Mitä aamuisin nielet?

SusuPala

Sanavalmis juttuseppä
Heinämammat 2017
Huhtiäidit 2020
Eli toisin sanoen mitä ravintolisiä käytät tai mitä suosittelet? :grin

Itse syön MultiTabsin Raskaus-lisää sekä nyt ostin Möllerin perus Omega3-kapselit. Muistelin vaan, että omega3 oli joku rajoitus/suositus/kielto tms?? Kuitenkin nyt Mölleriltä on tullut uutuus raskaus&imetys, missä mukana omega 3, foolihappo ja D. Tuskin kannattaa kuitenkaan päällekkäin syödä esim. MultiTabsin kanssa?

Keskustelua kehiin!:wink
 
Sama multitabs.
Lisäksi ajoittain rautaa, kun oli anemia. Nyt vähensin raudan satunnaiseen noin joka toinen ilta käyttöön.
Samaa teen omegan kanssa, jos en syö paristi viikolla kalaa niin sitten täydennän omega lisällä, mutta en syö säännöllisesti.

:)
 
Multitabs Mama ja Magnesium, sitä kyllä söisin muutenkin. Ja kummatkin ilta-aikaan :)
 
Syön Multivitan Omegalive kalaöljykapseleita (raskaus), Multivitan monivitamiini- ja hivenainevalmiste (raskaus ja imetys), sekä Kalsium + D-vitamiineja.
 
Minisunin raskausvitamiinia, d-vitamiinia ja maitohappobakteeritabuja. Esikoisella oli paljon vatsavaivoja vauvana ja sitten kuulin, että ois voinut auttaa, jos ois syönyt koko raskauden ajan maitohappobakuja. Nyt ei jää ainakaan siitä kiinni. :joyful:
 
Aamulla 1 maitohappobakteeritabletti sekä yksi 50 mikrogrammanen d-vitamiini.
Illalla samat, lisäksi magnesiumsitraatti ja minisun mama. Muita vetelen muutenkin, raskauden myötä olen alkanut neuvolan suosituksesta ottaa myös tota mamaa.
 
D-vitamiini, rauta, magnesium (illalla, lähinnä selän takia) ja Terveyskaistan Trio kalaöljy, joka älykallista mutta äiti osti tarjouksesta :D Sitten kun loppuu niin siirryn johonkin halvempaan omega3:een, koska syön kalaa aika huonosti..
 
Pitääpä tarkistaa tuo A-vitamiini mun Möllereistä!:nailbiting: Jos hakis ton raskaus-Möllerin tilalle.. Noista maitohappobakteereista en oo myöskään kuullu, mun "mentoriodottajat" on syöneet vaan jotain yhtä raskauslisää.. Tuota kalaa ei kyllä paljon tule normaalisti syötyä, koska hinta..:shifty: Paitsi näin pilkkijäiden aikaan, kun tuo meillä asuva toinen ihminen kantaa ahvenaa selkä vääränä ja tekee kalapihvejä :p
 
E-epaa, maitohappobakteeri, magnesium, zinkkiä, strong B-foli, c-vitamiini, 50mikrog. D:tä, ja joka kolmas päivä rautaa.
 
Minä syön myös MultiTabsin Raskaus ja lisäks MultiTabsin Raskaus omega3 :)

Samat mulla, siis omegat niinä päivinä kun en syö kalaa. Lisäksi kahta eri maitohappobakteeria ja D-vitamiinia 20 mikrog.
 
Juuri havahduin viikonloppuna siihen, että alkaa multitabsin raskaus vitskut loppua. Taidan ottaa jonkun missä omega niin tähän loppuaikaan. Ei sit tarvitse sitä omegaa stressata.
 
Kasvatettu (Norjan) lohi on kyllä muutenkin vähän nou-nou ollut jo ennen raskautta, mm. kasvatusrehun epämääräisyyden vuoksi.. Nythän niistä on löytynyt myös raskasmetalleja, ja omegatasot tosiaan luonnonkantaan nähden nollissa.. Mutta hinta sanelee, harvemmin on muuta kalaa varaa ostella! o_O Kalapuikkoja en kalaksi laske :joyful:
 
Tohtori Tolosen e-epa on puhtainta kalaöljyä, siinä ei oo mitään raskasmetalleja tai muutakaa myrkkyä. :)
 
Tohtori Tolosen e-epa on puhtainta kalaöljyä, siinä ei oo mitään raskasmetalleja tai muutakaa myrkkyä. :)

Siinä vaan on valitettavasti suhteet hieman pielessä.. nimim. alalla.

Eli keho, kun muuttaa tuon e- muodon niin sen hyödynnettävyys on yllättävän huono.

Mutta ei se nyt hukkaankaan mene :) .
 
Takaisin
Top