Plussa vai ei?

Paasasin jo tuolla toisessa ketjussa mut tajusin juuri itse googlelääkäriä leikkiessäni että miullahan on kilppariarvot ihan päin honkia raskautta ajatellen! Tsh oli 3,45 eli terveyskeskuksen mukaan ihan normaali. No onhan se sikäli kun yläviitearvo on 4, MUTTA raskautta yrittäessä pitäisi olla ehdottomasti alle 2, lähempänä yhtä! Huomenna otan kyllä äkäisen puhelun neuvolaan jossa lapsettomuustutkimuksia aloiteltiin, lupasi soittaa jos arvoissa jotain häikkää mutta eipä ole puhelin soinut. Luulisi että lapsettomuusasioita hoitava ihminen sentään tajuaisi ettei tuo arvo ole hyvä!

Eikä, toivottavasti Paapu ottavat asian nyt vakavasti. Piti heti tsekata, mitä se mulla on alkuvuodesta ollut, mutta näköjään 1.2.

No on kyllä tyhmää Paapu! Mulla otettiin äskettäin arvo ja se oli 1,8 (lääkkeillä) ja lääkäri sanoi et se on ok, kun sanoin, että aletaan yrittämään lapsukaista. Mietin vaan, että oisko se parempi, jos olis vielä matalampi eli pitäiskö isontaa Thyroxin-annosta..

Paapu, enpä tiennykään että sen suositellaan olevan noin alhanen.. mulla tais viimeks olla 2,4 tai peräti 2,6 kontrollissa, ja sekin lääkkeillä saatu alas.. ja mulle ei meinattu millään edes antaa lääkkeitä, vaikka alunperin TSH oli 4,7 ja lääkäri ties että lapsi ois haaveissa. Hyvin hoidettu julkinen puoli taas! :mad: Oiskohan tossaki osasyy lapsettomuuteen? Thyroksin-lääkityksen alottamisen jälkeen ollu edes jonkinlaista yritystä, yks km ja muutama kemiallinen.. no, nyt oon oma-alotteisesti oireiden takia nostanu annosta niin et otan joka toinen päivä kokonaisen ja joka toinen puolikkaan. Ennen söin vaan puolikkaita.. toivottavasti ois jotain apua tähänki touhuun siitä :)

Christine, vielä on siis toivoa ;) olisko kiinnittymistä ?

Täälläkään ei oo menkoista tietookaan.. illalla vielä pupuiltiin "siinä toivossa" että ne nyt alkas kunnolla.. mutta ei pisaran pisaraa eikä viirun viirua.. :o hääh? Herätessä kamalan paha olo ja nyt nenä tukossa.. Alavatsalla jotain pientä tuntemusta , mutta en osaa määritellä. Kp32/28

Unicorn: Oi onpa sulla jännä tilanne! :) Toivottavasti olis kyytiläinen mukana <3

Joo saa nähdä mitä tää nyt on olevinaan...yhtään ei oo sellanen olo että olisin raskaana ku tää elo ja olo on melko oireetonta...ei palelua, ei poikkeuksellista väsymystä, normi lämmöt jne....

Unicorn: Oi onpa sulla jännä tilanne! :) Toivottavasti olis kyytiläinen mukana <3

Joo saa nähdä mitä tää nyt on olevinaan...yhtään ei oo sellanen olo että olisin raskaana ku tää elo ja olo on melko oireetonta...ei palelua, ei poikkeuksellista väsymystä, normi lämmöt jne....

Toivotaan kuitenkin :) joskushan se oireettomuuskin on the oire ;)

Laitetaan tänne (jos nyt saisin oikeaan ketjuun, vahingossa meni tuonne toiseen ensin :) )

Testailun eri testejä ja niissä vain oikein tihrustamalla haamun alkua. Saman merkin testillä selvä viiva, mutta haaleampi kuin eilen. Tosin join illalla runsaasti. Eli ei auta kuin jännätä taas huomiseen...

ImageUploadedByVau Foorumi1489121727.958248.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1489121738.635730.jpg

Eleanoora , toivotaan huomiselle vahvistumista . Josko tosiaan johtus siitä että juonut paljon. Selkeää haamua noissa kyllä ainakin on :)

Eleanoora. Entiedä tarkkaa mut luulen et 4+4-4+6 jotain siellä main..
Musta toi päivä pisun testi näytti hyvältä. Viivalle toivon vahvistumista :)

Noi apteekin omat mitä oon ite käyttänyt on kyllä ollu hyviä et suosittelen niitä kaikille..

Deb: Onpa kumma ettet siekään meinannut noilla arvoilla lääkitystä vaikka lääkäri tiesi raskaustoiveista! Mikä ihme siinä on että sitä lääkitystä pitää pihdata. Väkisinkin miettii että onko minun kohdalla raskautuminen koko tän melkein 1,5v ollut kilppariarvoista kiinni, koska mitään muuta selitettävää ongelmaa ei ole.

Soitin äsken perhesuunnitteluneuvolaan ja yritin tavoitella sitä hoitajaa kenen luona kävin. Olisi ehtinyt puhelimeen vasta myöhemmin iltapäivällä enkä itse taas pysty silloin irtautumaan töistä joten soittaa maanantaina puolilta päivin. Jospa saataisiin tolkku tähän asiaan :mad:

Looralla upeat viivat <3 ihanaa onnea!

Eleanooralla viiva vahvistuu <3 jee!!

Täällä ei menkkoja vieläkään..
alavatsalla outoa tunnetta joten voi olla että sieltä ne kohta tulee. Tai sit en oo ees ovuloinu? En tiiä. Outo tilanne.

Tein tieteellisiä testauksia eri testeillä.. :D :o hahahah!
Aamulla nega mamintestillä, äsken päivällä raskauskeijun herkällä 20miu nega ja 10miu one stepillä vielä negampi nega.. sit sofin 25miu liuskaan tuli joku hailura mutta siimä oli roso, niin piti vielä testata että johtuko se värihailura siitä rososta vai mistä, ja siihenki tuli jotain mielikuvitushailuraa. Laitan ne tähän teidänkin nähtäville :P

( ei kannata katella ilman viivalaseja.. en mäkään niissä ilman laseja nää mitään ) :D :D

Rosoinen:

ImageUploadedByVau Foorumi1489145759.912799.jpg

Rosoisen alla toinen samasta pissasta. Alareunassa ehkä jotain hailuraa?

ImageUploadedByVau Foorumi1489145833.606216.jpg

Tältä molemmat näytti sillonku alko testiaika ja pissa imeytymään... en oo ennen nähny moista missään testissä??

ImageUploadedByVau Foorumi1489145833.606216.jpg

Tässä negatiivi siitä toisesta:

ImageUploadedByVau Foorumi1489145883.149395.jpg

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1489145791.116424.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1489145791.116424.jpg
    71.9 KB · Katsottu: 195
Unicorn onpas kyllä outo tilanne! Mutta samalla myös mielenkiintoinen.

Mulla kaikkiin testeihin tulee roskisviovanpaikka ja sekös ärsyttävää :D olis sekin sot tulematta jos ei kerran testiajalla edes haamua ilmesry :D mur!

Unicorn onpas kyllä outo tilanne! Mutta samalla myös mielenkiintoinen.

Mulla kaikkiin testeihin tulee roskisviovanpaikka ja sekös ärsyttävää :D olis sekin sot tulematta jos ei kerran testiajalla edes haamua ilmesry :D mur!

Hahahah, no niimpä!
Ärsyttävää! :D mulla näissä ei roskiksessa näy sit taas enää yhtään mitään! Ei ees viivanpaikkaa !

Takaisin