Plussa vai ei?

Unicorn: varovaiset onnittelut :Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartbigred En varmasti uskaltais itse ottaa.
Kata. Haamuhan se siellä on,vahvistumista :Heartpink

Unicorn, tuskin kauheen aikasta kun keskiviikkona haamuili ekan kerran, viime viikonloppuna vuoti 2pvää ja jos se ois ollu kiinnittymisvuotoo niin sitteki ois jo jotain dpo14-16 nyt. Lääkärissä pitää käydä tarkistaa oisko keskeytynyt keskenmeno.

Tai ainakin mulle kun raskaanaollessa aina aivan hirvee hiiva ollut alussa niin Canesten comp yhdistelmähoito eli voide ja puikko niin saa käyttää, mut painotettiin ettei mitään suun kautta otettavia

Unicorn, tuskin kauheen aikasta kun keskiviikkona haamuili ekan kerran, viime viikonloppuna vuoti 2pvää ja jos se ois ollu kiinnittymisvuotoo niin sitteki ois jo jotain dpo14-16 nyt. Lääkärissä pitää käydä tarkistaa oisko keskeytynyt keskenmeno.

Aaaii mä sekotin, että sulla olis dpo8 mut se tais olla jonkun muun kuva. Sorry :( :( <3

Tsemppiä lääkärikäynnille <3

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Unicorn suun kautta otettavaa en ottaisi, mutta emättimeen laitettavaa kapselia saa käyttää raskaanakin. Ilman sitä asetinta siis.

Kata haamu näkyy!! Varovaiset onnittelut :)

Pahoittelut negoista :(

Dep jos siulla ois keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna tms niin kyllä testit näyttäs yhtälailla plussaa kuin normaalissa raskaudessakin.. niukat menkat voi johtua muustakin kuin raskaudesta, esim liian alhaisesta estrogeenitasosta. Verikokeella saat parhaiten selvyyden, ultrassa kun ei kuitenkaan mitään vielä näkyisi.

Mirellan & pienitimantti ihan kuin jotain hailua näkyis!

Katalla aika selkeä haamu! Onnea!

Deb nyt en osaa sanoa näkyykö mitään, mutta kun hormonit voi nousta erittäin hitaastikkin ni ehkä lääkäriltä tosiaan saisit selvyyttä asiaan. Toivotaan että iloista selvyyttä <3

Tai ainakin mulle kun raskaanaollessa aina aivan hirvee hiiva ollut alussa niin Canesten comp yhdistelmähoito eli voide ja puikko niin saa käyttää, mut painotettiin ettei mitään suun kautta otettavia

Joo mullakin oli eka raskausoire esikoisesta toi hiiva ja sitä kesti koko raskauden jatkuvasti!!! Inhottava vaiva. :( :(

Oiskohan niin että taas alkaa hiivalla :o :o :D ??! Nyt jännittää! Vielä jäi toi toinen apteekin ultra aamuks ja postin mukana pitäs tulla lisää testejä x) <3

Mut käytän siis vaan puikon ja voidetta! :)

Kuvassa näkyy paljon huonommin kuin luonnossa.Iltapissa dpo9 2h pidätyksellä ja pc:n testi.Pregnylistä 11 päivää ja tein puhtaan negan dpo7. Viiva on luonnossa punainen. Oi voisiko tää olla sitä?![emoji173]️ Yk6 menossa ja toinen Letrozol kierto. Testin tein siksi,että aamulla tuli hampaiden harjauksen jälkeen oksennus.

Näättekö te mitään viivaa?

Selvä plussa <3
Onnea!!

Unicorn, en nää kun korkeintaan viivanpaikan kun ei väriäkään näy, mutta jos epäilyttää niin pistäsin voiteena. Mutta vielä on toki mahdollista että tilanne muuttuu, kerta menkatkaan ei oo vielä myöhässä.

Deb en valitettavasti nää mitään. Oon kans samaa mieltä mannikan kanssa, että keskeytyneessä keskenmenossa kuitenkin hormonitasot nousee jo sen verta että tulee ihan selvä plussa. Epäiletkö siis sulla olleen valekuukautiset ja mahdollinen raskaus olisi keskeytynyt vasta niitten jälkeen?

Pienitimantilla ja Mirellalla näkyy ehkä jotain, viivanpaikka ehkä?

Katalla kyllä puolestaan haamuilee selvästi :)

Joo, valekuukautiset käy järkeen koska sen jälkeen haamuillu kuitenki.. enkä oo siis ainoo joka niitä nähny, ja en tiedä mikä on kun välillä näkyy ja välillä ei. Voihan olla että ovis ollu myöhemmin ku oon luullu sen olleen, ja plussa tulee myöhemmin? Kun viikolla 5 voi olla hcg minimissään 18. Mut koitan päästä hoitajalle vähintään huomenna :)

Tää on kyllä mielenkiintosta seurata minkälaisen viivan kuka miksikin tulkitsee. Toiset ilmeisesti pitää plussana jo semmoisiakin viivoja, joissa ei oo vielä oikeen väriäkään havaittavissa? Itse en kyllä semmoista vielä plussaksi julistaisi, koska monet testit antaa viivanpaikkoja ja jopa haamujakin ihan ilman raskautta. Mun mittakaavalla vasta selvästi punaista sisältävä on plussa :) Se ei tarkota mitään ilkeetä, mutta musta sillä säästää paljon itseään, kun ei liian aikaisin ala ajatella olevansa raskaana. Tuntuu varmaan vielä pahemmalta jos vuoto sitten alkaakin normaalisti ajallaan, jos plussaa on juhlittu jo hyvissä ajoin ennen menkkoja. Ainakin musta tuntuisi, siksi pyrkisin pitämään jalat maassa ainakin kunnes kuukautisten alkamisajankohta on "turvallisesti" ohitettu. Kyllä siitä oikeasta plussasta kerkeää iloitsemaan koko raskausajan (ja tietenkin sen jälkeenkin!) :)

Edit: poistin tän turhan kommentin, teknologian sekoilua. :)

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1494179799.692398.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1494179799.692398.jpg
    91 KB · Katsottu: 295
Muokattu viimeksi:
Joo mun kuva muokattuna näyttää tältä:

IMG_20170507_185025.jpg

Ja perjantaina näytti tältä tältä:

IMG_20170505_192615.jpg

Takaisin