Plussanneita?

Varovaisesti tämäkin mamma ilmoittautuu mukaan syyskuisiin. LA ois laskurin mukaan 13.9. Eilen ja tänään ounastelin ihmeellistä kuvotusta illalla ja menkatkin oli myöhässä muutaman päivän. Toivottu pikkukakkonen kyseessä, esikoinen syntyi 10/15. Tänä vuonna jo odoteltiin mutta km tuli rv 9+6.

Eli uusia tuulia kohti, mitäs sainkaan syödä ja mitä en... onnea muille plussanneille!
 
Heippa kaikille!

Plussasin aamulla (dpo12) ja siirryn varovaisen innokkaana juttelemaan tänne puolelle tuolta kuumeilijoista. Kierukka poistettiin marraskuun alussa, raskauduin heti siitä kierrosta (ei ehtinyt tulla menkkoja), mutta se meni kesken n. viidennellä viikolla. Pelkään tietysti, että tässäkin käy samoin, mutta yritän pysyä positiivisena. Tulipahan taas todistettua sekin, että km:n jälkeinen kierto on hedelmällinen. :)

Laskettu aika on suunnilleen 20.9. Odotan jonnekin 6+0 ennen kuin soitan neuvolaan, sen verran kovasti se km pelottaa. Varhaisultrassa yritän olla käymättä, mutta katsotaan oireiden ja mielen mukaan miten selviän. Aiemmissa raskauksissa en ole käynyt. Nyt tosin meillä on neuvolassakin ultra, ei mikään tarkka, mutta kuitenkin. En kylläkään edes tiedä ultrataanko ensimmäisellä neuvolakäynnillä, täytyy ehkä kysyä kun sinne soitan. Sitten en ainakaan varhaisultraan mene jos neuvolassakin ultrataan.

Kotona miehen lisäksi kaksi poikaa, 8- ja 6-vuotiaat. Olisi ihana saada nyt tyttö. Silloin tämä olisi suurella todennäköisyydellä viimeinen raskauteni. Olen 34 v.

I L O N A 3+5
 
Heissan, minäkin ilmoittaudun mukaan. Iltatähti tässä on tuloillaan, plussatestin tein lauantaina, vaikka olinkin jo tuloksesta ihan varma.. Vanhat merkit (ei PMS-oireita, kuvotusta ja menkat myöhässä) pitivät paikkansa ja niinhän sieltä plussa tuli. Lapsia on kaksi ennestään 7- ja 11-vuotiaat pojat. Tämä on varmasti viimeinen raskauteni, ikää on kuitenkin jo 36v.

Viljamiini 4+3
 
Nyt tulee varovainen plussatoive. Testasin nyt aluks ovistestillä, vaikka yks raskaustesti tuolla olis, mut teen huomenna aamulla sen. Pärähti heti aika sairaan vahva ovisplussa, mitä en oo saanu missään vaiheessa oviksen tienoilla ja nyt kp37 ja pillereiden lopettamisen jälkeen kierto ollu parhaimmillaan 41 päivää. Tässä on pari viikkoa ollu oireita, mutta muutama kuukaus yritystä takana ja edellisistäkin kierroista aina muka selvät oireet niin en enää jaksanu/uskaltanut innostua. Täällä myös toivottavasti tule isosisko, syyskuinen vuosimallia 2014 :happy:
 
Tervetuloa uusille :welcome Kiva nähdä kuumeilupuolen tuttuja täällä :happy: Toivottavasti moni vielä pääsee liittymään seuraan.
 
Heippa kaikille!
Mä plussasin jo 20.12. Oon käyny jo kolmesti ultrassa julkisella koska aiemmin ollut kohdunulkoinen raskaus. Viime torstaina ultrassa ei näkyny sykettä vaikka ois pitäny olla 6+4. Laittoivat sitten lähetteen naistenpolille jossa tarkistetaan paremmilla laitteilla. Tänään löytyi syke ihan oikeasta paikasta :) mutta vauva oli vasta 6+1, eli oon plussannu jo 3+2. Käsittääkseni laskettuaika 3.9.
Meillä ennestään kaksi lasta, poika 9/12 ja tyttö 1/16 :)
 
Mä kävin tänään lääkärillä kun haluaisin päästä varhaisultraan tarkistaa ettei ole tuulimuna tällä kertaa. Kyllä tuntuu niin vaikealta saada sitä lähetettä. Kävin sitten verikokeissa joista katsovat mitä hcg arvo on ja konsultoi gyneä sen jälkeen ja soittaa huomenna minulle saanko lähetteen vai en. Nyt alkoi jännittää kyllä noi verikoetulokset. Viimeksi ottivat ne kans tuulimunassa ja oli alhaiset raskausviikkoihin nähden. Jos ne on taas matalat niin kyllä mun pää hajoaa. Ei taida uni tulla ensi yönä silmiin.
Uusille plussaajille tervetuloa [emoji5]
 
c711ff409a8d9390eb4a48d6caf68d15

Mua vähän huolestuttaa ku nää viivat ei vahvistu :/
 
Taidan huomenna pyytää neuvolasta verikokeet :/
 
Viimeksi torstaina ja silloin digi antoi plussan. Nyt ois 4+3
 
Herttarouva: Vakoilin tuolta kuumeilu puolelta, että sait digiin 3+ :happy: Eiköhän sitä voi jo uskoa, että kyytiläinen on matkassa.

Saini: Mä oon taas ymmärtänyt, että digit ei oo kovin herkkiä testejä o_O Onkohan niissäkin eroja? Mutta testeissä on eri määrät väriaineitakin, että toiset testit näyttää paljon haaleampaa viivaa kun toiset, vaikka samasta pissasta testais. Mulla oli just näin tässä plussasta. Pysytään toiveikkaana :happy:

Onnea uusista plussista :Heartred

Mä testaan huomenna vika digin. Sen pitäis näyttää 3+. Jos näin on, niin lopetan testailun :)
 
Salo84, joo tänään tuli 3+ ja mä olen niin onnellinen. Tuulimunassa kun sain sen 3+ tosi myöhään ja arvasin ettei kaikki ole kunnossa. Toivottavasti tällä kertaa olisi. Toivotaan sullekin Salo84 huomiselle 3+ [emoji4]
Mäkin olen ymmärtänyt, että digit ei ole niin herkkiä. Mutta ei ole kyllä varmaa tietoa tästä.
 
Ei ole kovin herkkiä digit. :) Eikä niitä viikkoja liikaa kannata tuijottaa. Suotta aiheuttaa itselleen huolta! Itselläni oli 2-3 viikkoa vielä rv5+4, vaikka odotin kaksosia ja kaiken järjen mukaan olisi pitänyt olla jo 3+. Raskaus jatkui kuitenkin ihan normaalisti ja kaksi lasta saatiin syliin asti. :)
 
Takaisin
Top