Plussa vai ei?

Klo 11, aamun kolmas pissa. Pregcheckistä haamu!!!
97bfa830bcb1db9a70747fafec28cda5

Täällä kp16 ja o-testit haaleempia kuin eilen..
6670334bbfa2ac7f4493192f90d43c51
meh. Lämmöt ei oo vielä noussu, joten oviskaan ei oo vielä menny..

Kiitos teille ihanat tuesta! Tämä on ollut tärkeä ryhmä minulle. Miten nyt edetään, pää ihan pilvissä, minne soitan maanantaina, vai pitääkö vielä odottaa... Apua nyt, en uskonut että näin käy<3

Lady, ihan selvät plussat!!! <3 miul oli jääny tuo siun aamunen testi näkemättä.. Ihanaa!! Millon LA? Tervetulloo joulukuisii! Itekkii sinne vasta rustailin ekaa kertaa tänää.. :) Miekii testailen ehkä huomen ja sit ens viikol viel uuestaa.. Sitten soittoa vaan neuvolaan, josta saa ajan ;)

Kiitos teille ihanat tuesta! Tämä on ollut tärkeä ryhmä minulle. Miten nyt edetään, pää ihan pilvissä, minne soitan maanantaina, vai pitääkö vielä odottaa... Apua nyt, en uskonut että näin käy<3
Soitat oman alueesi äitiysneuvolaan ja kerrot, että plussa tuli. :) Kiire soitolla ei varmasti vielä ole, mutta ihan hyvin voit ensi viikon lopulla soittaa. Liikaa ei kannata pitkittääkään, että ajan saaminen ei veny turhaan. :) Oi, tuo tunne oli niin ihana ja niin jännää soittaa neuvolaan! Toivottavasti pian saisi taas. ;) Onko sulla jo jotain oireita? :)

Lady, ihan selvät plussat!!! <3 miul oli jääny tuo siun aamunen testi näkemättä.. Ihanaa!! Millon LA? Tervetulloo joulukuisii! Itekkii sinne vasta rustailin ekaa kertaa tänää.. :) Miekii testailen ehkä huomen ja sit ens viikol viel uuestaa.. Sitten soittoa vaan neuvolaan, josta saa ajan ;)

Nettilaskurin mukaan 24.12.. :D jouluvauva! Mulla itsellänkin on synttärit joulun alla.. :D

Eilen heräsi epäilys, kun oksensin illalla pariin otteeseen. Jäätelö ei sitten pysynytkään sisällä :D ja hain vähän niin kuin leikilläni testejä, kun oli suunnitelmia lähteä ulos pääsiäisen aikaan.. mutta ei onneksi tarvitse lähteä, ja sain paljon parempaa mietittävää <3

Nettilaskurin mukaan 24.12.. :D jouluvauva! Mulla itsellänkin on synttärit joulun alla.. :D

Ihanaa <3 Miulla 23.12 netttilaskurin mukaan. Tosin toisen kohalla synnytys käynnisty vast kaks viikkoo myöhässä, joten saattaa mennä myös tammikuulle..

Tosiaan neuvolan soitolla ei oo kiire, mut voi soittaa myös heti tiistainakii (maanantaihan on pyhä). Toivotaan ettei pahoinvointi jatkuis kauaa siellä!!

Tänään ollut onneksi parempi olo, pysynyt jopa ruoka sisällä :) muuten ei tunnu erilaiselta. Jännä fiilis pääkopassa vaan. Että nytkö se on totta, ja ne pelot!! Pysyykö mukana, onko kaikki hyvin ja tuleeko terve pieni <3 Saa nähdä miten LA muuttuu sitten ;)

Onnea lady plussasta! :)

Tekasinpa taas aikani kuluksi testin. Oikealta puolelta alamahaa nippailu aina kävelessä, sama oire oli enkelipojan odotuksessa. :) mutta eikai tuossa mittää näy. :meh:

Kp 118 yk10

Liitteet

• IMG_20170414_124726.jpg
    IMG_20170414_124726.jpg
    508.4 KB · Katsottu: 325
Heidukka näkyypäs! Mikä siulla on dpo? Etkös saanu o+ vastikään?

Takaisin