Plussa vai ei?

Se tekee varmasti hyvää mielelle! Ja toivotaan, että tjottailu tuottaa plussan :happy: Pahoittelut tädistä!

Kiva että te muutkin näette mun viivat nyt vaa pelottaa jos ne eivät taaskaan tuosta vahvistu ja kesken menee :/ kuinkahan nopeaa pitäisi vahvistumista tulla? On tää jännää ja tuntee itsensä ihan sekopäiseksi näiden tikkujen kanssa.. huomenna aamulla taas uutta testiä tekemään. Perjantaina meinaan tehdän digin jos ei vuoto ole alkanut. Alavatsaa koskee kyllä aika kovasti ja kokoajan tunne että nyt ne menkat alkoi :(
Tässä vielä molemmat testit samassa kuvassa. Molemmat pc testejä. Toinen liuska ja toinen puikko. Ylhäällä eilinen ja alhaalla tämän aamuinen.

Kyfi, kokeile ylihuomenna josko olis vahvistunut. Kannattaa käyttää samaa merkkiä niin näkee ehkä helpoiten lähteekö hyvin tummumaan :) joillain nousee hormonit todella hitaasti.

Enhän mä ylihuomiseen jaksa oottaa :laughing002 mulla on pari pc liuskaa kaapissa niin pakko sellainen aamulla uittaa. Kaapissa on myös joku apteq testi myös? Onko kokemuksia siitä?

Kyfi, mulle on Apteq antanut selkeitä tuloksia ja se on herkkä (10 IU/ml). Jotkut on täälläkin raportoinut viivanpaikoista ja turhista haamuista, toisille niitä taitaa tulla mihin testiin vaan :)

Aamun testailut testailut suoritettu.. sanokaas mitä mieltä viivan vahvistumisesta. Nämä siis molemmat pc liuska testejä. Ylin tehty toissa aamuna ja alin tänä aamuna

Sitten vielä apteq testi näytti tältä

Aika hailu tuo pc liuska on edelleen. Kuvat on otettu n. Puolituntia testin teon jälkeen mutta kyllä ihan testiajalla viivat tuli

Ylemmässä kuvassa huomaan vahvistumisen kyllä, ja alemmassa jo selkeä viiva myös! :)

Minusta vahvistuminen on oikein hyvä juuri noin minullakin vahvustu ja aluksi :)

Jotenkin odotin, että kahdessa vuorokaudessa olisi viiva vahvistunut enemmän.. mutta toivotaan parasta! Kyllä tässä taidetaan raskaana sitten olla :Heartbigred vielä on 1 pc liuska ja 2 clearbluen viikkonäytöllistä laatikossa :whacky011 ne teen vielä... huomenna varmaan ekan viikonäytöllisen ja tuloksesta riippuen toisen sitten joskus että saisin näkyviin sen 3+
Viiva onnea teille muille myös!!

Hei kun joku täällä puhu et hormonit nousee kaikille eritahtiin. Niin onko teil tietoo nouseeko hormonit yksilöllisesti eri raskaudessakin eri tahtiin? Eli esim on ollut ennen raskaana ja plussannut jo 3+0 ja seuraavasta plussaisikin vasta päälle 4+ ?

Pienitimantti, saman ihmisen alkiotkin kehittyy kiinnittymisvalmiuteen eri tahdissa. Kiinnittymisen päivä x dpo voi olla monista syistä eri. Voisin kuvitella, että kunkin naisen hcg-lähtötaso on melko vakio (ellei ole juuri km tai muu epäonni takana). Lisäksi testien värimäärissä on eroja, ettei testejä kannata liiaksi toiseen verrata. Viikkodigi on tietysti vähän eri juttu. Lisäksi tulee mieleen, että joskus voi ovulaatiokin tulla yllättävän aikaisin, ja raskaus pääsee pidemmälle ennenkuin hoksaa lähteä testaamaan. Samoin voi käydä, että ovis olikin oletettua myöhempään.

Muokattu viimeksi:
Vielä minä teitä häiritsen vaikka tämä nyt ei varsinaisesti tänne kuulu. Voisikohan testien vahvuuden perusteella kuvitella, että olisin nyt n viikolla 4+0? Mullahan ei ole mitään hajua kierrostani koska se on heittänyt aika kovasti viimeaikana ja edellisessä kierrossa mulla oli se kemiallinen/varhainen keskenmeno.. viime lauantaina testit oli vielä negaa ja nyt tiistaina tuli eka haamu (en tosin testannut lauantain ja tiistain välissä)

Kyfi, jaa-a. Ei siitä taida "tiedettä" tulla, mutta ehkä keskimäärin täällä on nähty vaaleita mutta selkeitä testiviivoja juuri 4+0 monien kohdalla.

Kyfi, Joka tapauksessa raskaana olet, varovaiset onnittelut! :) Minulla vahvistui selkeästi joka toinen päivä, eli vähän hitaanlaiseen tahtiin mutta ultrassa käyty ja kaikki hyvin!

Mikäs sulla on tilanne pienitimantti? Oletko uutta testiä tehnyt?

En oo tehnyt uutta, kaksi pregchekkiä on kaapissa mutten oo saanut vielä aikaseks. Eilen aamupäivällä maha kerkes kerran kurnia kun tuli olo et on nälkä meni ehkä 1 minuutti ni tuli huimaava olo ja alko oksettaa. Se meni kyl nopeesti ohikin eikä tullu enää toista kertaa. On ollu veto pois ja päätä särkeny. Onhan noi raskausoireita mutta mutta..
Ajattelin tänään tehä testin kyllä.

Kyfi testipakkauksissa (ainakin joissain) lukee, ettei viivan vahvuudesta voi päätellä muuta kuin positiivinen tai negatiivinen. Lisäksi, jotkut on täälläkin, en muista missä ketjussa, kertoneet ettei "leffaviivoja" saanut missään vaiheessa normaaliraskautta ja terve vauva oli tullut. Ainoa varma keino on mitata veren hcg-pitoisuus ja seurata arvojen kehittymistä.

Takaisin