Mielikuva tulevasta vauvasta

Apiaani

Vauhtiin päässyt keskustelija
Nyt kun kukaan ei ole vielä käynyt ehkä edes ekassa ultrassa, saati 4D-ultrassa jossa jo näkee tulevan vauvan piirteitä, niin millainen mielikuva teillä on syntyvästä jatkojalosteestanne :dummy::dummy1::blackalien:?

Mulla on mielikuva pikkuisesta mustatukkaisesta tytöstä...ei sitä tukkaa paljoa ole, mekin ollaan niin hentokarvaisia, ja kaljuuntuu 1-ikävuoteen mennessä niinkuin esikoisetkin. Pieni nykerönenä, ehkä isänsä silmät.
Syntyy takuulla vasta väkisin käynnistettynä rv42 :shifty: :hilarious:
 
Tähän en osaa oikein mitään sanoa vielä, mutta mulla on tästäkin heti plussattuani ollut olo että tulokas olisi poika! :p
Näin oli myös esikoisesti heti plussattuani ja poikahan sieltä sitten tulikin.
 
Mun olo on nyt vaihtunutkin tyttöoloon, en tiedä miksi :dummy1:
Ehkä annoin sen vaikuttaa että olen jostain syystä aina ajatellut itseni kahden pojan äidiksi niin oli plussatessa jotenkin automaatio että nyt se toinen poika tulee. Älkää käsittäkö väärin, en mitenkään toivo tiettyä sukupuolta tuo ajatus on vain ollut aina olemassa mulla. Meille on se ja sama kumpaa sukupuolta tuleva bebe on, kunhan kaikki menee hyvin ja hän olisi terve. :Heartred
 
Mies sanoin myös toissapäivänä että se on varmaankin tyttö. :D
 
Moondance, Sormustesti piti viimeksi paikkaansa!

Mun mummi sen teki aikoinaan myös ja siinä povattiin meille tyttö, poika, tyttö, poika. :D Miehen kädelle tuli sama. Mutta sehän käsittääkseni näyttää myös keskenmenot ym? Mulla on aikaisemmin ehkä ollut varhainen keskenmeno, ja nyt esikoinen on poika..
Uskotteko te muut näihin? :)

Susqi, Varmaankin olisi sitten tyttö! :wink
 
Sukupuolella ei niin väliä kuhan on terve. :)
Viimeksi tein sen testin, siis sen tyttö vai poika, katoin että raskauskeiju myy niitä, me tilattiin silloin ebaysta oli halvempi. Se näytti tyttöä ja tyttöhön sieltä tuli. :)
 
Susqi, Mihin ihmeeseen se testi perustuu? :p

Me on vähän mietitty että jos ei haluttaiskaan tietää tästä sukupuolta etukäteen. Bebe vaan. :Heartred
 
Susqi, Mihin ihmeeseen se testi perustuu? :p

Me on vähän mietitty että jos ei haluttaiskaan tietää tästä sukupuolta etukäteen. Bebe vaan. :Heartred

Ei tossa lue että mihin se perustuu tai mitä se mittää, jotain jenkkien hömppää. :D
 
Susqi, Tosi mielenkiintoista silti, enpä tiennyt että tuollaisiakin testejä on. :D Minä vaan tällä vanhan kansan sormustestillä oon testaillut haha. ;D
 
Susqi, Tosi mielenkiintoista silti, enpä tiennyt että tuollaisiakin testejä on. :D Minä vaan tällä vanhan kansan sormustestillä oon testaillut haha. ;D

Joo mä katoin että tuolla raskauskeiju sivuilla maksaa joku 25e, eBaystä saa ainakin puolet halvemmalla. :)
 
Susqi, Tuo voisi olla ihan hauska kokeilla! Eipä varmaan hirmu tosissaan voisi ottaa mutta kuitenkin. Mittaakohan se sitten jotain hormooneja vai mitähän ihmettä.. Mun on nyt pakko tutustua kun ihan uteliaisuudesta aloin miettiä. :grin
 
Kuokin syyskuisista, tilasin miehelle synttärilahjaksi juurikin tuon huuhaasukupuolitestin. :D Viikonloppuna testataan, mutta tämä on siis ihan huumorimielessä testaamista, vaikkakin joltain sivulta luin, että tulos pitää paikkansa 80 % todennäköisyydellä. :) Voi testata 6. viikolta lähtien, mutta tulos on varmemmin oikein 10. viikon jälkeen. Me siis testataan nyt 8. viikolla.
 
Kuokin syyskuisista, tilasin miehelle synttärilahjaksi juurikin tuon huuhaasukupuolitestin. :D Viikonloppuna testataan, mutta tämä on siis ihan huumorimielessä testaamista, vaikkakin joltain sivulta luin, että tulos pitää paikkansa 80 % todennäköisyydellä. :) Voi testata 6. viikolta lähtien, mutta tulos on varmemmin oikein 10. viikon jälkeen. Me siis testataan nyt 8. viikolla.

Mä taisin olla jotain RV 16 silloin ku tehtiin se. :D
 
Meillä mies toivoisi hieman enemmän ehkä sitä tyttöä mutta itellä on tunne että toinen poika tulee, oon nähny itseni vaan poikien äitinä vaikka tyttökin oisi kiva. Kuhan nyt terve lapsi saadaan ni se toki pääasia!
 
Meillä mies totesi heti että nyt saadaan pojalle pikkusisko... Itse epäilen ja salaa toivon samaa, kai... kunhan pysyisi pieni ihmisenalku nyt matkassa ja olisi terve syntyessään :Heartred
 
Takaisin
Top