Plussa vai ei?

Tässä vielä pari parempaa

Muokattu valotusta
ImageUploadedByVau Foorumi1494140305.173507.jpg

El natural
ImageUploadedByVau Foorumi1494140370.930677.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494140423.516170.jpg

Minäkin odottelen :grin Toivottavasti ens viikolla pääsisi vihdoin omista testeistä laittamaan kuvia ja jännäilemään :p

Lume kyllä siinä jotain on! Ihan kaikissa kuvissa en nää, mutta kumminki.

Lume: jotain näkyy mut vähän vaikea sanoa onko viivanpaikka vai haamu? Harmi kun ei ollut kun sofeja. Huonoja kokemuksia niistä testeistä :(

Mulla ei kyl oo mitään näin selvää tullu vielä tän piinan aikana tohon sofiin oon tehny 5kpl. Ja silmillä näkee hailuraa punaista väriä. Käyn ostaa huomis aamuksi rfs 15miu puikon. Ja soitan aamulla sille meidän lääkärille. Mut voihan se olla et täti tulee aamulla kylään. Viime yönä niin kovasti vihlaisi pitkittäisi suunnassa alamahaan että ihan säpsähdin hereille. ( irtosiko alkio ) ja tää sofi on vielä selvempi kun eilinen pc !

Ja negatiivissa näkyy vihreää myös

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1494141567.874961.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1494141567.874961.jpg
    74.7 KB · Katsottu: 230
Huomenta!

Lumella ihan kuin näkyis hailuraa. :rolleyes:
Itsellä ei tän aamun testis näkyny kuin ihan aavistus haamusta, en saa sitä kameralla tallennettua. Voipi olla että se eilinen oli joku viallinen... :arghh:

Huomenta!

Lumella ihan kuin näkyis hailuraa. :rolleyes:
Itsellä ei tän aamun testis näkyny kuin ihan aavistus haamusta, en saa sitä kameralla tallennettua. Voipi olla että se eilinen oli joku viallinen... :arghh:

Oliko pissi laimeampaa ;) kun siitä oli täällä juttua. Kokeileppa päivän toisesta jos vaan testejä on :)

e6cd0b6ef3900867366c47b9eac89d9e
mä sain joskus Sofilla tällasen viivanpaikan.. ihan kauheeta kun ei voi luottaa testeihin. Saattoihan toki olla että mullakin oli joku kiinnittymisyritys..

Toivon niin että sulla viiva olis oikee plussan alku. Kannattaa tosiaan testata huomenna taas vaikka parillakin eri testillä niin tulee tilanteeseen selvyyttä. Tsemppiä!!

Mä tiedän ainaki sen että veressä on raskaushormonia. Se että onko sit nousu vai lasku suhdanteessa on eri asia :) kun mähän sain niihin molempiin first responseihin viivat dpo11 ja dpo13.

Miumau testasitko samalla merkillä?

Juu samoja ebaysta tilattuja halpisliuskoja on, tiä sit niistä mimmosia ovat...
Voihan tietty ollakin että oli laimeempaa pissiä. Täytyy siis jatkaa testailua ja huomenna käydä apteekista ostamassa jotain muita testejä. :pJotenkin on vaan niin mahdottoman skeptinen fiilis ja ajatukset jo tulevassa hoitorupeamassa... Voi kökkö... :shifty:

Lume, täällä tai tuolla toisella puolella oli se vertailu päivän ekasta ja tokasta pissasta ja niillä oli ihan huikee ero. Ekassa hyvin vaalee plussa ja tokasta jo kirkuvat viivat.. se päivän toka pissa siis taitaa olla paras testailuun tälleen aikasin kun ei vielä menkat oo myöhässä :)

Mutta siis punasta hailua näkyy kyllä :) toivotaan et täti pysyy poissa ja viivat vahvistuu!!

Mulla aamun testit negaa.

Lume, täällä tai tuolla toisella puolella oli se vertailu päivän ekasta ja tokasta pissasta ja niillä oli ihan huikee ero. Ekassa hyvin vaalee plussa ja tokasta jo kirkuvat viivat.. se päivän toka pissa siis taitaa olla paras testailuun tälleen aikasin kun ei vielä menkat oo myöhässä :)

Mutta siis punasta hailua näkyy kyllä :) toivotaan et täti pysyy poissa ja viivat vahvistuu!!

Mulla aamun testit negaa.

Toivon samaa mutta saas nähdä.

Oliko unicorn varmasti negaa ? Älä tuomitse ennen ku laitat meille kuvaa :) ;) mä niin toivon et sulle vielä se plussa pärähtää <3

Oliko unicorn varmasti negaa ? Älä tuomitse ennen ku laitat meille kuvaa :) ;) mä niin toivon et sulle vielä se plussa pärähtää <3

ImageUploadedByVau Foorumi1494147114.263545.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494147121.664096.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494147131.133150.jpg

Kyllä saa hyvä mielikuvitus olla jos näihin viivoja saa x) rfsu 15miu puikko ja cb plussa.

Ylempi viimesestä kuvasta on vaan vertailunvuoks dpo5-6 10miu onestep testistä.

Dpo11

Takaisin