Plussa vai ei?

Lady, mie oon aika skeptinen näiden viivojen suhteen ja useinkaan en mitään näe vaikka monet sanoo näkevänsä selvästi. Siulla kuitenkin näen ihan selvästi punertavan viivan :) Tässä miun samanlainen testi dpo 9, seuraavana päivänä sain jo digiin raskaana 1-2 :)
cf34957c8b3102a55df2655e16130d64

Muoks, siulla ei näköjään ollutkaan sama testi. Omani on siis ihan 25miu puikkotesti, ei herkimmästä päästä siis.

Eilen illalla alko kovat menkkamaiset kivut.Mutta ei alkanut ainakaan aamulla.Tein testin (dpo10).

Näettekö viivan tossa?Mun mies näki ja itse näen.Se tuli siihen heti kun testi-alue kastui ja kuva on otettu testiajan sisällä.Kuivuneena vielä vähän tummempi.Oon vaa paljo lukenu CB:n viivanpaikoista niin pelottaa,että turhaan nousi toiveet..Tossa on kyllä väriä ja on yhtä paksu kuin poikkiviiva.Tai sit kukaan muu ei edes näe sitä [emoji23]

Hena ja Triana,en kuvasta erottanut mutta luonnossa voi hyvinkin näkyä [emoji106]

Pakko tulla sanomaan että sain itse aivan samanlaisen viime kierrossa ja en ollu raskaana :/ mutta toivottavasti sinulla viiva sitä tarkottaisi <3

Kiitos Lume! Tämä testi on siis aikaisemmin antanut täyttä valkoista negaa, ensimmäinen kerta eilen ja tänään että tuli ylipäätään tähän haamu! Ollaan niin onnellisia, mies ei tainnut vielä ihan sisäistää! [emoji173]

Kata, selvä viiva! :) jos luonnossa vaaleensininen niin eiks se sitten oo plussa? Viivanpaikkoja vissiin paljon noihin testeihin tulee, mut ovat tietääkseni värittömiä?! Uutta testiä jollakin muulla? ;) Viivan vahvistumisia!! <3

Lady, näyttää samanlaiselta plussalta ku miun eka haaalee plussa! ;) Onks siul toista testii, et pystysit tänää testaa? :) Viivan vahvistumisia! <3

Hena, valitettavasti en nää siu testissä mitää :/ Mut toivoo nii kaua, ku vuodot pysyy poissa! :) Uutta testii joku päivä kehiin! :)

Lume19: Viiva pilkistelee, varovaiset onnet <3

Täällä iski täti kylään heti aamusta...vatsakrampit on jotain ihan jäätävää :confused:

Lume,miä muistan sun testin ja ajattelin sitä ku toi tuli etten innostuis liikaa [emoji20] Pelottaa että nostaa toiveet turhaan.Teen huomenna apteekin oman,jos menkat ei ala!

Onnea plussista muille [emoji173]️

Lume,miä muistan sun testin ja ajattelin sitä ku toi tuli etten innostuis liikaa [emoji20] Pelottaa että nostaa toiveet turhaan.Teen huomenna apteekin oman,jos menkat ei ala!

Onnea plussista muille [emoji173]️

Kokeile vaan toisella vielä :) toivotaan että sulla olis ihan oikea plussa <3

Lady19 jos toi on se rfsun herkkä testi, niin suosittelen ostamaan nyt jonkun toisen.. mutta jotain hailuraa näkyy, toivottavasti vahvistuu :)

Henalla en nää viivaa :(

Katalla sen sijaan on, toivottavasti ei oo vaan viivanpaikka! Meinasitko testata uusiks toisella testillä? :)

Eli ostan siis pregcheckin ja varmaan vielä jonkun apteekin oman, joko näkyy ns normiherkissäkin testeissä jo? Tänään KP 27.

Takaisin