Liikkeet ♡

NL

Piirimestaruustason postaaja
Joulukuun mammat 2017
Elokuiset 2021
Joko alkaa liikkeitä tuntumaan? :love7
 
Ihana ryhmä. Voi kuinka odotankaan liikkeitä :Heartred vielä tosin turha odottaa 8+ viikolla :)
 
Kyllä taitaa meikäläisellä vielä muutama viikko mennä ennenkuin alkaa liikkeet tuntumaan :)
Esikoisen aikaan alkoi lähemmäs rv 20 ja kuopuksen muistaakseni rv 17 :)
Nyt viikkoja 11+4
 
Mä tunsin esikoisesta liikkeet rv16 alkaen. Saa nähdä miten on tän toisen kanssa. Sehän paljon myös riippuu siitä missä kohtii istukka on, että kuinka hyvin ne liikkeet tuntuu.

Mäkin niin odotan jo niitä liikkeitä. Oli se niin kivaa vaikka alkuun niitä tuli tosi harvakseltaan... lopussa sit jo alkoi tuntua inhottavallekin kun toinen työnsi pyllyä mahasta läpi :D
 
Mä oon itse tässä useamman päivän ajan ihmetellyt erilaisia hentoja tuntemuksia ja nyt oon miettinyt, että joko liikkeet voi jo tuntua. Mutta pakko kai alkaa uskoa, että pikkuisen liikkeitä ne taitaa olla, koska niitä vaan tulee joka päivä uudelleen ja uudelleen useita kertoja. Ja ei, ne ei tunnu samoilta kuin mm. ruuansulatusvaivat. Koskaan aiemmin ei tällaisia oo ollut! :love017
 
Mä tunsin esikoisen rv 17 ,toisen 16 :) Päällepäin 19 molemmat :)
 
Esikoisesta tuntu jo 14+ jotain. Nyt 13+1 eikä yhtään semmoinen tunne että voisi ihan lähi viikkoina tuntua.
 
Mä tunsin esikoisesta joskus rv20 kieppeillä, muistaakseni vähän ennen.
Nytkään en vielä hetkeen ajatellu, et tuntuis mitään:grin
 
Mulla ultrassa hoitaja sanoi että istukka on kohdun etuseinämässä, joten liikkeet voi ruveta tuntumaan n. viikolla 20. Eli ei pidä nyt ruveta stressaamaan jos en heti niitä tunne. :D
 
Mulla esikoisen aikaa liikkeet tosiaa alkoi tuntumaan puolen välin tienoilla ja istukka oli edessä eli vaimensi hyvin:grin

Nyt istukka on takana, joten innolla odotan, jos aikaisemmin alkais tuntua liikkeet :)
Masuki on nyt enemmän esillä kun ekasta ja edellisestä raskausajasta 5v. Eli ehkä kohtu eri tavalla kallellaan! Jännää miten erilaista
 
Mulla on nyt alkanut tuntumaan outoa kuplintaa tuolla alapäässä. Mietin voisiko ne olla sikiön liikkeitä..? :wideyed: Nyt viikkoja 12+6.
 
Oon laittanut ylös, että esikoisesta tunsin liikkeet 17+1 ekaa kertaa. Sitähän sanotaan että tokasta liikkeet saattaa tuntua vähän aikaisemmin, nyt 11+2 mutta en ihan lähiaikoina vielä odota liikkeitä tuntevani :)
 
Mä tunsin esikoisesta joskus rv20 jälkeen. :D ja toisesta kans varmaa vähän ennen rv20, koska istukka oli edes. :) saa nähdä koska alkaa tuntumaan, en nyt vielä odota hetkeen kuitenkaan, kun on vasta 10+2. :)
 
Mulla on nyt alkanut tuntumaan outoa kuplintaa tuolla alapäässä. Mietin voisiko ne olla sikiön liikkeitä..? :wideyed: Nyt viikkoja 12+6.

Mä olin alkuun tosi skeptinen, kun tuntui hentoja tuntemuksia alavatsassa, mutta kun lueskelin muita keskusteluja ja tekstejä niin aloin luottaa siihen, että hyvinkin ne voivat olla sikiön liikkeitä. Vaikka yleensä liikkeet alkaa tuntua vasta myöhemmillä viikoilla - etenkin ensimmäistään odottavilla. Nyt oottelen kovasti niitä kunnon potkuja ja nyrkkeilyjä tuolla masussa. Hirmusta vauhtiahan se pikkuinen tuolla masussa kasvaa, joten ei varmaan kauaa mene! :love017
 
Mäki oon miettiny, et voisko semmoset hennot kuplinnat olla potkuja mut en oo varma... ootan niitä selkeitä potkuja, ne on niin ihania :)
istukka on nyt takana ja viikkoja 13+1.
 
Voikohan näillä viikoilla (10+5) tuntea sikiön voltit? Jänniä tuntemuksia ollut muutamana iltana ihan alavatsalla. En siis oleta, että ne mitään potkuja olisi, koska niitä on varmasti mahdoton vielä noin pieneltä tuntea, mutta voiko koko kehon liikkeet tuntea?
 
Itellä ny 9+5 ja ilma kuplii vatsassa ja suolessa välillä niin rajusti että tunnen ne ulkopuolelle saakka. Siksi en kolmannenkaan liikkeitä tuntenut kuin vasta n. 19+? kun kuplii niin hyvin. :D
 
Mulla esikoisesta tuntui siltä kun joku olisi kutitellut tai pikku kalat olis uinut. Nyt on ollut vaan suoliston kurinaa ja kuplintaa. :rolleyes:
 
Mun tuttu kuvais hauskasti, miltä vauvan ekat liikkeet tuntuu; Kuin pieru kiertäisi vatsassa :D
Tuli mieleen, että miksei nuo kurinat ja kuplinnat olisi liikkeitä.. Ultrassa selvisi, että minulla istukka on kohdun takaseinällä, eli kun liikkeet tuntuvat, pitäisi niiden tuntua hyvin. Vielä ei kyllä mitn tuntumaan, vaikka ultrassa kovasti asukki jumppasikin.
 
Takaisin
Top