Plussa vai ei?

Ei taida kuvassa näkyä...
ImageUploadedByVau Foorumi1494151562.977473.jpg

Tänään vasta dpo 6 (jos ovis oli silloin kun luulen) ja kp19/28-34

Unicorn, ylimmässä kuvassa kyllä jotain punertavaa näen siinä kohtaa mihin viivan pitää tulla :o en sit tiedä onko mulla liian vilkas mielikuvitus ;)

Hena, ei näy mitään, mutta oot tosiaan aikasessa liikenteessä testien kans :)

Lume, sulla näkyy kans haamua mun mielestä :) vahvistumisia viivalle ja tarrasukkia!

Luonnossa tossa näkyy viiva mutta ei se kuvassa näy. No ti tai ke tulee testejä niin katotaan uudestaan. Digiä en viitti turhaan tuhlata kun on niin arvokas.

Paljonko yksityisellä maksaa hcg:n mittaus verestä? Oon yrittänyt joskus ettiä netistä mut en mistään löydä..

Paljonko yksityisellä maksaa hcg:n mittaus verestä? Oon yrittänyt joskus ettiä netistä mut en mistään löydä..

Soitin Terveystalolle ja sano et 50-70€. Et on kyllä aika kallis. Mitenhän äkkiä sieltä sit tulokset saa.

Onko teillä Fimlabia lähellä? Sieltä saa ilman lähetettä raskaustestin virtsasta ja maksaa 8,30e. Se on tarkempi kuitenkin entä kaupan liuskat :)

Voi paska.. Soita aamulla ja koita saada lääkärille ees soittoaika tai sh:n aika. Jonottamalla pääsee kuitenkin sh:lle. Voithan sanoa että on niin ahdistava fiilis kun ei tiiä. Mä en tiiä miten missäkin toimii, mut kun itsellä on paniikkihäiriö diagnoosi niin helpolla saan labroja tai muuta kun iskee ahdistus omasta terveydestä. Mä meinaan keskiviikkona neuvolassa pyytää et laittaa varuilta lähetteen labraan niin saapahan satavarman vastauksen..

Muakin ahdistaa todella paljon tämä tilanne kun ei saa varmuutta ja en osaa keskittyä mihinkään muuhun, pyörin kotona kuin puolukka.... joten soitan heti aamulla 08.00 neuvolaan ja pyydän soittoaikaa lääkärille. Tai että Voisko se neuvola
Täti laittaa labraan suoraan lähetteen.

Muakin ahdistaa todella paljon tämä tilanne kun ei saa varmuutta ja en osaa keskittyä mihinkään muuhun, pyörin kotona kuin puolukka.... joten soitan heti aamulla 08.00 neuvolaan ja pyydän soittoaikaa lääkärille. Tai että Voisko se neuvola
Täti laittaa labraan suoraan lähetteen.

Kyllä mä sain aika hyvin labraan lähetteen hcg verikokeisiin kun tuli viivaa ja sit ei tullut viivaa ja menkkoja ei kuulunut ja oli kaikki oireet. Parin tunnin sisään tuli tulokset.

Voithan sä vaikka vähän huijata että on menkat myöhässä jne ja ssnoa ton että teillä suvussa ei oo raskaus näkyny testissä :)

Takaisin