Oulun seudun heinäkuiset

Barbababa

Vauhtiin päässyt keskustelija
Listan perusteella täältä pitäisi löytyä jonkin verran mammoja myös Oulun lähistöltä. :wink Perustin ketjun, jos vaikka haluttaisiin treffata jossain vaiheessa tai muuten vaihtaa ajatuksia paikallisista kuvioista. Itse asun Oulussa ja odotan toista lasta. Aika kuluu nopsaan töissä, opiskellessa ja lumettomia päiviä & vauvaa odotellessa. :happy:
 
Täällä yksi Oulun lähikunnassa asusteleva :) Musta taas tuntuu että aika menee todella hitaasti :grin Kotona olen vielä 6v, 4v, 3v ja 1v7kk ikäisten kanssa, syksyllä tosin esikoinen aloittaa eskarin.
 
Jes, jes, löytyihän ainakin yksi! :cat: Mulla on se huono puoli, että oon päässy jo vieraantumaan kotielämästä ja se muutos voi tuntua aika rajulta, kun yhtäkkiä on ihan kiinni vauvan kanssa. Turha sitä nyt etukäteen on kuitenkaan stressata. Näkee sitten, miltä se tuntuu toisella kertaa.
 
Ootteko löytäny Oulusta mitään kivoja liikuntaryhmiä odottaville? Mua olis kovasti kiinnostanu, mutta en oo oikein löytäny. On tullut käytyä sitten vesijumpassa. Vauvan kanssakin vois olla kiva harrastaa jotakin, mutta nyt pitää ehkä ottaa myös esikoinen messiin. Esikoisen kanssa käytiin mm. värikylvyssä, muskarissa ja äiti-lapsijumpassa.
 
Enpäs ole törmännyt odottajien liikuntaryhmiin, vaikka varmasti jonkinlaista liikuntaryhmää on tarjolla. Mulle on nyt riittänyt päivittäiset lenkit koiran kanssa ja satunnaiset uintikerrat. Harrastin esikoisen kanssa vauvauintia ja myöhemmin käytiin sellaisessa taapero liikuntaryhmässä. Nyt liikkuminen on jäänyt niin vähäiseksi raskauspahoinvoinnin vuoksi, kun kaikki entiset harrastukset piti lopettaa. Pitää palata liikunnan pariin sitten synnytyksen jälkeen.
 
Oulussa on mun mielestä aika kivasti harrastusvaihtoehtoja vauvan / taaperon kanssa. Taaperoliikunta kuulostaa kans kivalta. En tiedä, onko se yhtään saman tyyppinen kuin tuo, jossa itse kävin. Muistaakseni ensin oli jumppaa vauvan kanssa ja vauvaa "painona" käyttäen. Sitten siirryttiin isompien ryhmään, jossa taapero itekin pääsi enemmän liikkeelle. Käytiin raksilan uimahallilla jumppaamassa.
 
Takaisin
Top