto, katsellaan ensi viikolla.. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1495812721.344416.jpg

Tossakin esimerkkiä..

Ja tässä :

ImageUploadedByVau Foorumi1495812811.593833.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1495812841.844548.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1495812858.644441.jpg

Mä tuun ilmottaa ens viikolla kuinka käy. :D

Miks ne viivat ei näy kun laittaa kuvat tänne, no kuitenkin. Ensi viikolla ollaan viisaampia....

Olisiko täällä ihmisiä jotka osaisivat kertoa omia kokemuksia koska raskaustesti näyttää positiivistä? Alan turhautuun :(

Olen tässä ainakin 3-4 testiä tehnyt, ja negaa näyttää.. yhteen tuli haamujen haamu.. ja eri testeillä kokeillut.. koska siis r.testi näyttää varman tuloksen? en malta odottaa ja alkaa turhauttaan kun negaa vain tulee! :( Nyt on mennyt 13päivää ensimmäisestä suojaammattomasta aikaa.. ja sen jälkeen ollut useampi kerta. Olen kuullut että joillain voi tosi aikaisin hedelmöittymisestä näkyä testissä

Olen tässä ainakin 3-4 testiä tehnyt, ja negaa näyttää.. yhteen tuli haamujen haamu.. ja eri testeillä kokeillut.. koska siis r.testi näyttää varman tuloksen? en malta odottaa ja alkaa turhauttaan kun negaa vain tulee! :( Nyt on mennyt 13päivää ensimmäisestä suojaammattomasta aikaa.. ja sen jälkeen ollut useampi kerta. Olen kuullut että joillain voi tosi aikaisin hedelmöittymisestä näkyä testissä
Tiedätkö kuinka monta päivää ovulaatiosta? Onko ollut seksiä ovulaation aikaan? Kyllä se yleensä näyttää silloin ku kuukautisten kuuluis alkaa, mulla näytti jo viikon ennen ku piti alkaa... mutta tiedän tapauksia joissa ei ole tullut r.testiin edes rv7+ mitään, vasta lääkärissä pystytty toteamaan. Se on kaikilla niin yksilöllistä.

Takaisin